433 visninger
|
Oprettet:
Foder til neutralisret katte {{forumTopicSubject}}
Har lige fået neutraliseret min han- og hunkat, og fik at vide jeg skulle give den specialt fode til netutraliseret katte..
Hvad har i af erfaringer?
Giver i det foder i plejer, eller køber i det specialt til neutraliseret katte?
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 9
Vores katte har aldrig være pænere i pelsen end de er nu efter vi har skiftet foder. Og så er det billigt og det gør jo heller ikke noget.
jun 2010
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 4
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 14 Svar: 786
Majs, byg, tørret svineprotein, tørret fjerkrækød, hvedemel, vegetabilske fibre, hydrolyseret animalsk protein, animalsk fedt, roetrævler, hvedegluten, mineraler, sojaolie, fiskeolie, frugto-oligosakkarider (FOS), psylliumfrø og -skaller, DLmethionin, taurin, boragoolie, morgenfrueekstrakt (luteinkilde), L-carnitin.
- Det er i mine øjne ikke kattemad. Herhjemme fodrer vi primært med kvalitetsvådkost, som bestemt også er godt for kastrater pga. væske, herunder LUX, Applaws, Smilla (fiskeudgaven), Cosma, Bozita og hvad der ellers lige kan fås på Zooplus. En gylden regel er, at det skal indeholde kød og, at produkter med sukker bliver fravalgt. Er du så heldig at have en kat, der gerne vil spise råt kød, så tilbyd den endelig det. Herhjemme er det desværre ingen succes.
Som tørfoder får de en blanding af Acana Grasslands og Porta 21 Grain Free. Jeg ville dog ikke have problemer med at bruge Applaws eller Orijen.
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 9
De for alle sammen All Cats tørfoder.
aug 2012
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 20 Svar: 205
aug 2012
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 20 Svar: 205
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Jeg bruger mindst 2 forskellige fodermærker af gangen, når vi snakker om tørkost. Nogle vil påstå at det kan give tynd mave, men det har jeg aldrig oplevet, heller ikke når der en gang imellem afprøves noget helt nyt.
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 36 Svar: 210
Foder til neutralisret katte