To nye killinger {{forumTopicSubject}}
Hej alle på KG
Som nogle nok ved, har jeg adopteret to små killinger. De er begge tolv uger, og kommer ude fra en gård, hvilket gør, at de ikke er så vant til mennesker.
det skal dog siges, at de voksne katte, der er på gården, gladeligt kommer ud og vil kæles.
Når det er sagt, har jeg et par spørgsmål.
MIne to killinger, gemmer sig konstant under sengen eller ude på badeværelset - jeg ved det er normalt, men hvordan gør jeg dem mere tamme?
Min kæreste og jeg, bruger rigtig meget tid på, at håndfodre dem med fx tun, og det spiser de med velbehag - de kravler på os, når vi sidder med mad, MEN uden maden, løber de væk og gemmer sig. Den ene er slem til at hvæse af os - er der noget vi kan gøre?
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Og så leg med dem, rigtig meget. Og sørg for at de ved, det er jer der leger med dem og det ikke er et bytte de jager (Snak med dem imens)
Og så tålmodighed i stor stil. Tror på i gær det rigtige, men det tager ikke kun en måned... det tager lang tid
okt 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
Katte har ikke været udenfor, men inde i et rum på gården.
De andre katte kom gladeligt og ville nusse og kæles, så gik ud fra, at killingerne bare var nervøse
okt 2011
jamen som det ser ud nu, og med alle jeres råd, må min kæreste og jeg nok se i øjnene, at katte skal tilbage på gården.
okt 2011
To nye killinger