R.I.P Kære Andy. {{forumTopicSubject}}
Valgte igår aftes at lade vores 14,5 år gamle kat sove ind. Den havde for nylig fået konstateret forhøjede nyretal. Han havde også tabt sig og var blevet dårlig af noget medicin, så det droppede vi. For tre dage siden begyndte han så at virke mere frisk igen og tog også 100 gram på igen. Men igår blev han pludselig dårlig og kastede op og sad så elleres bare under sengen og savlede og han begyndte også at vakle rundt. Kunne ikke få ham til at drikke noget. Puha det er så hårdt at tænke på. Men vi fik ahm til en vagtdyrlæge og han sagde han godt ville hjlæpe med alt mulig, men han var stærkt bange for det måske kun gav ham et par uger. Og så med hans høje alder. Vi valgte at give ham fred. Jeg ville ikke tage nogen chancer. Man skal jo tænke på katten. Så her i huset er vi dybt ulykkelige over tabet af vores højt elskede kat. Er sikker på der er nogen af de andre katte i flokken der også kommer til at mangle ham.
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 35 Svar: 532
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 7 Emner: 43 Svar: 311
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Du er så sej Mille - RIP smukke Andy
aug 2007
Følger: 23 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 20 Svar: 99
apr 2007
Andy kommer hjem i en fin blå Urne med hans navn stående på. Så skal han stå ved siden af Twinkle. En pigemis vi mistede for snart 4 år siden. så nu vil vi gerne have ro i mange år, for magter da ikke at skulle igennem det her igen foreløbig. Det er desværre noget man skal igennem.
aug 2007
Følger: 23 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 20 Svar: 99
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Mille, det gør mig så inderligt ondt for jer, at I har mistet ham. ;'-(
apr 2007
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Men som du skrev i første indlæg - **man skal jo tænke på katten**. Og det var jo præcis det, du gjorde!
Der er ikke noget mere trist, end når en alvorligt syg kat bliver hevet igennem tests, behandlinger, medicinering, indlæggelser, osv...... og det hele så er forgæves.
Alt dette blev Andy sparet for. Han var heldig, at han havde dig til at træffe den rette beslutning i rette tid.
aug 2012
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 20 Svar: 205
Jeg synes du lyder som en utrolig ansvarsfuld ejer, og du har givet din kat et dejligt og langt liv, og hjulpet ham over på den anden side, da tiden var inde.
Trøst og tanker fra mig.
apr 2007
Jeg følte også den aften at det var den rigtige beslutning. Og det er det jo nok også. Men som i jo også skriver, så kan man heller ikke lade være med at tænke om der var noget man kunne gøre.
Og så stakkels lille Nala som mangler sin højt elskede putteven. Jeg har så ondt af hende. Ja jeg ved ikke hvor meget sorg en kat kan føle, men jeg tror nu nok der må være et eller andet. SUK.
apr 2007
Det gør mig også ondt at høre om tabet af din elskede 14 årige kat.
Nej vores dyr skal ikke lide. Vi skal sørge for de har det godt.
R.I.P Kære Andy.