{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Katten er stukket af - med kraven på :/ {{forumTopicSubject}}

Ja, skal lige ud med mine frustrationer..

Min mor ringede lige og fortalte at deres kat er stukket af.. hun blev i mandags steriliseret, så hun går jo rundt med krave og må jo ikke komme ud, hvilket hun er lidt tosset over, fordi hun ELSKER at være ude. Min mor er jo helt ude af den og har været ude og lede efter hende, men intet syn af katten nogen steder..

Uheldet skete da min mors mand gik ud på deres terrasse og lukkede døren efter sig. Da han så gik ind igen, røg katten ud..

Er der nogen der har prøvet noget lignende? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katten er stukket af - med kraven på :/
  • #1   9. okt 2012 Nej har ikke prøvet det, håber hun hurtigt kommer tilbage.

Kan i ikke lokke hende med noget mad? Evt helt specielle lækkerier ?

• #2   9. okt 2012 De har slet ikke kunne finde hende, men hun er kommet hjem..

• #3   9. okt 2012 Ej Fuck :-O, jeg så lige et fotoalbum med en udekat med krave på, og tænkte at det var da ikke smart.

Pyha, og gudskelov!!!! at din mors kat er kommet hjem nu!

Steriliseret i mandags - det er jo en hel uge siden, så af med den krave!

Og selv om det skulle være i går mandag, så af med kraven alligevel. Kan katten slet ikke lade såret være, så brug en bodystocking. (søg evt i tråde herinde for at se hvordan man kan lave sådan en)

• #4   9. okt 2012 Hov, i fredags, ikke mandags. Og det er på opfordring af dyrlæge at hun har kraven på.. så hende tror jeg nu at vi skal lytte mere til smiley

Nej, det er bestemt ikke spændende at hun stak af, men hun er vant til at kunne komme ud altid, så at være inde i 10 dage - føj! Og det var jo et uheld at hun røg ud. Min mor sætte også de værste frygtscenarie i hovedet med det samme.

• #5   9. okt 2012 Jeg synes stadig det er unødvendigt længe for katten at gå med krave. Jeg ved at mange (også dyrlæger) slet ikke giver katte krave på efter sterilisering.
    Prøv evt. at søge på <i>krave</i> i forum.

Men pyh, det vigtigste er at katten kom hjem! smiley og nu har din mors mand nok lært at være meget, meget opmærksom, så der ikke sker flere uheld.

• #6   10. okt 2012 Puhha - Det kunne nemt være gået galt. Godt hun kom hjem!

Jeg har efterhånden ikke tal på alle de katte, jeg har fået neutraliseret gennem mere end 20 år. Ikke én har haft krave på og det har aldrig givet problemer.
    Tænk også på alle genudsætningskattene. De har heller ikke krave på.

En krave = stress og stress = langsommere heling.

I dag bruger mange dyrlæger heller ikke krave, men specielle bodystockings, hvis det skønnes nødvendigt, men indtil nu har kun mine hunde haft en på efter neutralisering.

PS: Både kattene og hundene har selvfølgelig være smertedækket 4-5 dage efter indgrebet.

Kommentér på:
Katten er stukket af - med kraven på :/

Annonce