{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

Anbefal noget vådfoder? {{forumTopicSubject}}

Hvilke mærker vådfoder kan I anbefale, - og endnu bedre, hvor køber I det henne?

Hvis nogen kan anbefale et mærke som er godt og billigt - evt i stor-indkøb, så vil det være super.
- Med nu 6 katte i huset synes jeg godt nok der ryger en del vådfoder *GG*

Vi har primært brugt LUX fra Aldi, hvilket jo er rimelig billigt men tænker der måske er nogle flere mærker som er ligeså gode og billige? Bare for variationens skyld smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefal noget vådfoder?
  • #1   5. nov 2012 Jeg bruger Budget med tunfisk fra Bilka, det har samme pris som LUX, men mine katte er ikke pjattet med LUX, de er til gængæld vilde med Budget (før missers) med tunfisk..

• #2   5. nov 2012 Ja, jeg ville anbefale LUX, fordi det netop er uden sukker og kulhydrat, og det kan jeg faktisk ikke finde andet vådfoder i supermarkederne der er..

Dog vil jeg anbefale dig at kigge på zooplus.de eller zooplus.co.uk - de har tit nogle gode tilbud. Bozita f.eks. er et udmærket mærke der til rimelige penge smiley

• #3   5. nov 2012 Der står nu heller ikke noget om at Budget fra Bilka indeholder hverken sukker eller kulhydrat, der står 56 % kød og 44 % vand og så nogle forskellige vitaminer, men ved selvfølgelig ikke om der er noget skjult i som ikke står på indholdsfortegnelsen??

Men jeg anbefaler ikke siger blot hvad jeg bruger.. smiley

• #4   5. nov 2012 Jeg bruger Kitekat, og det elsker min kat(: Har lige købt en pakke med 45 stk i for kun 56.- på zooplus.de

• #6   6. nov 2012 Kunne være jeg lige skulle kigge lidt på Budget vådfoder næste gang jeg kommer i Bilka - for at variere lidt..
    Her gives nemlig mere eller mindre også kun LUX, og de vil kun have den gule og den orange..
    Så det bliver jo lidt ensformigt i længden..

• #7   6. nov 2012 Hvis dine katte ellers er vilde med LUX, ville jeg fortsætte med at fodre med det. Tvivler på at der er andet "supermarkedsmad", der er lige så godt som det.

Jeg selv er gået væk fra LUX, da mine katte kun gad spise den orange. Jeg er gået over til Cosma, og køber det på zooplus.de. Men prisen er noget højere end LUX. LUX koster ca. 1,4kr/100 g, mens Cosma koster FRA 3,55kr/100 g. Men så er mine katte til gengæld vilde med det.

• #9   6. nov 2012 Nå, jamen så gider jeg ikke kigge efter Budget dåsemad smiley

• #10   6. nov 2012 Jeg har længe brugt det fra Lidl både som dåse og brev. Ved dog ikke så meget om næringsindholdet

• #11   6. nov 2012 Mine æder heldigvis lystigt alt der bliver serveret for dem *GG*
    - Men vil holde lidt øje med tilbud hos zooplus og ellers må vi bare holde os til LUX så længe de gider dem.

Uden at det skal lyde forkert, så har vi ikke råd til så meget af det dyre - årh så levede mine hunde og katte af f.eks. applaws smiley
    - Men som fattig studerende, så må de altså nøjes med billige alternativer som stadig er gode, lige pt. går der en del dåser om dagen når man pludselig har 6 katte.

Altså, synes godt de kunne arbejde lidt for føden de banditter smiley

• #12   6. nov 2012 Rollo's dyr - hehe, herhjemme går der mindst en dåse om dagen, til to katte.. Men nej, LUX virker som et godt vådfoder til rimelige penge, så det er også primært det vi bruger til de alt ædende kastrater herhjemme (min lille frk. Kræsenpind får så alt muligt andet som Cosma, FP 21, applaws etc. fordi jeg også meget gerne vil have vådmad i hende)

• #13   6. nov 2012 Jeg var i Bilka i går og kigge på vådfoder, og jeg er ret sikker på at der er sukker i det fra budged.
    Det eneste jeg fandt der ikke indeholdt sukker eller korn var det der Shiba, men det koster jo en mindre formue.
    Jeg vil i Aldi i dag og prøve Lux smiley

• #14   6. nov 2012 budget skulle der stå smiley

• #15   6. nov 2012 Jeg mener at der er én variant af det billige mærke de har i Rema1000, der er uden sukker. (Men tilgengæld synes jeg så ikke der ser ret tiltalende ud når man åbner dåsen) Men kig selv lige indholdsfortegnelser for at se om det er rigtigt smiley

• #16   6. nov 2012 Pas på med dåsemaden af serien budget fra føtex/bilka
    jeg har prøvet at give mine katte det en gang, de kunne godt lide det, men de fik alle sammen dårlig mave efter de havde spist det, de kastede op og havde diare

• #17   6. nov 2012 Jeg bruger katte vådfoder til min hund smiley Kommer det i en knogle, hvor han har gnavet marven ud af og fryser det til senere brug.

Han har fået Lux (fra Aldi), Opticat (fra Lidl) og Animonda (fra Zooplus).

Lux er det billigste, men jeg synes, Animonda virker godt til pengene (20kr/kg zooplus.de). Svarer ca. til kg-prisen på en kylling.

http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattefoder_vaadfoder/rafine_carny/tilbud/321382

• #18   6. nov 2012 Jeg er altså ret sikker på at kattefoder indeholder ALT for meget protein til hunde, så det syntes jeg bestemt du skal undersøge inden du giver din hund mere af det.

Forresten har jeg taget hul på den første dåse Lux i dag, og begge mine katte guffer med velbehag smiley

• #19   6. nov 2012 Køber kun Feline Porta af tunvarianten til mine kræsne kræ. De gider ikke spise andet vådfoder.

• #20   6. nov 2012 Jeg bruger kun royal canin. Men min lokale dyrehandler sælger det også til 55 kr. for 12 breve smiley

• #21   6. nov 2012 Karin

Har undersøgt det:-) For en sund og rask hund skulle det ikke betyde noget smiley og slet ikke, når han er så stor og 1 dåse rækker til ca. 5-6 ben.

• #22   6. nov 2012 Helene B - Prøv liiiige at kigge indholdsfortegnelsen på det der RC vådfoder smiley

• #23   7. nov 2012 Sarah R; Hvorfor giver du din hund kattemad? Jeg mener, der er så mange gode mærker hundedåsefoder så kan slet ikke se behovet for det? smiley
    - Der er jo også stor forskel på kattens foder behov og hundens.

Nå men tak for alle Jeres svar, - har fået lidt inspiration til hvad vi ellers kan prøve, men ser ud til at LUX er billigst - det kan SU-budgettet jo godt lide smiley Tror vi bruger 3-4 dåser om dagen lige pt. smiley (Dét skal jeg nok ikke sige til gemalen!)

Kunne være jeg skulle ha' sagt at jeg går efter det dåsefoder uden korn og sukker smiley

Kommentér på:
Anbefal noget vådfoder?

Annonce