killing brækkede ryggen :/ killing brækkede ryggen :/
Øv læste lige hos en person (vil ingen navne nævne, men kalder personen X)
X har kat, der fik killinger, og så skriver X at en af den døde da den brækkede ryggen..
Jeg spurtge hvordan i alverden det kunne lade sig gøre?!
Ja den var faldet ud af kassen..
Jeg spørger om det er fødekassen, for den står vel på gulvet?!
Næ nej den står skam på en fryser, da de har en hund der ellers elsker at bide dem....
WTF?!
stakkels lille mis, og havde jeg sådan en hund ville jeg da ikke avle på min kat, og risikere det..
Da min tidligere kat fik killinger havde den fødekasse/lukket område på gulvet, så hun kunne være der sammen med killingerne..kanten var lavet så hun kunne komme ud, og killinger kom først ud da de var blevet lidt større og selv kunne finde rundt..(og var over alt hihi)
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Emner: 33 Svar: 132
*G*
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 583
Ja stakkel killing, og alle de andre som lever under forhold de ikke skuklle, bare fordi det kaster at få katten neutraliseret, eller det er så sjovt for børnene når der er killinger
jun 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 262
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 33 Svar: 426
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Hvis man syntes det kunne være "hyggeligt" at have killinger, så skulle man nok lige have sat sig ind i hvad det kræver at have killinger..
Fatter slet ikke at man kan finde på at sætte små killinger op på en fryser, hun kunne da bare have dem i e rum hvor hunden ikke kom....
killing brækkede ryggen :/