{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP SYG KAT !!
  • #1   22. dec 2012 snakke med dyrlægen er en start

  • #3   22. dec 2012 Hmm tror det vigtig spørgsmål her er hvad hun kaster op??? Er det guligt slim/ væske?? Er det hårboller?? Er det ufordøjet mad?? Eller er det noget helt andet..
    Virker katten sløj?? Har hun feber?? Er hendes ører, poter og halespids varm eller kold??


  • #4   22. dec 2012 Og ja dyrlægen kan altid ringes op og svare på over telefonen om det er noget han bør tilse eller det virker forholdsvis harmløst, det kan jo evt være en hårbolle hun slås med som ikke rigtig vil op, det løses med zoolac og masser af kattemalt, men snak med dyrlægen om det, de har ekspertisen, vi andre er ikke dyrlæger og kan jo ikke se katten.

  • #6   22. dec 2012 Det er foder hun har kaster op.
    Hun gjorde der også i mandags hvor jeg snakkede med dyrlægen. Og jeg skulle tage maden fra hende


  • #7   22. dec 2012 Kolde øre og kold næse

  • #9   22. dec 2012 Hvis det er ufordøjet mad hun kaster op og det ikke er hver gang hun har spist hun gør det, så ville jeg ikke være urolig.
    Med mindre hun virker sløj, men leger hun, spiser hun, drikker hun ville jeg ikke være urolig..
    Jeg ville måske anbefale dig at give hende noget kattemalt, for en sikkerheds skyld for det kan godt være en hårbolle der genere eller har generet slimhinden lidt, det har det tidligere været på min kat, men så har hun fået en uges tid på zoolac og kattemalt blandet i vådmaden og så er det gået over af sig selv, hun har godt nok ikke kastet så meget op, men gået og hostet lidt som om hun skulle kaste op..
    Men hvis du føler dig usikker så kontakt dyrlægen..
    Men 2 opkastninger på en uge lyder ikke alarmerende, hvis katten ikke er sløj..


  • #10   22. dec 2012 Det er faktisk mere normalt, at en kat kaster op af og til, end at den ikke gør, så tag det bare roligt.

    Og nej, lad være med at tage maden fra hende. Ellers forsluger hun sig sandsynligvis, når hun får mad igen, og så brækker hun sig.


  • #11   22. dec 2012 Hun er vand til altid og have mad fremme. Hun spiser kun når hun er sulten. Hun har været meget tryghedssøgende. Og har lagt op og ned af mig:
    Det er ikke normal opkast. Hun har tomt alt hvad der var i hendes mave, så meget som der var. Hun har altid vand fremme og drikker også meget. Men hun har fået lidt mad. Og hun sover lidt igen


  • #12   22. dec 2012 Noget nytfra den søde mis ?

  • #13   23. dec 2012 det går lidt bedre, hun har ikke kastet op siden.
    Men har også været efter hende med mad, og ingen godbinder smiley

    Så tager fat i dyrlægen hvis hun ikke har det bedre når de åbner efter jul smiley


Kommentér på:
HJÆLP SYG KAT !!

Annonce