{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Husk d. 31.12. er kattene indendørs. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg skal f.eks. lige selv huskes på, at mine 4 mislinger slet ikke skal lukkes ud på mandag...De skal være inde i sikker havn mens området forvanmdles til vestfronten under 1 verdenskrig...
Det ser flot ud, men om jeg ville bruge sååå mange penge, som alle mine naboer de gør now way.
Godt nytår alle sammen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Husk d. 31.12. er kattene indendørs.
  • #2   29. dec 2012 Jeg blev SÅ ARRIG da jeg læste den artikel første gang, at jeg faktisk begyndte at hyle...
    Forbandet svineri, ja undskyld sproget!!!

Og også en af de store grunde til at min katte heller ikke bliver lukket ud....
    Samt at jeg bor i et industrikvarter med mange tunge køretøjer og en motorvej mindre en 1 km herfra...

• #3   29. dec 2012 FØJ hvor klamt! jeg mangler ord.
    Er bare glad for at mine misser er inde hos mig i tryghed, når verden er så ond.
    Jeg ville aldrig ha' nerver til at have en udekat smiley

• #5   29. dec 2012 Ja uanset om det er fritløbere eller indhegnede katte eller indekatte, så hold dem endelig inde den dag.
    De skyder som sindsyge i vores område og der er godt gang i hærværket.
    Hvordan ser det ikke ud den 01.01.13?

HAPPY NEW YEAR EVERYBODY!!!:)

Og en sidste ting - jeg har meget andet at bruge mine penge til end krudt, så jeg nøjes med at se det indefra - så får jeg heller ikke noget i hovedet")

• #6   30. dec 2012 Jeg kan nu ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet af jer der skriver at det er farligt for kattene at færdes ude den 31. dec og at i aldrig kunne finde på at ofre så mange penge på fyrværkeri... Men i samme sætning skriver i at i står og kigger på alt det naboerne skyder af smiley Såååå i har altså intet imod at andre bruger deres månedsløn på det så i gratis kan være med på en kigger smiley

Nå men enig det er ikke sjovt for kattene at være ude i det tappernakkel der er nytårsaften, med larm fra fyrværkeri og fulde utilregnelige mennesker..
    Så jer med udekatte pas på jeres dejlige katte, ,mine er altid inde så der har jeg ingen problemer, og det er fløjtende lige glade med fyrværkeri, hvis de er noget så er det nysgerrige på hvor den lyd kommer fra, ingen nervøsitet her smiley

• #8   30. dec 2012 Hvis nu vejret havde været til det, så havde jeg selv købt lidt, for jeg synes virkelig at det ser godt ud!
    Men eftersom at jeg ved at de lover regn og blæst, gider jeg ikke spilde penge på noget, som måske alligevel bare forsvinder i en våd tåge..

• #9   30. dec 2012 Næhh du kan bestemt ikke bestemme over naboens penge, det jeg mener er at man ikke kan tillade sig at forarges over andres pengespild på krudt når man gerne vil kigge på det ;), det er helt ok at man ikke vil bruge penge på det, det gør jeg heller ikke, men jeg kan ikke blive altereret over at andre gør det for jeg syntes det er meget smukt og underholdende at se på og ville ærges hvis der ikke var nogen der skød fyrværkeri af.. smiley

Det var altså heller ikke en kritik af nogen, det var blot en pudsig observering smiley

• #10   30. dec 2012 Sunshine går normalt inde, men hvis det var, så havde jeg heller ikke lukket hende ud. (og hun ville heller ikke gå ud frivilligt)

Hun bliver indenfor sammen med min kæreste og jeg.
    Plus de gæster vi får i morgen smiley

• #11   30. dec 2012 Såååå i har altså intet imod at andre bruger deres månedsløn på det så i gratis kan være med på en kigger

Fuldstændig enig Heidi,.

Vi køber da bestemt fyrværkeri ,især fordi vores drenge elsker det smiley
    Og synes måske man skal tage de positive briller på smiley ang katte færdes ude.
    Vi har masser af katte her i området, og har aldrig oplevet mishandling.
    Ved dog godt det sker desværre ,men langt de fleste behandler katten godt smiley
    Og husk medierne kun skriver om de frygtelige historier , for det er der penge i smiley

Og vi beholder også katten inde i morgen smiley

• #12   30. dec 2012 Heidi..Kan ikke bestemme hvad andre bruger deres penge på..Hvis jeg kunne så var det ikke til fyrværkerri..Og det med det er flot, jaah når man ser det første gang...Men når der skydes uafbrudt, så er det mere fordi mine hunde skal lære at det er ok og de ikke skal være bange...Har en ny hvalp hvert år som skal lære det..

• #13   30. dec 2012 Her i huset troede jeg at Elvis var ved at være "ligeglad" med skyderiet, men det har sandelig ændret sig siden i nat kl. 03.24!
    Jeg nærmest fløj ud af sengen - der var smidt et kanonslag eller noget hjemmelavet pis i en stor bobbel med glas, dåser og plasticflasker! Den var ganske enkelt fløjet op i luften og landet ½ meter væk med et ordentligt hul i bunden.
    Beholderen står lige udenfor min lejlighed.....
    Så Elvis fløj rundt som en vildkat ude af stand til at kontakte indtil at han fandt ud af at huset stadig stod og at jeg var oppe:).
    I dag har min nabo så skudt stort set hele dagen og til sidst gik jeg hen og bad dem om en lille pause.....
    Ønskede dem dog et godt nytår og bad dem om at passe på fingre og øjne.
    De plejer ikke at være hjemme nytårsaften - gudskelov!

• #14   30. dec 2012 Hader nytårsaften. Det er en aften der bare skal hurtigst muligt overståes under dynen, så det nye år kan komme igang. Gider ikke engang se alt det bræk, folk køber i dyre domme og som ødelægger mere end det gavner...

Og til den artikel - fy forhelvede. Derfor har jeg aldrig haft udekatte!

• #15   31. dec 2012 Den artikel gør mig så arrig. Kan ikke forstå hvordan folk kan være så hjerteløse.

Mine katte er hamrende ligeglade med fyrværkeriet heldigvis.

• #16   31. dec 2012 Jeg har intet imod fyrværkeri nytårsaften (har bare ikk selv råd til noget), hvis så bare folk ku begrænse sig til netop den aften! Og så synes jeg det er træls at stort set alle raketter o.l. SKAL sige Bang-Bom-Brag! Ku det ikke være ligesom i gamle dage hvor de bare sagde "FFFSSSSSS" op i luften og så ellers flot at kigge på.

Min Tyson har stort set ikke været ude i dag, han er pivbange for alt det skyderi, og han NÆGTER bare at gå i kattebakken, så han må da snart ha vand i øjnene gg. Han skal selvfølgelig heller ikk ud i morgen aften, hvilket han jo heller ikke vil.

Artiklen læste jeg ikke, det var mere end rigeligt hvad jeg kunne se ud af linkets navn. Jeg ka slet ikke ha sådan noget.

Kommentér på:
Husk d. 31.12. er kattene indendørs.

Annonce