{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er dette for en adfærd?
  • #2   16. okt 2012 Tusind tak :o)
    Men er det der en smaskelyd? Det lyder mere som om hun skærer tænder smiley og det er kun når man har hånden der på hendes kind..


  • #6   16. okt 2012 Hahaha "Otto" det gør min Tøsen også, når hun rigtig er overkælen om morgenen og vækker mig for at kæle, så stor savler hun så min seng bliver våd, og ja næsen løber også..

    Til TS ja jeg vil også mene det er en adfærd der udspringer fra killinge tiden og er et tegn på velbehag..


  • #7   16. okt 2012 Det er lidt sjovt, for med min kat chester, som desværre er død nu, smaskede jeg altid til ham for at få ham til at komme til mig. Så kom han styrtende og skulle massere og kæle. Og med den lille ny jeg har, så ligger jeg hovedet helt hen til hans og smasker til ham når han ligger i sin kurv (i øjenhøjde for mig) hvis han sover og jeg vil vække ham på en hyggelig måde. Så åbner han øjenen og spinder og slikker mig på næsen..jeg vidste ikke hvad jeg signalerede til dem, men de har da forstået det kunne adfærden vel tyde på *G*

  • #8   16. okt 2012 Penny er hittekilling og blev efterladt meget tidligt, men ja, det ligger nok stadigvæk i hende. Tak for svar alle smiley

  • #9   16. okt 2012 Jeg har aldrig læst om fænomenet, men oplevede det mange gange ved indbragte killinger(da jeg havde internat). Nogle af dem blev ved med at smaske eller sutte i flere år. Har også selv haft en internatsmis, som både smaskede og æltede til hun døde af alderdom.
    Min udledning har været, at disse katte er kommet for tidligt fra moderen, og derfor ikke fik tilfredsstillet suttebehovet. De som fortsætter med at smaske/sutte i flere år, bruger det som udtryk for nydelse - afslapning og hygge.


  • #11   17. okt 2012 DK Feline ; Jeg siger ikke at det absolut er derfor. Men derimod, at det var min oplevelse og udledning. Der er sikkert mange flere meninger, om dette emne.

  • #13   17. okt 2012 Det er vi da enige i

Kommentér på:
Hvad er dette for en adfærd?

Annonce