836 visninger
|
Oprettet:
Robotstøvsuger {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har 2 katte en Huskat /Maine coon og en ren Maine coon
og har tænkt på at ønske mig en robotstøvsuger i julegave.
Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad man skal vælge og hvad der er bedst til langhårdet katte
Hilsen Stine Thirup
sep 2011
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 751
aug 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 11 Svar: 50
Men! Det kraever som foer naevnt at man skal indrette huset efter det og at man goer stoevsugeren ren meget ofte fordi at haarene saetter sig i boersterne.
Se evt. en anmeldelse her: http://www.youtube.com/watch?v=CGkXpGx8uIw
Den kommer heller ikke ud i hjoernerne men det er ikke vaerre end at man selv lige tager det. Jeg synes at den er alle pengene vaerd og mine foraeldre er helt vilde med den. Den har endda vaeret paa rund tur hos div. naboer
Og saa kan jeg jo lige passende slutte af med det kendte cat + roomba klip http://www.youtube.com/watch?v=vf9wHkkNGUU
Mine foraeldre har ogsaa en ren maine coon og en huskat. Jeg har flere gange faet at vide at generelt med robot stoevsugere saa kan det godt betale sig at koebe de dyre for de virker ogsaa bedre.
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 14 Svar: 786
aug 2005
Hvis man nu er virkelig daarlig til at tage sig sammen til at stoevsuge saa holder robot stoevsugeren i det mindste gulvene/taepperne til et vis niveau. Mine foraeldre stoevsuger generelt sjaeldent og naesten aldrig under deres store spisebord fordi det er besvaerligt at komme til, men med robot stoevsugeren er taeppet faktisk renere nu end foer de havde en.
Saa det kommer meget an paa hvem man er. Hvis man i forvejen stoevsuger en gang om ugen kan det jo vaere lige meget at bruge penge paa saadan en faetter.
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 2 Svar: 30
aug 2005
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 2 Svar: 30
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 14 Svar: 786
Et lille tip:
Det kan også være en fordel, at støvsuge støvbeholderen og filteret med en almindelig støvsuger. Filteret holder i hvert fald lidt længere.
Robotstøvsuger