4.549 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Bloding, tynd og slimmet afføring.. Bloding, tynd og slimmet afføring..

Hej..

Jeg har en kat, som har lagt en meget fin og blodig smatkage i katte bakken.. smiley har ikke oplevet det før, men han har haft tildens til lidt tyndmave indimellem.. han har fået ormkur for godt 4mdr siden.. (første ormekur)

han virker frisk, spiser, drikker, leger og nusser som han plejer..
Hvad skal jeg gøre? skal jeg holde ham inde, og se om det blir bedre?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bloding, tynd og slimmet afføring..
  • #1   16. dec 2012 Hvis min kat havde blodig afføring var hun kommet til dyrlæge med det samme. For jeg aner ikke hvad det kunne være!!!!

• #2   16. dec 2012 Hmm hvis det er lyst blod kan det være fra en rift eller et bristet boldkar i endetarmen evt pga længere tids tynd mave eller pga lidt hård mave..

Hvis det er mørkt blod så stammer det længere oppe tra tarmen og det er ikke særligt gode tegn, så hedder den dyrlæge..

• #3   16. dec 2012 det var såen blandet? både lyst og mørkt? men det har lagt der i hvert fald en time.. så det kan blive farvet pga ilten..

• #4   16. dec 2012 Heidi, jeg kan godt følge dig, men har brugt knapt 10k på dyrlæge på min anden kat siden august, og jeg er på SU, så pengene rækker bare ikke.. derfor er jeg nødsaget til at vente til i morgen.. =/

• #5   16. dec 2012 Det var mange penge, er de ikke forsikret?

• #6   16. dec 2012 jo, det er de.. men har selv måtte lægge ud.. og det er jo ikke alle pengene man får igen.. så beløbet er ca. 4-5k. (den lille er blevet vacc og kasteret, det dækker forsikringen ikke) og min selvrisiko er 800kr ca. smiley

• #7   16. dec 2012 Aaaaaah okay, det var altid noget at nogle penge kommer igen smiley

• #8   16. dec 2012 Det lyder lidt som det Kaizer havde... HVIS det er det, så bliver det fixet med noget skåne kost. Det kan være en rift eller ligenene...

Men jeg ville også klart tage et smut til dyrlægen... For min dyrlæge sagde at det KUNNE være tegn på det der var værre... (Det krydser vi selvfølgelig fingre for det ikke er)
    Men dyrlægen er et rigtig godt bud! smiley

Krydser fingre for det "bare" er en rift eller lignene...

• #9   16. dec 2012 Jeg ville tage en afføringsprøve med til dyrlægen.

• #10   16. dec 2012 jaeh, det må jeg nok hellere.. men ih hvor er de bare træls.. smiley

• #11   16. dec 2012 nu er karlo lige hoppet op til mig.. og hold da op, hvor hans mave rumler.. smiley han må ha spist noget han ikke kunne tåle.. han kommer jo ud.. såhan kan jo ha tygget på et lille dyr.. =/

• #13   17. dec 2012 han har fået konstateret tarmbetændelse, men de laver alligevel prøver på hans afføring, for at sikre sig at der ikke er andet smiley
    men det stakkels lille pus.. =/

• #14   17. dec 2012 Godt du fik tjekket ham. smiley Det er noget rigtig møg når katte har dårlig mave, der er 59 forskellige mavetarm-diagnoser, og det kan være kompliceret at finde ud af hvad det lige præcis er, der generer. Har selv to små damer som fik hver deres diagnose smiley Du kan evt. se mine maaaaaange tråde herinde på KG.

• #15   17. dec 2012 Godt du fik ham tjekket, stakkels lille pus, håber ikke der er andet og han snark er ovenpå igen.. smiley

• #16   17. dec 2012 jeg fik af vide at han nu helst skal permanent på skåne kost, da han er en stor killing, så hans mave er bare sart fra naturens side. =/
    Men ja, nu er hans afføring til tjek, begge misserne har fået ormekur, for en sikkerheds skyld. (lægens anvisning) og så har han fået "pasta" som han skal ha 2 gange dagligt. smiley Så nu håber jeg inderligt at der ikke kommer flere dyrlæge regninger, før de skal vaccineres igen. smiley kryds alt hvad I ejer og har!!!
    sys godt nok jeg er ruineret nu.. =/

• #18   17. dec 2012 er temmelig fokuseret på min pung må jeg sige.. for jeg er bogstavelig talt ruineret!

• #19   18. dec 2012 Hvilket skånekost er han blevet sat på?

• #20   18. dec 2012 Hills i/d

Kommentér på:
Bloding, tynd og slimmet afføring..

Annonce