711 visninger
|
Oprettet:
Husk d. 31.12. er kattene indendørs. {{forumTopicSubject}}
Ja jeg skal f.eks. lige selv huskes på, at mine 4 mislinger slet ikke skal lukkes ud på mandag...De skal være inde i sikker havn mens området forvanmdles til vestfronten under 1 verdenskrig...
Det ser flot ud, men om jeg ville bruge sååå mange penge, som alle mine naboer de gør now way.
Godt nytår alle sammen.
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
Forbandet svineri, ja undskyld sproget!!!
Og også en af de store grunde til at min katte heller ikke bliver lukket ud....
Samt at jeg bor i et industrikvarter med mange tunge køretøjer og en motorvej mindre en 1 km herfra...
jun 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 43 Svar: 343
Er bare glad for at mine misser er inde hos mig i tryghed, når verden er så ond.
Jeg ville aldrig ha' nerver til at have en udekat
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
De skyder som sindsyge i vores område og der er godt gang i hærværket.
Hvordan ser det ikke ud den 01.01.13?
HAPPY NEW YEAR EVERYBODY!!!:)
Og en sidste ting - jeg har meget andet at bruge mine penge til end krudt, så jeg nøjes med at se det indefra - så får jeg heller ikke noget i hovedet")
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Nå men enig det er ikke sjovt for kattene at være ude i det tappernakkel der er nytårsaften, med larm fra fyrværkeri og fulde utilregnelige mennesker..
Så jer med udekatte pas på jeres dejlige katte, ,mine er altid inde så der har jeg ingen problemer, og det er fløjtende lige glade med fyrværkeri, hvis de er noget så er det nysgerrige på hvor den lyd kommer fra, ingen nervøsitet her
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
Men eftersom at jeg ved at de lover regn og blæst, gider jeg ikke spilde penge på noget, som måske alligevel bare forsvinder i en våd tåge..
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Det var altså heller ikke en kritik af nogen, det var blot en pudsig observering
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 14 Svar: 274
Hun bliver indenfor sammen med min kæreste og jeg.
Plus de gæster vi får i morgen
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.750
Fuldstændig enig Heidi,.
Vi køber da bestemt fyrværkeri ,især fordi vores drenge elsker det
Og synes måske man skal tage de positive briller på
Vi har masser af katte her i området, og har aldrig oplevet mishandling.
Ved dog godt det sker desværre ,men langt de fleste behandler katten godt
Og husk medierne kun skriver om de frygtelige historier , for det er der penge i
Og vi beholder også katten inde i morgen
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 583
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
Jeg nærmest fløj ud af sengen - der var smidt et kanonslag eller noget hjemmelavet pis i en stor bobbel med glas, dåser og plasticflasker! Den var ganske enkelt fløjet op i luften og landet ½ meter væk med et ordentligt hul i bunden.
Beholderen står lige udenfor min lejlighed.....
Så Elvis fløj rundt som en vildkat ude af stand til at kontakte indtil at han fandt ud af at huset stadig stod og at jeg var oppe:).
I dag har min nabo så skudt stort set hele dagen og til sidst gik jeg hen og bad dem om en lille pause.....
Ønskede dem dog et godt nytår og bad dem om at passe på fingre og øjne.
De plejer ikke at være hjemme nytårsaften - gudskelov!
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 93 Svar: 603
Og til den artikel - fy forhelvede. Derfor har jeg aldrig haft udekatte!
aug 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 17
Mine katte er hamrende ligeglade med fyrværkeriet heldigvis.
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 33 Svar: 426
Min Tyson har stort set ikke været ude i dag, han er pivbange for alt det skyderi, og han NÆGTER bare at gå i kattebakken, så han må da snart ha vand i øjnene gg. Han skal selvfølgelig heller ikk ud i morgen aften, hvilket han jo heller ikke vil.
Artiklen læste jeg ikke, det var mere end rigeligt hvad jeg kunne se ud af linkets navn. Jeg ka slet ikke ha sådan noget.
Husk d. 31.12. er kattene indendørs.