{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Robotstøvsuger {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har 2 katte en Huskat /Maine coon og en ren Maine coon
og har tænkt på at ønske mig en robotstøvsuger i julegave.
Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad man skal vælge og hvad der er bedst til langhårdet katte

Hilsen Stine Thirup

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Robotstøvsuger
  • #1   19. sep 2012 Der er jo lavet en roomba pet... Men har ingen erfaringer med robotstøvsugere.

• #3   20. sep 2012 Jeg koebte en Roomba 770 til mine foraldre sidste jul og den virker som en droem. Suge evnen er imponerende og deres taepper har aldrig vaeret paenere.

Men! Det kraever som foer naevnt at man skal indrette huset efter det og at man goer stoevsugeren ren meget ofte fordi at haarene saetter sig i boersterne.
    Se evt. en anmeldelse her: http://www.youtube.com/watch?v=CGkXpGx8uIw

Den kommer heller ikke ud i hjoernerne men det er ikke vaerre end at man selv lige tager det. Jeg synes at den er alle pengene vaerd og mine foraeldre er helt vilde med den. Den har endda vaeret paa rund tur hos div. naboer smiley

Og saa kan jeg jo lige passende slutte af med det kendte cat + roomba klip http://www.youtube.com/watch?v=vf9wHkkNGUU

Mine foraeldre har ogsaa en ren maine coon og en huskat. Jeg har flere gange faet at vide at generelt med robot stoevsugere saa kan det godt betale sig at koebe de dyre for de virker ogsaa bedre.

• #4   20. sep 2012 Vi har en iRobot Roomba 581 + AeroVac, og den fungere ganske glimrende, og kattene er ikke bange for den, som med en almindelig støvsuger. Dog skal man være OBS på, at robotstøvsugeren ikke 100 pct. kan erstatte den almindelige støvsuger, men den er et godt supplement i den daglige rengøring.

• #6   20. sep 2012 Jesper:

Hvis man nu er virkelig daarlig til at tage sig sammen til at stoevsuge saa holder robot stoevsugeren i det mindste gulvene/taepperne til et vis niveau. Mine foraeldre stoevsuger generelt sjaeldent og naesten aldrig under deres store spisebord fordi det er besvaerligt at komme til, men med robot stoevsugeren er taeppet faktisk renere nu end foer de havde en.

Saa det kommer meget an paa hvem man er. Hvis man i forvejen stoevsuger en gang om ugen kan det jo vaere lige meget at bruge penge paa saadan en faetter. smiley

• #8   20. sep 2012 jeg syns sådan en er fantastisk smiley vi har Roomba Pet. og det er bare det bedste i verden.. vi har laminat gulve.. men man skal self huske at Roomba kun er til hjælp man skal selv fatte støvsugeren engang i mellem, før vi fik den skulle jeg støvsuge inden job og efter job og ofte inden senge tid.. nu starter Martha (som jeg har døbt min Roomba) kl 3 om natten og når vi står op er der rent, så skal jeg ikke tænke på at støvsuge før jeg kom hjem fra job. den har mindsket mit støvsugning så meget og det er bare dejligt.. Martha (Roomba) er min aller bedste ven:-)

• #9   20. sep 2012 Hehe mine forældre har døbt deres Robert smiley

• #10   21. sep 2012 Fie.. hehe ja man får sådan helt et personligt forhold til den.. min har en kvinde stemme så derfor skulle hun have et kvinde navn... og helt ærligt hvor mange venner har man der bare kommer for og støvsuge og intet forlange og derefter smutte igen, bedre ven findes ikke smiley

• #11   21. sep 2012 Vores hedder Roomberta, og hun klarer skam fint trægulvene. Dog fejer vi lige gulvet inden for de værste nullermænd, men det tager jo ingen tid.

Et lille tip:
    Det kan også være en fordel, at støvsuge støvbeholderen og filteret med en almindelig støvsuger. Filteret holder i hvert fald lidt længere.

Kommentér på:
Robotstøvsuger

Annonce