1.066 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
3 ?, graviditet og mad.. 3 ?, graviditet og mad..
Hvor langt henne er jeres hunmisser, når I stiller fødekasse frem?
Hvornår mener du katten selv er bevidst om, at hun venter sig? Ved parring (derved falsk drægtighed kan opstå?) eller når evt kvalme eller spark fra maven træder lnd eller.?
Jer som køber 10. Kg's mad poser, hvor mange misser har i, hvilket mærke mad er det og hvor længe holder det?
Go 22. December derude
0 synes godt om
aug 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 139
okt 2012
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 6 Svar: 62
Jeg fik at vide herinde, at katten ikke vidste den var drægtig før killingerne var på vej ud/eller da hun havde født (kan ikke huske hvilken en af dem der var det rigtige svar)
Men jeg mener altså, at Spir godt vidste hun var gravid når killingerne sparkede i maven, for hun passede ENORMT meget på sin mave når hende og Usho legede og også når hun bare skulle ligge sig ned, så gjorde hun det på en anderldes måde, for at beskytte maven - plus hun var enoooormt glad for at vise og lade mig nusse maven, det var hun ikke SÅ glad for, før hun blev drægtig
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
jul 2007
Følger: 38 Følgere: 83 Katte: 11 Emner: 59 Svar: 548
Håbede der var flere som kunne komme med en mening om, hvornår det ville væge godt og stille en fødekasse frem.?
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
Mine hunkatte plejer at være uinteresserede i fødekassen (mine to kastrater hitter den derimod altid hos, hehe) indtil fødslen er igang. Så vil de gerne være hvor jeg er, og så lægger jeg mig bare foran fødekassen og holder hunkatten med selskab imens
jul 2007
Følger: 38 Følgere: 83 Katte: 11 Emner: 59 Svar: 548
Hun har 23 dage tilbage , så en af dagene her, får hun en fin, hyggelig kasse med blødt underlag:-) lidt kant på osv
Tror Jeg laver en flyttekasse om, og med kant så killingerne ikke kan krybe ud
Før de er store nok, og så mor føler trykhed hele vejen rundt om og over sig
Tror I ikke det er fint?
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
Min fødekasse ligner meget denne her http://annk-butik.dk/Resources/mail6-3.jpg
Denne her tråd har en del om fødekasser, også med billeder af en lavet af en papkasse
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=39348&p=835245#post835245
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 218
Har et gæsteværelse hvor ingen af mine dyr kommer på nær når der er overnattende gæster. Der kunne hun være i fred for mine hunde,men valgte så alligevel at føde om natten ved siden af min hovedpude under dynen.
Vågnede ved hun gispede og havde så født de første 2 der og ville ikke flytte dem før om morgenen hun var færdig...
Godt kæresten ikke var flyttet ind endnu smiler
jan 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 5 Svar: 37
Jeg har en der ligner Eva K´s og har opskriften på den hvis manden skulle få lyst til at lave en
3 ?, graviditet og mad..