439 visninger
|
Oprettet:
Hihi midlertidig løsning {{forumTopicSubject}}
Jeg er begyndt at sætte mit rygeforbrug ned, og det gør jeg bl.a. ved at jeg kun må ryge ude ved mit åbne køkkenvindue. Det går fint med det. MEN Saga synes det er rasende interessant at jeg står der og glor, og hun vil da osse være med
Men jeg er pivbange for at hun skal falde ud af vinduet, så indtil en permanent løsning bliver fundet, fandt jeg på denne løsning (med inspiration fra min veninde). Kønt er det ikke, men det virker!
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 33 Svar: 426
Ang. rygestop, tjaa min søn stoppede på den måde som jeg er ved. Altså ved at han først ændrede de gamle vaner, satte rygeforbruget ned, og til sidst stoppede helt.
Men tillykke med dit rygestop, det er knasme flot!
sep 2012
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 24 Svar: 520
mar 2011
Men det kan godt være at næste skridt bliver at gå ud på altanen, for helt at undgå røg indenfor, selvom det jo nu er begrænset hvor meget røg der kommer indenfor, når jeg puster røgen ud af vinduet
Mine gæster har også fået besked på at rygning foregår ude ved køkkenvinduet, og det har de taget pænt. Tror mange efterhånden er vænnet til at der ikke ryges indendøre nogen steder, med de nye rygeregler og i det hele taget mange menneskers ændrede syn på rygning.
okt 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 117
Der er 3 indstillinger så det passer med at katten vokser :o)
De kan anbefales. Har haft dem i alle de hjem jeg har haft
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
Jeg har også snor mm til at forhindre mine katte i at komme ud, plejer at bruge min knytnæve til at måle størrelsen, ok jeg har en lille hånd
mar 2011
Krog på vinduet, ja det skal jeg ha gjort
Hihi midlertidig løsning