708 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
staldkat hoster staldkat hoster
Ja som overskriften siger, hoster vores ældre staldkat en hel del..
Han var på gården, da ejerne for 6 år siden byggede nyt hus / stald på grunden, så hvor gammel han præsic er, ved vi ikke.
Han har fået ormekur, bliver fodret med senior hills kattefoder..
Hvorfor hoster han ? Han har gjordt det over en længere periode. Det stoppede i et par uger, men nu hoster han igen..
det lyder som om han hoster HELT nede fra lungerne.
0 synes godt om
okt 2007
Katte: 2 Emner: 6 Svar: 47
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.750
Det er synd for katten
mar 2008
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 7 Emner: 11 Svar: 17
Katten er dog ikke min, og jeg tror ærlig talt ikke at ejerne af gården ønsker at tage ham til dyrlægen. Han bor lidt på skift hos nabo gården og hos os.
det er forrig ejer af gårdens kat der efterlåd den. Desværre, for han er ellers en dejlig kat.
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 54
Du bør som dyreven tage ham til dyrlæge og enten få ham aflivet eller behandlet og vaccineret.
Et sørgeligt eksempel på at en staldkat er da ikke værd at ofre tid og penge på.
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 385 Katte: 4 Emner: 191 Svar: 7.284
En ældre kkat med hoste, der kan det være alt fra hjerteproblemer, astma eller "bare" en lungebetændelse.
Den kat skal til dyrlæge!!
Der skelnes mellem våd og tør hoste.
Våd vil sige at det er en slimhoste og tør en mere "hul" hoste.
Jeg har selv haft 2 hostende hankatte - begge tilfælde var det astma.
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 72 Svar: 322
okt 2012
Følger: 1 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 133
Hos mine forældre havde vi på et tidspunkt en staldkat der begyndte at hoste rigtig voldsomt og hele tiden.
Min far kaldte dyrelægen ud og det var astma - men fordi han ikke ville kunne være i stalden mere pga., evt., forkomst af syge hos svine besætningen blev vi nødt til at aflive ham. Han var født i stalden og havde aldrig set andet så min mor syntes dengang det var synd at han så skulle ud derfra.
okt 2012
Følger: 1 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 133
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.750
Håber du har været hos dyrlægen
Katten har det sikkert forfærdeligt dårligt,det er dyrplageri bare at vende det blinde øje til
staldkat hoster