{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.834 visninger | Oprettet:

Sphynx - Bedrager?? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Vi vælger at lave et opslag herinde, for at høre om der er andre der er stødt på denne mand, om nogle ved hvorvidt han er opdrætter eller bedrager (som lover folk en sphynx, mod betaligt før den bliver sendt, og katten kommer aldrig??) og samtidig for at advarer, da vi ikke mener at denne mand er opdrætter af sphynxen

Vi søgte på Sphynx killinger og denne kom op flere gange, og vi skrev for at høre om personen ville sende lidt billeder og info om de sphynx killinger der var, og om vi kunne se en hjemmeside.. Annoncen viste intet om at personen ikke boede i DK.

Han mailede og sendte billeder og spurgte ind til os, vi svarede på nogle spørgsmål, og denne mail fik vi efterfølgende (Det skal lige siges at vi IKKE har sagt ja til at købe en sphynx eller andet, vi har KUN spurgt efter billeder og info via annoncen)

God dag alle KG brugere smiley

Hej Camilla & Family,

tak for at komme tilbage, jeg er glad for dit svar, fordi din familie lyder som en god familie til dette Kitten, vil jeg være glad for at give Killinger ud til dig, jeg har vedhæftet et billede af Ridley den mandlige og Annie den kvindelige Kitten, Killingen vil gøre en dejlig følgesvend til din familie alle mine killinger er TICA registreret og er up to date på alle skud, og da jeg har besluttet mig for at lade din familie har Kitten, jeg håber bare du er glade for at drage omsorg for dette Kitten.our vigtigste udtalelse for at give killingerne ud er, fordi vi bare har vores nyfødte, min kone bare fødte en twin dreng og pige, vi bare ønsker at give al vores opmærksomhed mod babyer og sørg for de har en god familie og miljø. så holde Killinger nu vil være lidt stress for os og vi begge arbejder et andet skift. Vi er beliggende i Richmond VA jeg virkelig undskylde, at vi ikke kan komme til at se dig, før sælge Killinger til din familie, og vi ville have været meget glad, hvis du kan komme til at se killingerne, men vores placering er en lang vej for dig at rejse da vi ikke er i samme tilstand. så vi kan kun sørge for en pet-shipping-service til levering og levere Kitten til din adressebog direkte, da det er bare den bedste måde at sende de Killinger til dig, og jeg kender Kitten vil være fint, når transporteres af skibsfart service, så du behøver ikke at bekymre sig, da jeg vil sende Kitten i rejsebranchen kasse, og hvis dette er fint med dig så vil jeg brug for dig til at kontakte mig al din fulde leveringsadresse og tal, så jeg kan hjælpe med at sørge for, at rutefart til at sende Kitten til dit hjem i morgen, hvis okay af dig.
dette er oplysningerne er anmodet om nedenfor:

Fuld Navne --------------
Hjemmeadresse -----------
By / stat ---------------
Postnummer -----------------
Mobilnummer -----------
Husnummer ------------
Nærmeste lufthavn -----------

Så snart jeg har detaljerne, vil jeg begynde at behandle nogle af de dokumenter og genstande, der kommer sammen med det Kitten. Jeg vil få al den ordning gøres i morgen i morgen .. du bliver nødt til at betale kun $ 355 og der vil blive udbetalt direkte til rutefart at give dem mulighed for at booke en flybillet reservation til Killinger og nogle relevante transport papirer skal være proces for at undgå pet kontrol. Også jeg vil sende alle de dokumenter Killinger til shipping service, så du vil give direktivet om hvordan du vil foretage betalingen. $ 355, som du vil betale, er for Killinger herunder shipping gebyr. Her er nogle elementer og dokumenter den Killinger vil komme sammen med ...

TICA registrering papir
Sundhedscertifikat
Vaccine rekord
Ejerskab papir
Crate, spille legetøj, tæpper og fodring skåle.

Med venlig hilsen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sphynx - Bedrager??
Kommentér på:
Sphynx - Bedrager??

Annonce