{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.105 visninger | Oprettet:

Er et kradsetræ nødvendigt? {{forumTopicSubject}}

Vi har jo Milo på 1½ år. og vi har faktisk flere gange snakket om et kradsetræ, men aldrig fået gjort mere..

Han kradser aldrig herhjemme, hverken sofa, stole, borde eller lign. Han er inde/ude kat så om han gør det når han er ude skal jeg ikke kunne sige. Han har dog to gange lavet kradsemærker i sofaen, da sønne har leget med ham med hans legesager der - så ikke får at kradse med negle

Så er det nødvendigt med et kradsetræ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er et kradsetræ nødvendigt?
  • #1   8. nov 2012 Jeg ville ikke investere i et dyrt træ fra petfun som jeg har nu, hvis jeg havde inde/udekat.
    Men et lille sødt et med hule i, ville jeg nok. smiley Også bare så katten kan komme lidt op i højden indenfor og ligge godt og skue ud over hytten

• #2   8. nov 2012 Ja jeg er enig ed Thilde, køb dog et lille fint et så han kan få hvæset sine klør inde fra tid til anden og komme op i højden, det er jævnligt at Rema, Netto eller Aldi har nogle til billige penge, og de er ligeså fine som dem fra zooplus og maxizoo m.m.
    Ingen grund til at bruge en herregård på et kradsemiljø for han hvæser helt sikkert sine klør ude..

• #3   8. nov 2012 Vi har 2 stk kradsetræ da jeg altid har ment katte skal have mulighed for at bruge deres klør.
    Vi har et lille et fra maxi zoo og så har vi lige købt et gulv til loft brugt og hun elsker dem begge og bruger især gulv til loft meget.
    Hun er os inde og ude kat.

• #4   8. nov 2012 Maxi zoo har et til 99kr. Med en lille hule og platform.

• #5   8. nov 2012 Okay smiley

Han sidder som oftest i vindueskarmen, så han spejder rigeligt udover det hele hehe smiley

Kommentér på:
Er et kradsetræ nødvendigt?

Annonce