4.071 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Spiser Vaseline Spiser Vaseline

Hej Katteelskere ..
Jeg lider meget af tørre læber i disse tider og bruger derfor vaseline på mine læber , og har en lille kat der synes det smager godt for om natten når jeg tager det på prøver hun at slikke det af .. så snart jeg åbner bøtten er hun der og prøver ihærdigt at komme tæt nok på så hun kan slikke noget op fra bøtten ..
Er det sundt for hende ?
Andre der har prøvet det og ved hvorfor hun gør det ??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spiser Vaseline
  • #3   25. okt 2012 Kan ik lukke hende uddannelse af soveværelset , da hun er har sovet hos os siden vi fik hende for 4 år siden .. men finder en måde at undgå det .. tusind tak for svar smiley

• #4   25. okt 2012 Hvad med en anden læbebalsam?

• #6   25. okt 2012 Katte er generalt nysgerrige smiley og sundt er det nok ikke.
    Mon ikke du selv har fundet ud af at lukke døre osv smiley
    Ingen bebredelser herfra smiley Det klare andre smiley

• #7   25. okt 2012 Det er jo ik sådan jeg stille bøtten åben foran hende .. men når hun høre den bli'r åbnet kommer hunderligt og ser om hun kan snige sig til lidt .. jeg er alt andet end uansvarlige .. den står på et højt bord med låg på !!! Og lader hende ik få noget .. men er jeg kommer til at tørre min finger af på håndryggen og hun begynder år slikke der gå jeg straks ud og vasker mine hænder .. jeg fodre hende ik med det ..
    Er glad for det ik er alle der er så negative og dømmende som Otto .. Bailey er mit et og alt og tror ik du finder en der er mere ansvarlig end jeg .. men sys det var lidt sjovt derfor jeg skrev dette indlæg ..
    Og hun har hverken dårligt mave eller noget ..

• #8   25. okt 2012 Jah de laver nogle skøre ting smiley Bailey har os en lyserød bold på størrelse med en bordtennis bold der skal med alle steder så den bliver slæbt fra 1 sal og ned i stuen og tilbage igen flere gange om dagen med en masse besvær .. men den kan åbenbare ik være alene den lille boldt smiley

• #10   25. okt 2012 Vaseline skulle være godt for hårboller smiley Nogle folk smører det på kattens poter så de slikker det i sig.

Det smører systemet, men slikke en hel bøtte i sig er nok ikke godt hehe.

Den får højst tynd mave hvis den får for meget.

• #12   25. okt 2012 Tror jeg må ha misforstået det du tidligere har skrevet .. men lad os lade et ligge .. god dag til dig os:)

• #14   25. okt 2012 Kunne være super fedt hvis det kunne hjælpe imod hårboller .. tror da jeg vil ringe til dr. Dyr og høre ø morgen smiley

• #16   25. okt 2012 Øhh ,Nu er jeg lige logget ind ( har heldivis andet at lave end at være på KG,)
    Hvad har vi nu gjort Er det fordi vi har en anden mening ???,men også god aften til dig Susan.;-)
    Men hvis jeg synes mange andres meninger er tåbelige ,ville jeg nu lige kigge indad,og se om der er noget man kan gøre anderledes smiley

• #17   25. okt 2012 Hvis katten en sjælden gang slikker lidt på vaselinefedtede fingre, går det såmænd nok. Men vaseline er ikke beregnet til indvortes brug, så hvis katten døjer med hårboller, så brug kattemalt i stedet.... (og frisering).

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #20   25. okt 2012 <b>Tine

Jeg må bede dig om at holde dig til trådens emne og ikke blive personrelateret ellers bliver indlæg slettet, så hold venligst en sober tone i tråden. Tak</b>

• #21   25. okt 2012 Hun får katte malt smiley kunne bare være lidt billigere .. men hendes ve og vel er absolut der bedste smiley hun er jo min lille øjesten smiley

• #23   25. okt 2012 *Disclaimer* Totalt urelateret til tråden - er bare nysgerrig..

Susan (Otto) og Jesper... Er I et par? (Måske er jeg TOTALT langsom, lagde bare li mærke til I begge har katte der hedder Otto og Pedro :P)

*Jeg vil gerne undskylde på forhånd hvis det er personrelateret på den forbudte måde smiley

• #25   25. okt 2012 Bailey - hvis du alligevel handler foder på zooplus, så tjek deres priser på kattemalt. Jeg købte en (alt for stor :-/) tube der til meget billige penge.

• #26   25. okt 2012 Nu kan jeg jo se at jeres katte føler sig tiltrukket af vaseline mm og så kan jeg da lige fortælle, at min kat afskyr håndcreme fra Änglamark. Måske du skulle smøre hænder efter at du har smurt læber??
    Kamfer kan de ganske rigtigt ikke lide - men det kan jeg heller ikke:D

• #27   26. okt 2012 Har snakket med dr dyr .. og det er ikke farligt for hende hvis hun slikker på mine hænder med vaseline på når det er kløver vaseline i den gule bøtte .. skal selvfølgelig ikke fodre hende med det .. men i de små mængder der kan være på fingeren efter man har brugt på læberne er det ik noget af betydning ..

• #28   26. okt 2012 Som han sagde : hvis du kan tåle det kan hun os ..

• #29   26. okt 2012 Bailey **Som han sagde : hvis du kan tåle det kan hun os ..*

Lige for en sikkerheds skyld, vil jeg nævne, at man ikke kan generalisere sådan.
    Der er visse fødeemner, vi mennesker kan tåle, som katte ikke tåler. Fx kakao, chokolade, rosiner, vindruer, avocado, løg....

• #30   26. okt 2012 He he Line ,det gad jeg godt se smiley

• Pernille M
    Pernille M Tilmeldt:
    dec 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #32   8. dec 2016 Jeg har samme problem men med Mentholatum. Jeg er desværre blevet forkølet og bruger derfor Mentholatum på min bryst og under næsen. Min kat går helt amok og vil gerne slikke det alt sammen af mig. Det sjove er bare at der er kamfer i den og det virker ikke til at han ikke kan lide det. Jeg lader ham ikke slikke det af og vasker fingre efter brug.

Kommentér på:
Spiser Vaseline

Annonce