{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.279 visninger | Oprettet:

Øremider eller betændelse? Min kat skriger :-( {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger, så er mine katte begyndt at klø sig meget og de hænger sådan mærkeligt?

Ringede til en dyrlæge i dag og de sagde at det kunne være øremider eller betændelse? Nogen af jer som har prøvet det før?

Min kat skriger når den klør sig i øret, men jeg må gerne kigge og rense uden problemer??

De skal til dyrlæge i morgen, vil bare høre andres oplevelser

Et billede af kattens øre inde i.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øremider eller betændelse? Min kat skriger :-(
  • #1   18. okt 2012 Ja mange gange..Pt. har vi det igen...Desværre smitter det til hunde også...Rent umiddelbart ser det ikke ud som øremider, for der får de et kaffegrumslignede ørevoks i store mængder..
    Der er kommet nogle nye dråber frem til hundens øre, som er forsynt med en lang gummitud..Ved ikke om det må bruges til katte...Faktisk hvis det kun er mider, så får mine et spray med Frontline..Efter aftale med dyrlægen


  • #2   18. okt 2012 Men de kan jo sagtens have begge dele på een gang.

  • #3   18. okt 2012 Min Holly var ramt af øremider da jeg fik hende, og vil ik sige at det så ud som dit billede der, hendes var helt sort, som om der var alt for meget ørevoks. Hun fik nogen øredråber (kan ik huske navnet på dem), som der skulle dryppes i hver 3. Uge, og idag ser hendes øre helt fine ud

Kommentér på:
Øremider eller betændelse? Min kat skriger :-(

Annonce