{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

Tynd mave {{forumTopicSubject}}

Jeg ved der er mange tråde om det.. Men jeg kommer lige med min historie.
Vi stod op her til morgen til en kat med meget tynd mave!
Han havde bare smurt sig selv helt ind..
Jeg prøvede at tørre ham bagi, så når han sætter sig smører han ikke L*** ud over det hele.
Han har en meget sart mave, og hvis han får "menneskemad" får han tynd mave. Dog har han ikke fået noget noget "menneskemad" i går. Så jeg kan ikke forstå hvad der har givet ham så tynd mave. Jeg kan ikke give ham skånekost som ris og kylling da han ikke vil spise det og det kan få maven til at slå mere ud. Han har fået en god stor portion zoolac.. Er der andet jeg kan gøre? Her lugter bare forfærdeligt, og vi kan bare ikke gøre noget.
Han får ind i mellem dårlig mave pga. noget han har spist, men har virkeligt ikke oplevet det så slemt som nu.. Har aldrig set ham være så smurt ind!

Håber vi kan nogle tricks som kan hjælpe os.

Mvh
Sofie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tynd mave
  • #1   2. nov 2012 Mums det lyder som en dejlig morgen smiley (nej vel) smiley

Jeg tror da jeg ville snakke med dyrlægen om noget skånekost, noget som er blid ved mavsen, hvis han ikke allerede får det.
    Ellers har jeg ingen gode råd, da jeg aldrig har haft en kat med tynd mave, sorry smiley

• #2   2. nov 2012 Nogle siger at IAMS hairball-control er helt fantastisk. Mine kan ikke tåle det. Der findes forskellige fodre til katte med sarte maver og tarme. Men jeg vil bestemt anbefale dig at få katten undersøgt meget grundigt, med afførings og blodtest, da det kan være noget den skal behandles for medicinsk. Det er ikke nok at dyrlægen bare trykker den på maven.

• #4   3. nov 2012 Vi har mirakelminder med IAMS Hairball, så det har vi altid liggende, hvis der kommer lidt dårligt mave, som ikke bare går i sig selv igen.

Men hvis intet virker på I jo til dyrlægen og evt få taget nogle tests.
    Husk en killing ikke skal have diarre i al for lang tid, da det er meget hårdt for sådan et lille system.

• #5   3. nov 2012 Jeg fodre med arion og iams hairball.. Så syntes at jeg er godt med på fodder fronten.. Er desværre lige hjemme ved de gamle så ved ikke hvordan det går pt. Men inden vi tog afsted virkede det som om han havde styr på det igen.. Men vi må se når vi kommer hjem igen.. Håber bare det var en "dejlig" morgen overraskelse..

• #6   4. nov 2012 Har helt glemt at svare.. Maven har det fint igen.. Der lugtede lidt skidt da jeg kom hjem.. Men han blev lige redt, bakken blev tømt og gulvet vasket og så var alt godt igen..

Sofie

• #7   4. nov 2012 Hvor er det godt at høre smiley

Kommentér på:
Tynd mave

Annonce