2.631 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Kattetræ. Endelig færdig. :) Kattetræ. Endelig færdig. :)

Jeg ville da bare lige dele med jer. smiley
Jeg blev inspireret af andre hjemmelavede kattetræer herinde, og tænkte at det kunne hverken jeg, eller mine baby leve uden,
så jeg satte kæresten på opgave, og synes faktisk vi har klaret det okay. smiley
Den er ikke helt færdig, den mangler lige en "pind" mere, så Frk. Ingeborg kan komme op i den øverste lille kurv. smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattetræ. Endelig færdig. :)
  • #1   29. sep 2012 Og så lige en hvor de begge ligger der. smiley

profilbillede
  • #3   29. sep 2012 Otto & Pedros moaar, det er lige præcis dig jeg blev inspireret af. smiley

Åh, lige nu har jeg absolut intet givet for at lave det. smiley
    Det er alle sammen ting jeg bare har haft, eller har fundet.

Træet er fundet, "fældet" og slæbt hjem i regnvejr.
    "Pelsen", er en børnejakke jeg fandt i frelsens hær engang til 15 kr, som jeg købte dengang til at ligge ind i en pile flet's hule af Ingeborgs. (Som hun desuden aldrig har brugt.)
    De øverste "huler" sad på det gamle kattetræ jeg havde, kan ikke huske hvad den kostede dengang, men den var billig. Jeg vil dog bare gerne have omtrukket dem med noget andet stof når tiden og pengene er til det. smiley
    og snoren sad også på det gamle træ, men kan købes billigt i jem og fix. smiley

Men hvis jeg skal gætte på en pris, er det højst 150 kroner. smiley

Daniel var også helt vild bagefter af stolthed. Han synes nu ellers ikke det lød som verdens bedste idé i starten, men så vidste jeg ham dine billeder, og så hoppede han med på ideén. smiley Men så hyggede vi os med det, med nogle få diskussioner ind imellem, for pludselig havde han jo en masse ideér til hvad vi ellers kunne tilføje. smiley

• #5   29. sep 2012 Rigtig flot smiley

• #7   29. sep 2012 Han vækkede mig også med rundstykker i morges, så kram og kys har han fået massere af. smiley
    Anton ligger stadig og sover i den. smiley
    De begge to var så nysgerrige, og og lugtede rundt, og kravlede rundt på det i laang tid. smiley
    Jeg er nu meget tilfreds. Godt at jeg har så stor en stue, ellers havde den måske lige været voldsom nok. smiley

Tak skal i have. smiley

• #8   29. sep 2012 Det er meget pænere! smiley
    Synes personligt ikke at der er specielt mange købe kattetræer der er specielt pæne. smiley
    Og 150 kroner for et kattetræ er jo ingenting! smiley

• #9   29. sep 2012 Flot arbejde! Og sikke da en lækker, vamset cosy-køje smiley

Synes dog det er lidt synd med det røde stof over "foden" på dette flotte naturtræ - er det spånplade der? eller hvad er foden lavet af?....

• #10   29. sep 2012 Tak. smiley
    Det røde stof er heller ikke kommet for at blive. smiley
    Det er mere fordi jeg var alt for ivrig for at introducere den til kattene, og der er nogle få huller jeg er bange for de lige sidder fast i, så der ligger to lag stof så hullerne ikke er farlige, + at Daniel fik ødelagt den midterste brædde da han satte træet fast. smiley
    Åh... Jeg kan ikke huske hvad det hedder.
    En halvballe tror jeg Daniel kaldte det. smiley
    Men det er da lige før jeg har fortrudt, de hat jo alt for travlt med træet til overhovedet at snakke med mig. smiley

• #11   29. sep 2012 Sikkerhed er jo også det vigtigste smiley "Halvballer" aner jeg ikke hvad er, men kan være der kommer billeder engang.... smiley

** Men det er da lige før jeg har fortrudt, de hat jo alt for travlt med træet til overhovedet at snakke med mig**

Haha, fedt at træet er sådan et stort hit hos kattene :-).

• #13   29. sep 2012 Jeg tror han har sagt en Halvpalle smiley

Det er en palle i halv størrelse af en europalle (helpalle)

• #14   29. sep 2012 Haha' jeg tror du har fuldstændig ret Heidi N. smiley Det er bare mig der er rigtig dårlig til at høre efter. smiley

Begge to har nu siddet oppe i hovedet på mig, så helt undvære mig kan de ikke.
    Men det er godt nok sjældent de får noget de kaster kærligheden på med det samme, så det er jo bare dejligt. smiley

Kommentér på:
Kattetræ. Endelig færdig. :)

Annonce