{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
402 visninger | Oprettet:

Hunkat på 5 og ny han? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en dejlig hunkat på 5 år, hun er dejlig, stille og rolig og nyder at blive kløet og nusset på alle tidspunkter af døgnet.

Vi har så overvejet at tage en lille mis mere, og min svigermor har så 5 killinger, hvor den ene skulle være en pige som jeg kaldte for precious. Nå men precious er så en dreng.

Er der nogen erfaringer med hvis man sætter sådan nogen sammen? Tænker på alder og sådan?

Vores pige er neutraliseret og det bliver den lille ny han også hvis vi får ham

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunkat på 5 og ny han?
  • #1   7. okt 2012 Jeg har en hunkat på 5år og har netop fået en killing for 6 uger siden, jeg satte dem bare sammen, killingen får nogle hvæs og knurren mere i starten end nu, men nu er den lille begynd at blive så irriterende overfor den gamle så nu får hun også nogel dask når hun ikke formår at lade den store være, det er i al fordragelighed, ingen blodsudgydelser, så den lille må bare tage ved lære, jeg har accepteret at de aldrig bliver bedste venner, det havde jeg nu heller aldrig forventet, for min hunkat er en bestemt dame og kan bedst lide sig selv, heldigvis er killingen en udadvendt selskablig killing, så den gamle har bare valgt at acceptere den lilles tilstedeværelse, og det er for mig hovedsagen, vi havde aldrig beholdt killingen hvis den gamle blankt afviste (killingen var en hitttekilling jeg reddede fra en uvis skæbne og jeg havde en backup plan hvis det ikke ville gå) Men det jeg prøver at sige er at det er svært at spå om hvordan din hunkat vil reagere, særligt når hun er så gammel, det kommer an på hendes sind, så du må tage en vudering..

• #2   7. okt 2012 Måske man skulle prøve og se hvordan det går og så sørge for at have en backup hvis det skulle gå galt smiley

• #3   7. okt 2012 Det syntes jeg ville være en rigtig god ide, iøvrigt mener jeg ikke det vil være en forskel om det er en han eller hun killing, for accepten mener jeg.
    Har du oplevet hvordan din hunkat tidligere har reageret overfor andre katte?? Her tænker jeg overfor naboens eller lign. Min hunkat er indkat med løbegård og jeg har observeret hvordan hun reagere over for naboens katte, nogle af dem hader hun bare synet af, andre ignorere hun, men de fleste får en koncert med på vejen, derfor var jeg også forbeholden.

• #4   7. okt 2012 Altså vi har en gang prøvet at skulle overnatte hos min mor som også havde kat (en hunkat samme alder cirka). Men der havde hun lige været på ferie hos min kærestes farmor og var lidt stresset. Samtidig bliver hun meget kørersyg og så blev hun sat overfor denne kat.
    Hun hvæste ikke eller noget men hun var utryg og gemte sig MEGET. Vi tænkte det var stress.

• #5   7. okt 2012 Altså så lyder det jo ikke som om hun er afvisende, men vær så forberedt på at hun kan finde på at gemme sig igen i nogle dage, men det er ikke unormalt, det er jo forskelligt hvordan katte reagere..

• #6   7. okt 2012 Ja det er jo det, og vi giver ikke op efter en uge.

Kommentér på:
Hunkat på 5 og ny han?

Annonce