{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

katten i stødet? {{forumTopicSubject}}

Har 3 katte hvor af jeg får stød når jeg rør ved den sidste i flokken, Figaro på knapt 7 mdr... Bl. af hellig birma og shorthair...
De 2 andre katte er alm huskat og en maine coon. dem er der ikke noget med..
Ved at mit hår bliver/er elektrisk i vintertiden/kulden og kan også tit få stød på kasse bånd i butikker.
synes bare det er mærkeligt jeg kun får stød på den ene kat og ikke de andre.
Har desuden 3 hunde. dem er der heller ikke noget med...

Har i andre herinde samme problem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  katten i stødet?
  • #1   5. dec 2012 Min veninde har to katte, og den ene får jeg tit stød af. Får aldrig stød af den anden og heller ikke mine egne. Det er lidt mystisk egentlig.

• Lærke  D
    Lærke D Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #2   5. dec 2012 Jeg sad og tænkte på nøjagtigt det samme tidligere! Jeg har to og den ene er vild elektrisk, han er også den mest renlige, og jeg smører selv mit hår i olie når det er helt elektrisk-umuligt.. jeg tror simpelthen det handler om hvor fedtet pelsen er?

• #3   6. dec 2012 Det er det samme her hjemme. Hende den ene gav altid stød når man rørte hende, hvorimod de andre vi har/har haft igennem tiden, sjældent har været særligt elektriske.
    Kunne forestille mig at det lige som Lærke siger har noget med pelsens fedtethed at gøre, da hun også var den mest renlige vi har haft.

• #4   6. dec 2012 Lærke, sån lige et sidehop fra emnet; Bliver dit hår ikke sådan lidt fedtet at se på når du smører det ind i olie? Jeg døjer selv i perioder med elektrisk hår. Men vil så sige det faktisk har hjulpet efter jeg begyndte at bruge Franck Provost hårshampoo.

• Lærke  D
    Lærke D Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #5   29. dec 2012 Men nu sagde jeg olie, det er faktisk en silikone crem, men mange produkter er jo "bare" olie.. Er det fedtet - så har du brugt for meget smiley brug kun i spidserne.. Brug det evt i vådt hår, så er det nemmere at fordele.. smiley

Kommentér på:
katten i stødet?

Annonce