{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  krædsetræ i træ
  • #1   8. nov 2012 Hvis det er pga. det rustikke udseende + billigheden så kan du sagtens selv gå ud og fælde og medbringe med hjem. Der er bare nogle bestemte typer du ikke skal bruge.
    Der er mange herinde, der har albums med hvordan deres er lavet. Fx. brugeren "Otto"

    Hvis det er pga kvaliteten (at kradsetræet ikke bare er plast eller pap) så kan jeg VARMT anbefale Petfun.de
    Jeg har deres Jacky O model (og nej det er ikke billigt), men det er bare et lækkert træ/møbel!
    Jeg har 2 NFO (den ene på ca 8 kg, og den anden bliver også ret stor ser det ud til), og træet rykker sig ikke når de løber op i det. Stammerne er massivt træ og ekstra tykke.


  • #3   8. nov 2012 Tak grunden til at jeg vil have et rigtig træ er fordi jeg tror det passer bedere ind i mit hjem.
    Synes tit sådan nogle krædsetræer er lidt kikset at have stående i et hjem hvor man går meget op i møblerne mm. smiley
    Men - Thilde L *Udnævnt kattesnob* den side du sendte mig der - det ser ud som om de er bestemt i den pæne del af dem!

    Louise sikken et fedt træ - ja det med bakken kunne jeg godt tænke mig sviner godt og grundigt! Men ser godt ud smiley


  • #4   8. nov 2012 Det gode ved petfun træerne er at de er kvalitet. De holder til lidt af hvert.
    Og så elsker jeg at det er helt hvidt stof, så det passer ind, samt at det ikke er det usmagelige plys-stof, og det kan tages af og vaskes smiley


  • #5   8. nov 2012 Ja det lige det - jeg kan bare slet ikke finde rundt der, kan overhovedet intet tysk hehe

Kommentér på:
krædsetræ i træ

Annonce