2.599 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 75 Svar

EFTERLYSNING EFTERLYSNING

Panther er stadig ikke dukket op efter sidst at være set i Rødekro d. 18 oktober.
har noget set eller kendskab til denne kat vil jeg meget kontaktes. Er han solgt eller gemt eller aflivet, er der ingen oplysninger om. men hvis nogen ved hvor han er eller kender denne kat, så kontakt mig, da jeg gerne vil vide hvad hans skæbne har været eller hans tilstand. Han er en sort sølv hvid Maine coon, han er med tavle men jeg har fået tavlen retur. chipnr er ikke oplyst. men håber det billed vil hjælpe med at finde Panther.

se gerne min advarsel på hp lykkekatte

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EFTERLYSNING
  • #2   15. nov 2012 Er helt i chok.. Har også lige læst på hjemmesiden og jeg har slet ingen ord. Jeg håber så inderligt du får din Panther og at hun ryger direkte i fængsel! ! ! Kan desværre ikke give andet end mine allerinderste ønsker om at hun får som fortjent og at de stakkels katte får en chance for et fantastisk liv igen. smiley smiley

• #3   15. nov 2012 Sikke en skrækkelig historie, jeg har ingen ord.... smiley

• #5   15. nov 2012 Tom for ord smiley Er helt i chok over den den forfærdelige kvinde ! Hvor skulle hun bare have af samme skuffe!
    Jeg vil bede til at Panther lever , og at han snart kan komme hjem ! Tænker på jer, og ikke mindst stakkels Panther, og de andre stakkels dyr, der er fanget i hendes varetægt.

• #6   15. nov 2012 dette har været en rigtig hård omgang at se til at disse dyr bliver vanrøgtet på denne skrækelige måde der blev heldigvis reddet 4 katte hvor 4 desværre måtte efterlades da vi ikk kunne gøre noget.... smiley har kæmpet siden for at få de sidste væk der fra men ikk nemt når det danske system ikk vil samarbejde og ser det samme som vi katte elsker....:-( der er dog blevet reddet en killing på 11 mdr ud derfra idag med tarminfiktion som vi håber på at kunne redde... (veninde til TS og med i sagen)

• #7   15. nov 2012 Ud over at jeg har ondt af kattene har jeg også frygteligt ondt af dig som opdrætter. Jeg ville være så ked af det, hvis det var mine katte der var behandlet på den måde og en der er direkte forsvundet. Det sidste har jeg dog prøvet og det er bestemt ikke rart ikke at vide hvor hun er, om hun er død eller lever i en anden familie og hvordan hun evt lever.
    Jeg er glad for at der i det mindste er nogen der gør et stort forsøg på at stoppe en sådan en gemen k....., hun skal aldrig have lov til at eje eller være i nærheden af dyr igen. Desværre har vi en slatten lovgivning, men jeg håber i det mindste at den vi har bliver brugt.
    De varmeste tanker til dig og Panther.

• #8   15. nov 2012 tak fordi i læser den advarsel også hun er i gang med og se efter nye katte da hun er træt af dem hun har nu ig vil sende dem til tyskland så pas på jer derude. tro mig har gjort i min magt alt hvad jeg kunne for at finde frem til hvor han er men hun lyver og lyver selv op i hovedet på betjentene. faktisk har en betjent næsten udspurgt mig som den skyld for og skulle drive hetz på hende så det gør ik sagen bedre. græde hver dag indvendig for at være så dum og godtroende men det straffes jeg så for nu.
    tak søde marianne puha det er næsten som hvis ens børn er kidnappet eller væk.

• #9   15. nov 2012 billedet her er ik det bedste men det eneste jeg har fra ejer siden han forsvandt

• #11   15. nov 2012 Der er blevet advaret så meget mod disse "damer" på FB i de forskellige dyre grupper .... På G&G og DBA .... for der er et par stykker (som jeg har forstået) der driver disse "forretninger" på samme måde. Og så længe at lovgivningen ikke har noget der hedder "dyrets tarv" så kan de desværre forsætte i det uendelige....
    Og den offentlige gabestok er afskaffet.

• #12   15. nov 2012 er prøvet C C D men efter DB var der og hun fandt ud af vi vidste panther var i live da de tilså ham 14 dage efter hun erklærede ham død. er jeg bange for han er gemt hos veninde eller nabo

• #13   15. nov 2012 C C D tro mig det er prøvet men han er væk men hvor....??? k...... siger han er død og begravet i en privat skov men er kommet med flere historier om hans dødsfald som gør ingen af os tror på han er død men helt sikkert gemt et sted.... smiley men vi håber så inderlige at i vil dele vores advarsel om ikk at sælge katte til hende og efterlysningen på panther så han forhåbelig kan komme hjem hvor han høre til

• #14   15. nov 2012 Jeg har tyv stjålet dette indlæg skrevet af Nordjysk dyrredning som passer godt ind her.... og måske du skulle prøve at lede efter din kat disse steder *S*

Min opmærksomhed blev af en sød dame på Sjælland, i dag kastet på de mange diverse sider der er her på Facebook, altså dyrerelaterede. Der findes nogle sider, med videreformidling af dyr, især én blev udpeget for mig i dag. Sider der har folk som administrator, der absolut ikke burde have med dyr at gøre, sider der er "lukkede" sider, hvor man altså SKAL søge medlemskab for at kigge ind. Jeg har fuldt ud forståelse for at nogle vælger at man skal søge medlemskab for at kommentere indslagene, for så har man selv overblik over hvem man lukker ind. Men når gruppen er HELT lukket, så man ikke engang kan se hvad det hele drejer sig om, UDEN at blive medlem, der står jeg personligt af. Men jeg hører da gerne hvis nogen har en sådanne lukket gruppe, hvorfor de har truffet dette valg smiley Måske jeg kan få en bedre forståelse af det....bliver klogere?
    Jeg kan desværre ikke lægge offentligt ud hvilken bestemt gruppe samtalen i dag fokuserede på, men vil da lige opfordre folk til: At undersøge om der er nogle informationer på administrator der får alarm klokkerne til at kime. Altså f-eks. har de tit og ofte annoncer på dyr i guloggratis, DBA og andre handelssteder. Spørge jer selv hvorfor gruppen er lukket. Og så ville jeg nok vælge åbne grupper til at videreformidle mit dyr, hvis jeg stod i en situation hvor jeg var tvunget til at sælge. OG OG OG, undersøg for hulen hvem i køber fra eller sælger til. Er det direkte fra ejer til jer, eller via en mellempeson der opkøber det ene dyr efter det andet, kun med det formål at videresælge for at få lidt kroner i kassen. Hvordan har/får dyrene det hos mellemmanden når formålet er fortjeneste??. Så please pas på jeres dyr, også eller især når de skal videre til et nyt hjem!

• #16   15. nov 2012 c c p ja måske en god ide sætter lige det i gang og eller spørg i pb

• #17   15. nov 2012 GH er ik helt med hvad du mener med at jeg skulle søge efter kat de. er det i de lukkede gr. du mener eller? jeg søger dagligt annoncer og internater for og kigge de dyr igennem

• #18   15. nov 2012 Jeg mener at der er mange af de der lukket grupper på FB som "ejes" af den type menneske du beskriver.... så man kunne måske lokke nogen til at blive medlem og se om man kunne finde din kat den vej igennem*S*

• #19   15. nov 2012 C C D Det kan man godt... men du må ikke nævne navnet eller andre personlige oplysninger!

• #20   15. nov 2012 G.H, hvorfor må man ikke det? Er det injurier, eller hvad det hedder?

• #21   15. nov 2012 C C D uha der er flere lovgivninger der kan hives ind over her.... privat livets fred/ bagvaskelse....osv
    Men man kan lave et privat kædebrev og sende sin advarsel rundt.... men man skal bare være noget så sikker i sin sag!!

• #22   15. nov 2012 Sophie
    Uha der er flere lovgivninger der kan hives ind over det her.... Privat livets fred/bagvaskelses osv ....
    Man må i hvert fald ikke gøre det *S*

• #23   15. nov 2012 nej personen er ML det må man og så må man spørger i pb hvis det er

jeg er sikker i min sag G:H: da jeg selv har været der og er med i sagen DB og politiet kører

• #24   15. nov 2012 Man kan vel også kun roligt sige at der er MEGET begrundet mistanke her.

Puha , det vender sig i mig bare ved tanken om at hun har ansvaret for de stakkels dyr smiley

• #25   15. nov 2012 nåååå G.H på den måde hihi ja måske i kan holde øje i annoncer eller kender nogen i rødekro

• #26   15. nov 2012 sophie ja og man føler magtløshed med den lovgivning vi har i DK

• #27   15. nov 2012 Ja jeg tror godt jeg ved hvem hun er..... Hende der solgte heste sadler uden at have dem???? Der er kørt rigtig mange sager på hende og man kan finde flere artikler her på nettet.

Men vi må ikke lave et opslag der direkte advare mod hende med fulde navn eller adr. Jeg ved der er flere der har forsøgt at gøre det på G&G også.

Selvfølgelig er du sikker i din sag.... og du har min fulde opbakning!

• #28   15. nov 2012 tak GH ja ved hun har snydt en med magnetsmykker der er solgt men ik betalt og resten ødelagt

• #29   15. nov 2012 ok hvad googler man de artikler under

• #30   15. nov 2012 Jeg ser lige om jeg kan finde dem igen *S*

• #31   16. nov 2012 tak søde ville være super kan vel godt linke til dem på min hj.side hvis det er hende

• #32   16. nov 2012 Ups jeg var vist lidt for hurtig ude.... hende jeg tænkte på er CK og hun er fra den værste skuffe!!!!

• #33   16. nov 2012 ja hende kender jeg godt til så men ellers tak for forsøget øv øv

• #35   16. nov 2012 er ck på sydsjælland??

• #36   16. nov 2012 *Felis* misforståelsen er rettet og det er CK jeg tænkte på.... som skrevet længere oppe *S*

• #38   16. nov 2012 jo du må men kun men ML og ingen adresse men henvise til posten for mere info

• #39   16. nov 2012 du må gerne kopier min efterlysning her og evt. linke til min side

• Wendy
    Wendy Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #40   16. nov 2012 jeg håber at du får ham igen.. øvv det er da noget træls..

• #43   16. nov 2012 tak jytte er glad for alles støtter i denne sag og jeg der har været med fra starten men det æder en op

• #44   16. nov 2012 Kan se på ML Facebook profil at hun er venner med ret mange katteopdrættere og har det nydeligste billede af et kuld killinger som pryder profilen.... håber godt nok ikke det er hendes egne!!

• #45   16. nov 2012 Jeg vil anbefale at bruge denne metode: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=4453754258534&set=o.211990035518905&type=1&theater

Folk skrev til familie og alle på fyrens venneliste....

Der gik vist kun en enkelt dag efter den blev efterlyst ... så var hunden hjemme igen!

Det er måske ved at overveje???

• #46   16. nov 2012 jo desværre og det den ene der er hentet idag i meget dårlig tilstand på min side om advarslen der er kuldet før og den fra dag hvordan den så ud for nogen måneder siden

• #47   16. nov 2012 Jeg vil hverken påstå om historien her er sand eller ej, men man bør altid kende sagen fra flere sider.

Jeg kender ikke ML, men jeg ved, at historier har altid en bagside.

Og jeg tillader mig altså at være en smule i tvivl.

• #48   16. nov 2012 du tvivler bare Loone det frit for og ta ned og besøge hende

• #50   16. nov 2012 Jytte, er der nogen, der kan bevidne det, som ikke er veninde med ts?
    Og som tør stå frem?

Ellers vil jeg tillade mig fortsat at have mine tvivl.

• #51   16. nov 2012 det har du jo lov til Lone og vil du hører om politiet har været der så ringer du bare til åbenrå

• #52   16. nov 2012 Ok, det tager jeg som om, at det er der ikke.

Så må jeg se, om politiet overhovedet må videregive sådan nogle oplysninger.

• #53   16. nov 2012 lone hvem er ts

• #54   16. nov 2012 og hvem siger jeg er veninde med jytte er slet ik med

• #55   16. nov 2012 Ts er vel dig?

Ts = Tråd starter

• #56   16. nov 2012 Er i blevet uvenner da?

• #57   16. nov 2012 hmmm ved du noget om panther

• #58   16. nov 2012 du kommer jo fra rødekro hvorofr denne fjendtlighed

• #60   16. nov 2012 Næh jeg kender hverken noget til Panther, bor ej heller i Rødekro, og kender ikke ML.

Jeg ejer blot en naturlig skepsis og har hørt en del rundt omkring ang. forskellige opdrættere.

• #61   16. nov 2012 Jytte, sådan en kat har jeg også stået med engang.

Så jeg ved godt, hvad det vil sige. Men som sagt har en historie altid to sider.

• #62   16. nov 2012 nu handler denne tråd også mere om og finde panther og det fordi hun har sagt han er død af en dræbersnegl og er obduceret hvilket ikke passer og der er meldt til de dyrlæger rundt i regionen, hun ændre så til han er begravet i haven og kort efter ser DB ham på adressen lys levene, derfor jeg efterlyser ham jeg har jo selv tavlen den har hun sendt mig

• #64   16. nov 2012 Jeg håber, at han bliver fundet.

Jeg tror bare ikke på alt, hvad jeg hører.

• #65   16. nov 2012 skal man heller ik Lone opdrætter eller ej og der er altid 2 sider i en sag men kattene her taller for sig selv og hun gør ikke det hun blir bedt om af dyrlægen eller politiet uden flere advarsler hun kan ik selv se de er underernæret og trænger til omsorg

• #66   16. nov 2012 advarslen kan man jo selv vælge om man vil lytte til eller ej man kan i hvertfald ha den i baghovedet hvis hun skulle kontakte en af jer med eller uden tavle katte/killinger

• #67   16. nov 2012 Hold da op en k......

Hvor er det bare uhyggeligt der findes den slags mennesker

Håber i finder Panther i god behold

Mange tanker...

• #68   16. nov 2012 Det er så frygteligt det de katte har været ude for smiley
    Jeg håber inderligt de resterende katte kan reddes derfra
    Føler inderligt med jer der har katte derfra

• #69   16. nov 2012 Hold da op. Hvor er det synd for de katte. smiley
    Håber virkelig i finder Panther ved bedre helse end de andre.

• #71   16. nov 2012 preben kan sagtens følge dig og det er også en ekstrem historie, det heller ik kun dyr hun har svindlet med men mange andre ting hun kan sælge vidre, de er aldrig blevet betalt, ja jeg ved ik hvordan i vil få den bekræftet, men hænger normalt ik bare folk ud unden der er særlig grund og især beviser. og det vigtigste her er også at finde Panther.

• #72   16. nov 2012 ja kan godt være hun er syg det går mange af hendes undskyldninger også på hun tror selv på dem og kan ikke se kattene ik får nærring nok eller har rene bakke så de lægger deres efterladenskaber andre steder hvor de bare tørre ind. hun bruge hendes mor som er dement til mange historier og manden så det meget svært og følge med i hvad der er sandt hvis noget af det er. jo moren er dement men kræftpatient nej

• #74   16. nov 2012 Ehm Felis, jeg kender altså ikke ML.

Men jeg ved, at specielt i opdrætterverdenen florerer der rigtig meget fnidder, sladder og løse rygter.

• #75   16. nov 2012 ML er IKK opdrætter men en svindler der udgiver sig for at være det og laver killinger uden tavler men udgiver at de er med og tager prisen derefter.... ML PASSER ikk sine katte og så er det sku lige meget om vi kender hinanden eller ej vi har da alle øjne i hovedet og billederne af kattene der er hentet ved hende taler sku for sig selv.... smiley men lone A det er måske sådan du selv holder dine dyr siden du ikk kan se hendes måde at behandle dem på ved at se billederne.... (dette er IKK et angreb bare en tanke når du er så skeptisk)

• #76   16. nov 2012 Nu er ML jo så ikke lige en "rigtig" opdrætter.... du kan i hvert fald intet finde om hendes "avl"...

Ps kender ikke ML ej heller ts.....
    Men jeg har også set billederne og det er nok for mig!!!!

• #77   16. nov 2012 aha nu er der skidsme en klokke der ringer Lone som jo ik er dit rigtige navn du kommer fra sønderjylland jaaa ja og ved hvem mine veninder er jo du er også den rigtige til og snakke om sladder må du egentlig være her i kg efter utallige udsmidninger?

• #78   16. nov 2012 Rikke, jamen du skal da være velkommen til et lille besøg, hvis du nu beskylder mig for at vanrøgte mine katte.

Karin, aner ikke hvad du taler om. Jeg kender til opdrætterverdenen, og jeg har set jer på show flere gange.

• #79   16. nov 2012 G.H. nu har jeg heller ikke påstået, at ML er opdrætter, kun at der i opdrætterverdenen florerer en masse usandheder.

Jeg kender som sagt ikke ML.

• #80   16. nov 2012 Lone A jeg siger ikk du vanrøgter dine katte men hvis du ikk kan se på billeder af det er sandt vi siger er der jo noget galt med dine øjne.... Karin hvor kommer det navn fra....???? der er ingen i tråden der hedder karin men kan se det er mozarts mor du hentyder til hvem siger hun hedder karin....????

• #81   16. nov 2012 Jeg forstår simpelthen ikke hvordan man kan være i tvivl om denne historie smiley
    alene billederne burde tale for sig selv smiley

• #84   16. nov 2012 Enig Jytte

• #85   16. nov 2012 Hmmmm, mon hun sidder og følger med i denne tråd..

• #86   16. nov 2012 Sidder og bliver utrolig ked af der igen kommer sådan en historie, Stakkels katte og stakkels opdrætter.

• #87   16. nov 2012 lone A

ihh hvor du dog kan men tråden her går ik ud på ballade bare så du ved det. og som du selv har sagt så kan man jo forandre sig men lige nu viser du dig som du plejer

• #88   15. dec 2012 Hej Panthers mor.
    Hvis hende mishandleren gemmer Panther hos nogle venner så kender de måske ikke hele historien, hvad med at lave en efterlysnings annonce i omegnens største uge avis og skrive at den der evt. har Panther kan aflevere den ( du ved bedre hvor det kan lade sig gøre ) uden at opgive navn & adresse og du kan måske også skrive at der er dusør til den der kan fortælle Panthers opholdssted ( navn på anmelderen vil ikke blive oplyst ) der er intet som udsigten til penge der kan få folk til at snakke / sladre også om venner. Jeg giver gerne nogle penge til annoncen & dusør
    Hilsen Sanne

• #89   15. dec 2012 Jeg må sige at det er en rigtig god ide sanne kommer med, så den kan jeg kun tilslutte mig.

• #91   19. dec 2012 tak til jeg der har skrevet her på tråden og jeg har sat nogen i gang med lokalefterlysning som Sanne her nævner og vi har flere i området der har øjne og ører åbne dog ingen respons endnu, men vi har nye kræfter på banen som jeg ikke lige vil afslører her for ikke at ødelægge noget. Men vil nævne Damen har allerede reserveret katte som har læst min advarsel og nået og hindre salget gennemføres puha for de katte ikke nåede at komme afsted. derfor er det vigtigste lige nu at advare mulige killinge katte sælger om hendes søgen.
    tak til jer alle skal nok opdatere hvis der skulle dukke nyt op om panther.
    god jul til alle

Kommentér på:
EFTERLYSNING

Annonce