{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Forkælet basse.... {{forumTopicSubject}}

Jeg tror vores nye kat bliver en forkælet basse! Vi får ham først om noget tid, og i dag har jeg været inde og købe noget legetøj og en seng til ham smiley

Han har i forvejen masser som vi får med fra nuværende ejer (+ alle de essentielle katteting), så det er ikke fordi han behøver det - kunne bare ikke lade være!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forkælet basse....
  • #1   24. okt 2012 håber da han gider bruge det.. her tænker jeg mest på sengen smiley

Jeg ville sagtens kunne gå ud og bruge mange hundrede kroner på seng til min. intet slår det kunstige lammeskindstæppe fra IKEA smiley

• #2   24. okt 2012 Det er nu ik så slemt med sengen, og vil gerne teste om han ka li sån en smiley Er en privat der syr det, hvor hun tager for materialer + et lille beløb der bliver doneret til hittekat smiley Så det syntes jeg at jeg gerne ville støtte - selv hvis han hader sengen smiley

Føler mig helt slem lige nu - har fået pm om at jeg har postet tråden i forkert forum... Troede det var Off Topic fordi det som sådan ikke er noget der skal diskuteres smiley

• #3   24. okt 2012 Årh, tror ikke den store skade er sket

• #4   24. okt 2012 Det tror jeg heller ikke smiley Men man føler da man har gjort noget forkert når der sån kommer en mail fra admin... Ku være det skulle udnyttes at jeg føler mig slem, så jeg lisså godt kan købe mere til katten smiley

• #7   25. okt 2012 Det er det nemlig smiley Syns de så så rare ud på de billeder folk har lagt ud..

Det er os det jeg er kommet frem til nu..

• #8   25. okt 2012 Jeg tror altid det er sådan at når man første gang får (ny) kat så Køber man alaskens ting og sager, det har jeg skam også gjort (og stadig gør) Men det som man syntes ser sjovt og godt ud, er kattene ofte bedøvende ligeglad med, næh hvorfor en bold der ringer/ larmer, når en papirkugle eller staniolkugle er dobbelt så god, kattesenge er intet hit her i huset, sofaen, transportkassen, klatretræet og vindueshylden er 10 gange så gode..
    Min bruger ofte sin transportkasse, særligt når hun ikke gider os smiley ,den står altid fremme, for så forbinder de den ikke med noget dårligt, og den store er så sjov, jeg har aldrig problemer med at få hende ind i den, selv om hun ikke bryder sig om at køre bil, så skal jeg bare stille den midt på stuegulvet, så går hun selv ind i den, jeg måtte faktisk, lokke hende ud af den, da jeg skulle have den lille steriliseret, for der gjore jeg som jeg plejer, stillede den midt på gulvet, og så gik den store jo ind smiley men det var jo den lille jeg skulle have med smiley skøre kat..

Men Lykke du er såmænd bare som alle os andre katte tosser, vi vil vores dyr det bedste, koste hvad det vil, og ved du hvad, det skal du ikke have dårlig samvittighed over, lad bare være med at blive skuffet når du finder ud af at en snor og papirkugle er bedste legetøj, og din stol er foretrukkene soveplads smiley

• #9   25. okt 2012 Hehe... Jeg går skam os ud fra at det er alle de der fuldstændige tilfældige ting han er vild med - så har os anskaffet os en stor papirspose (nu: uden hank) som han ka få smiley Men ja, det er jo nok mest for egen skyld det nok er købt - selvom der virkeligt er tænkt over at nuværende ejer siger han jagter fugle og ELSKER bolde smiley

Jeg har læst det med transportkassen i en bog, så rart at høre det virker smiley Vi har ikke rigtig anden opbevaringsplads end vores stuegulv, så planen har hele tiden været at den skal stå fremme ved siden af sofaen - også med tanke på at han skal være tryg ved den... Men hold da ferie den vi får med til ham er stor! Er nærmest en kuffert, med hjul og hele skidtet!

• #10   25. okt 2012 Min transportkasse er også i stuen, den står ved siden af det ene gulv til loft klatretræ, da det er der den står mindst i vejen, og så er det et lidt mørkere hjørne hvor der er fred og ro, så det passer med at når hun bliver træt af os, så kan hun trække der hen, hvilket hun nogle gange gør for at sove middags søvn smiley

Hodl da op den lyder stor, det er fint det der med hjul, men har også hørt at det kan stresse katten en del, hvis man kører kassen på hjulene med katten i, pga den høje lyd, men hvis den er vant til det er det jo nok ikke et problem, og den kan jo også bæres selv om der er hjul smiley

• #11   25. okt 2012 Vi kan ikke helt komme til at ha den de steder hvor hans to kradsetræer skal stå, så derfor blir det ved siden af sofaen... Men jeg tror os lige der hvor den skal stå er et ret fredeligt hjørne smiley

Jeg ved ikke om han som sådan er vant til det. Men det lød ikke til der havde været problemet med ham her for nylig da damen havde ham med til dyrlægen...
    Planen er heller ikke at køre rundt med den, men hvis jeg skal alene med ham til dyrlæge bliver jeg nok nødt til at køre den, for med mine ledproblemer tror jeg ikke at jeg kan løfte det hele ret længe smiley

• #12   25. okt 2012 Kender det for godt... Mine to piger får rejer hver dag x 2... smiley

• #13   25. okt 2012 Jeg tror i princippet det er lige meget hvor man stiller transportkasen, bare den er en del af den hverdag, så forbindelsen ikke er at der sker noget skidt hver gang den skal ind i den smiley

Og jamen hvis den også er vant til at blive trillet rundt, så er det jo nok heller ikke noget problem, der er jo også forskel på hvor meget de larmer tænker jeg, jeg har kun set billeder af nogle, og det er også bare noget jeg hørte herinde en gang, havde selv ikke tænkt så meget over det før.. (har ikke selv så stor en kasse) smiley

• #14   25. okt 2012 Det er sådan en her: http://www.petdreams.dk/trolley-elegance-i-sort-til-transport-af-katte.html?m=paads

Syns den virker vældig fancy smiley Men en ragdoll blir jo os temmeligt stor og tung...

• #15   25. okt 2012 Den er da vældig smart smiley

Ja det er jo det, jo større kat jo større transport smiley

Kommentér på:
Forkælet basse....

Annonce