13.387 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Stronghold - Receptfrit? Stronghold - Receptfrit?

Nu snakkede jeg med en for noget tid siden, der kendte et sted (i udlandet) hvor man kunne købe Stronghold uden recept. Men spørgsmålet er bare, hvor?
Er der nogle, der ved det?
De fleste sider jeg har set det på, har krævet recept, nemlig. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stronghold - Receptfrit?
  • #1   24. sep 2012 Stronghold tager også diverse orm smiley

• #2   24. sep 2012 En hurtig søgning på google med søgeord: "Buy stronghold online", kan gøre det.
    Fandt 2 på den første side hvor det er muligt.
    Undskyld jeg ikke lige skriver et link til det, men har hørt at det ikke er tilladt herinde. smiley

• MP
    MP Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 50
    #4   24. sep 2012 Du kan finde det hvis du søger på, vetsmeds4pets. Har selv købt derinde fra engang smiley

• #5   24. sep 2012 Tusind tak, Simone! smiley

• #6   24. sep 2012 Det er forbudt at importere medicin til dyr:

Import af lægemidler

Enhver import af lægemidler til dyr er forbudt. Det gælder både for privatpersoner og dyrlæger. Dyrlæger kan dog søge om tilladelse til import af veterinære lægemidler.

Kilde:
    (link fjernet)

• #9   26. okt 2012 Kan godt være det bare er mig , men jeg ville være forsigtig med at importere lægemidler fra udlandet, jeg så en gang et program om hvordan præparater fra udlandet var blevet fyldt med alt muligt fusk, fordi der i mange lande ikke er samme ordentlige kontrol med tingene som herhjemme i DK. Men kommer selvfølgelig nok an på hvilket land man importerer fra, men jeg tør ikke selv købe noget som ikke er godkendt herhjemme.

• #10   26. okt 2012 Til emnets ejer: Hvorfor får du det ikke bare på recept ved dyrlægen?

• #12   26. okt 2012 Ja Lotte men det må være mega-surt at få det konfiskeret i tolden og måske en bøde oveni.

• Peter S
    Peter S Tilmeldt:
    jan 2020

Følger: 1 Svar: 1
    #16   15. jan 2020 Hvis nu man er så heldig at fremskaffe Stronghold nu hvor ens kat har øremider, hvordan anvender man det så? Er det ligesom loppemidler ?

• #17   15. jan 2020 Du putter det i nakken smiley
    Advantage virker også mod øremider.

Kommentér på:
Stronghold - Receptfrit?

Annonce