{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
433 visninger | Oprettet:

Mette R
Mette R
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 4

Foder til neutralisret katte {{forumTopicSubject}}

Har lige fået neutraliseret min han- og hunkat, og fik at vide jeg skulle give den specialt fode til netutraliseret katte..

Hvad har i af erfaringer?
Giver i det foder i plejer, eller køber i det specialt til neutraliseret katte?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder til neutralisret katte
  • #2   8. okt 2012 Jeg giver det foder jeg plejer og jeg har aldrig haft problemer med hverken overvægt eller urinvejsproblemer. Jeg er ikke tilhænger af alle de såkaldte speciel-foder der efterhånden findes, det er for mig at se kun for at tjene mere og gøre junglen omkring foder større og mere uoverskuelig end den i forvejen er.

• #3   8. okt 2012 vi foder med det sammetil alle også killinger. Det er et foder somer beregnet til alle katte i alle aldre.
    Vores katte har aldrig være pænere i pelsen end de er nu efter vi har skiftet foder. Og så er det billigt og det gør jo heller ikke noget.

• Mette R
    Mette R Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 4
    #4   8. okt 2012 Hvilket foder bruger i til jeres katte? Og hvor gamle er de?

• #6   8. okt 2012 Det er noget fis og pjat, og langt det meste foder til neutraliserede katte består af kornprodukter. Eksempelvis Royal Canin Neutered Adult:

Majs, byg, tørret svineprotein, tørret fjerkrækød, hvedemel, vegetabilske fibre, hydrolyseret animalsk protein, animalsk fedt, roetrævler, hvedegluten, mineraler, sojaolie, fiskeolie, frugto-oligosakkarider (FOS), psylliumfrø og -skaller, DLmethionin, taurin, boragoolie, morgenfrueekstrakt (luteinkilde), L-carnitin.

- Det er i mine øjne ikke kattemad. Herhjemme fodrer vi primært med kvalitetsvådkost, som bestemt også er godt for kastrater pga. væske, herunder LUX, Applaws, Smilla (fiskeudgaven), Cosma, Bozita og hvad der ellers lige kan fås på Zooplus. En gylden regel er, at det skal indeholde kød og, at produkter med sukker bliver fravalgt. Er du så heldig at have en kat, der gerne vil spise råt kød, så tilbyd den endelig det. Herhjemme er det desværre ingen succes. smiley

Som tørfoder får de en blanding af Acana Grasslands og Porta 21 Grain Free. Jeg ville dog ikke have problemer med at bruge Applaws eller Orijen.

• #7   8. okt 2012 pt. har vi 5 uger gamle killinger, 4 stk. på 6mdr. 1 på 3 år, 1 på 5 år og så en gamle en der kommer og gå på 8-10år
    De for alle sammen All Cats tørfoder.

• #8   8. okt 2012 Hill's Vetessentials young adult smiley Lige nu er de dog på i/d Feline Gastrointestinal Health..

• #9   8. okt 2012 Er dog af den holdning, at ingen katte bør have tørkost alene.. Vi giver også råt kød og supplerer med tørkost.

• #10   8. okt 2012 Mine katte er mellem 6 mdr og 15½ år, kun killingerne får killingefoder, ellers bruger jeg RC, Applaws, Hills og Sanabell som tørfoder, LUX og råt kød får de alle tilbudt.

Jeg bruger mindst 2 forskellige fodermærker af gangen, når vi snakker om tørkost. Nogle vil påstå at det kan give tynd mave, men det har jeg aldrig oplevet, heller ikke når der en gang imellem afprøves noget helt nyt.

• #11   8. okt 2012 mine får arion

Kommentér på:
Foder til neutralisret katte

Annonce