3.772 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

grave sin afføring ned. grave sin afføring ned.

Vi var ude i haven idag sammen med tøserne og går hækken efter for sorte bær.
Så ser vi at noget af det mos vi desværre har i græsplænen er gravet op og så nedenunder ligger der en kattelort

Er det normal for en kat at gøre dette?
Er det for at afmærke hende's grund?

Hun har været oppe og slås med nabo katten og jagten ud af grunden. Hun gik bagefter rundt og rundt på grunden med oppustet hale op til flere gange.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  grave sin afføring ned.
  • #1   16. nov 2012 Nej hun mærker ikke af, hun gemmer det jo,, de fleste katte graver ned, kun meget dominante katte graver ikke ned, selv om de kan.

• #2   16. nov 2012 Oki. Ja ved godt de dækker til men tænkte ikk de gjorde det i naturen.

• #3   16. nov 2012 Min kat (indekat) dækker ikke sit... så vi opdager altid når hun har været på bakken...for så stinker det af h... til, og så må jeg jo ud og ordne det..

De andre katte jeg har haft, dækkede dem altid..

Så hvorfor gør hun ikke?
    Dominans Jette ?? Hun er alenekat...

• #4   16. nov 2012 Ja så kan hun jo være dominant uden problemer smiley eller sagt på en anden måde, der er ingen hun behøver at gemme det for.
    Jeg har 3 og de dækker til, min datter havde en hankat som var kastereret som 2 årig den dækkede ikke til, det gjorde den anden.

• #6   16. nov 2012 tror mere hun er dominant så end bange...
    vi må ihvertfald ikke gå på wc uden hende smiley om der så sidder en af os inde i stuen og den anden går på wc.. ja så SKAL hun med..og lukker man døren sidder hun LIGE på den anden side helt op af døren når man åbner, og stormer så ind, så man er ved at vælte over hende... og når hun lige har kigget rundt, så tøffer hun ud derfra igen.

Kommentér på:
grave sin afføring ned.

Annonce