{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Avler af Maine Coon
  • #1   12. okt 2012 undskyld i Brovst 9460

• #3   12. okt 2012 Nej desværre, men kunne du jo os sige dig selv ud fra min tekst.. smiley Hvis jeg havde hendes navn på et stykkepapir ville jeg jo ik søge det her inde, ville bruge det til eventuelt at finde søskende til smukke.

• #5   12. okt 2012 Ja alså har hendes adresse osv.
    Os mig der var dum med det med kontrakt for går faktisk meget op i alt det men VAR typen der tænkte det er bare en kat,, Men sådanne har jeg det bare ik efter at jeg har fået hende hjem osv..

• #6   12. okt 2012 Ja kan da os køre op og banke på hos hende en gang.. var nu os lidt fordi at jeg ville fortælle hende at jeg har fået katten tilbage, og så syntes jeg det kunne være sjovt at finde søsken til Smukke.

• #8   12. okt 2012 Ja hun er uden tavle smiley
    tror måske jeg har fundet hende, men er ik en ørn til det computer søgnings sjov smiley
    Smukke var det sidste kuld hun lavede uden tavle, så ville hun gå over til med tavle. Men det hjælper jo ik mig smiley

• #9   12. okt 2012 Ja nemlig os sådanne noget jeg syntes er så hyggeligt..
    Jeg har fundet frem til hende, er rigtig glad for jeres hjælp, mange tak.. smiley

• #10   12. okt 2012 UNDSKYLD men RKPH

Tror du seriøst selv på den løgn ? Hun sælger dig en kat som værende MCO det er den så ikke har du fået at vide, når konen ikke engang kan se forskel på racerne hvordan hulen kan du så tro hun vil begynde at registrere sine killinger ? Der er garanteret heller ikke stamtavler på de katte hun avler på heller ikke selv om hun siger det...
    Det lyder for mig som om du har været i klørene på en ægte kattehandler og er faldet i for at spare en tussebasse eller 2 nu sidder du så med en meget dyr blandingskat og kan ingen hjælp få fra sælger. og så hedder det altså ikke tavle men en stamtavle eller stambog. En tavle er noget man laver selv så det kan da være hun vil printe en A4 ud med et par selvtrygte navne på XP en ordenlig kat kan man få for 4500 inkl ALT fuldt vaccineret, chippet, registreret, neutraliseret osv osv hvad måtte du give for din kat (som i øvrigt ser ganske sød ud hvis jeg må have lov) smiley

Undre mig over hvorfor du vil finde søskende >^¨^< hvorfor det ????

MVH
    Sus

• #11   12. okt 2012 Hej Sus..
    Ja hvor meget hun har sagt der er sant aner jeg ik..
    Så ik nogle stamtavler eller noget på nogle af kattene,, Købte hende heller ik fordi at hun var en bestemt race eller noget, men fordi at hun bare var så smuk og dejlig, smiley os der fra hendes navn kommer..
    Syntes bare det kunne være sjovt at følge dem og skrive med dem..
    ved at mange af mine hvalpe køber syntes det er meget sjovt at kunne følge hinanden lidt..
    Og mange tak for de pæne ord, håber jeg fik svaret på det hele smiley

• #12   12. okt 2012 ahhh tænkte nok det var noget med hundene jeg blev nemlig også kontaktet af en hvalpekøber der havde en bror til min...er det noget nyt eller er det gået under min radar intil for nylig ? er ikek så meget online så det ør noget jo XD

• #13   12. okt 2012 og øh kan se der mangler rigtigt mange bogstaver i mine tekst...kattene har pisset i tastaturet ^^ så nogen af dem virker kun 50 % og andre hiver kanppen ved siden af med ^^

• #14   12. okt 2012 Ping Pong du har nu ikke ret i at katte uden tavle er mere raske end dem med tavle, hvor har du dog den påstand fra? Ved du noget andre ikke ved ?

• #15   12. okt 2012 Ved ik om det er noget nyt.. jeg har oplevet det meget, syntes da os selv det er sjovt at modtage billeder og tekst fra hvalpe køber osv.. smiley

• #16   12. okt 2012 Hov Hov Hov ping pong man må ikke skære alle over med en kam (før det første er det yders pinefuld og det grisser helt vildt)

Jeg kender MASSER af sunde raske MCO, ægte altså jeg har faktisk selv 8 stk

Det man skal passe på med er at købe killing ved dem der har 10-15 kuld om året og så er det altså ligemeget om de er rene eller blandede jeg holder på der ikke er den nødvendige tid til så stor en production 2-3 mand høj nomatter what. man kan heller ikke nå at opdae genetiske fejl på en hunkat der kun er 8-9 md når den parres første gang...så deeet. Jeg går heller ikke fri det gør jeg da ikke men at sige at alle MCO med stamtavler er syge det er forkert og heller ikke sandt så havde min mor nok ikke en renracet MCO på 12 år og 11 kg vel. Jeg havde en rød huskat der døde af PKD som 6 årig er alle huskatte så syge ? Jeg har nemlig ikke haft en renracet MCO der døde af PKD er det forvirrende eller er det bare mig ? >^^<

• #17   12. okt 2012 Ping Pong mener du alvorligt at man kan teste sig ud af sygdomme?

hmmm okay jamen så ved du jo nok mere end alle andre.

• #18   12. okt 2012 Sus: Sjovt at du var den første i tråden til at kritisere trådstarters valg (Hvilket overhovedet ikke vedrører debattens spørgsmål), og med store bogstaver brillerer om meninger og holdninger, når én anden så kommenterer noget som ikke passer ind hos dig, bliver du totalt personlig og føler dig enormt angrebet.

Den der med at behandle andre som man selv vil behandles......

• #19   12. okt 2012 : øøøhhhhh...kritiserer ? Tror det er dig der trænger til at få pudset brillen dame!

Jeg var nysgerig og undre mig over hvordan folk igen og igen køber en ægte et eller andet til en sikkert absur pris det må det være siden hun ikke oplyser den enten til den ene eller den anden side...for så at ville alt muligt bagefter DET fangede mig og jeg undres og jeg spørger men fik jeg med mit indlæg måske tråt på dig

Personligt angrebet ? tror du ikke du skulle prutte i seng eller spise en stor plade chokolade eller finde en ..... ??? Jeg sidder her stille og roligt og laver lidt fis i gaden læs lige hvad jeg skriver inden du fare i blækhuset og kommer med konkludernde bemærkninger du slet ikke er i stand til at stå inde for....Bla...

Jeg blev nysgerig og læste lidt mellem linierne og svarede herefter og spurgte herefter mere er der ikke i det det med PingPong lær dog for den da at læse mellem linierne og du ville kunne se mit skæve smil...men den skal da bare ikke stå ubesvaret vel

• #20   12. okt 2012 sry var lige på fjæs...syns ikke, jeg ikke skriver pænt men glemmer nok disse smiley i en del sætninger da man jo ikke kan høre jeg skriver og det glemmer jeg tit..... smiley eller også forstår man tingene som man ønsker det smiley

Jeg er fuld af spas hvis jeg skriver grimt så er man ikke i tvivl ^^ og det sker stort set ikke

• #21   12. okt 2012 foresten det med at teste sig ud af sygdommeåh hvis det bare var så vel....så kunne jeg går til dr meget dyr og sige test lige for det og det og det og det og det der ligger ud i fremtiden....de killinger jeg så sælger videre burde jo så være sunde og raske smiley MEN sådan er det bare ikke i den onde dna verden slet ikke når krisen kradser jeg ved ikek om de bruger terninger til deres resultalter ulige tal gir negativ lige positiv men 2x n/n burde ikke give ++ når det så alligevel sker kan man kun undre sig over hvorfor det lige kostede 1200 kr at få de test resultater og er der mon en ide i at få testet sit katteblod i USA fremfor Holland eller Tyskland ? tja jeg ved ikke dem i vejle bruger andre end dem i Kbh og dem i kbh er dem jeg bruger dem der bruger dem i vejle kunne måske prøve dem i kbh og se om de fik andre resultater.....gab går i seng nu vi må mundhugges videre en anden gang

Godnat og sov godt XD smiley smiley >< smiley >^^< ZZzzzzzZZZzzzzzZZZzzzz

• #22   13. okt 2012 Nogle racer er pålagt at blive testet for race relaterede sygdomme hvis de bruges i avl, så er du registreret opdrætter skal disse testes som et minimum.

Jeg tror endnu ikke jeg har hørt om en ikke registreret avler der testede deres avls dyr for sygdomme, så de gavner da ihvertfald heller ikke nogen.

smiley

• #25   13. okt 2012 Jeg er ik typen der gider at fortælle alle om hvad jeg betaler for alt syntes pris er ligegyldigt, og føler mig ik snydt over det jeg har givet, har givet det de fleste stamtavle løse Maine coon står til.. smiley
    Kalder hende for Maine Coon fordi at det er det jeg har fået afvide at hun er, jeg er typen der stoler på folk ind til at modsatte er bevist,
    Vil det siges at alle her inde der har en stamtavle løs kat skal sætte dem ind under Blanding efter din mening smiley

• #27   13. okt 2012 Jeg havde en hund uden tavle men bette forældre havde tavler, hvordan bliver hun til en blanding? smiley

• #38   13. okt 2012 Ping Pong, du er tydeligvis ikke så erfaren endnu, ellers ville du vide hvad jeg talte om, når jeg mener man ikke kan teste sig ud af sygdomme.
    Grunden til, at jeg skriver på den måde er: at hvad nytter det at teste, hvis man ikke gør noget ved resultaterne?
    Som opdrætter er man nødt til at selektere ud fra alle aspekter i opdrættet. Hvad tester man for? Er forældredyrene testede? Hvad siger deres tests.
    Har katten iøvrigt nogle gode egenskaber du gerne vil have med i dit fremtidige opdræt, så du må kalkulere fremtidige parringer ind i dine planer.

Derudover tager jeg hatten af for, at du ikke vil hænge nogen ud, det kommer der kun ballade ud af.

Kommentér på:
Avler af Maine Coon

Annonce