{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

Hihi midlertidig løsning {{forumTopicSubject}}

Jeg er begyndt at sætte mit rygeforbrug ned, og det gør jeg bl.a. ved at jeg kun må ryge ude ved mit åbne køkkenvindue. Det går fint med det. MEN Saga synes det er rasende interessant at jeg står der og glor, og hun vil da osse være med smiley Men jeg er pivbange for at hun skal falde ud af vinduet, så indtil en permanent løsning bliver fundet, fandt jeg på denne løsning (med inspiration fra min veninde). Kønt er det ikke, men det virker! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hihi midlertidig løsning
  • #2   8. nov 2012 Pyyh så må jeg hellere gøre åbningen mindre, og "spænde livremmen ind" gg

Ang. rygestop, tjaa min søn stoppede på den måde som jeg er ved. Altså ved at han først ændrede de gamle vaner, satte rygeforbruget ned, og til sidst stoppede helt.

Men tillykke med dit rygestop, det er knasme flot!

• #4   8. nov 2012 Vil nok også sige det ville være bedre hvis du skulle helt ud smiley

• #5   8. nov 2012 Tja jeg ved ikke, jeg synes egentlig det virker helt fint det her. Er nede på 6-7 stykker, hvor jeg før røg over 20. Har gjort det over nogle uger nu, og vanen med at sidde i sofaen og pulse løs er nu helt knækket, kan jeg mærke. Savner det ikke engang mere.
    Men det kan godt være at næste skridt bliver at gå ud på altanen, for helt at undgå røg indenfor, selvom det jo nu er begrænset hvor meget røg der kommer indenfor, når jeg puster røgen ud af vinduet smiley
    Mine gæster har også fået besked på at rygning foregår ude ved køkkenvinduet, og det har de taget pænt. Tror mange efterhånden er vænnet til at der ikke ryges indendøre nogen steder, med de nye rygeregler og i det hele taget mange menneskers ændrede syn på rygning.

• #6   8. nov 2012 Jeg ryger ikke men har kroge på alle vinduer så kattene ikke kan falde ud og indbrudstyve ikke kan komme for nemt ind.

Der er 3 indstillinger så det passer med at katten vokser :o)

De kan anbefales. Har haft dem i alle de hjem jeg har haft

• #7   8. nov 2012 Tillykke med,at du er på vej til at blive røgfri, der er ikke en løsning som er bedst, den bedste løsning er den som virker for DIG.
    Jeg har også snor mm til at forhindre mine katte i at komme ud, plejer at bruge min knytnæve til at måle størrelsen, ok jeg har en lille hånd smiley

• #9   9. nov 2012 Tak Preben, og tillykke med dit rygestop, det er vildt flot! Og din metode bekræfter mig i at det slet ikke er så dumt, det jeg er i gang med smiley

Krog på vinduet, ja det skal jeg ha gjort smiley

Kommentér på:
Hihi midlertidig løsning

Annonce