{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
932 visninger | Oprettet:

Løbetid/p-pille {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Nogen der kan fortælle mig hvor længe en kats løbetidsperiode varer? Og er der forskel på det hvis hun har fået p-pille? Hun startede med at gøre sig til i går, og fik derfor p-pille (som hun så efterfølgende vil få hver uge). Vi har ikke forebygget før nu, da det var lidt uvist hvornår hun sidst havde fået af tidligere ejer, og da vi faktisk ikke regnede med en løbetid før det blev mere forårsagtigt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetid/p-pille
  • #2   31. dec 2012 Nå, for pokker smiley Men det kan jeg så ikke lave om på. Men tak for dit svar smiley Håber ikke jeg har forkludret det helt...

• #4   31. dec 2012 Iøvrigt for at stoppe løbertiden gives 1 p-pille daglig i så vidt jeg husker 5 dage. Derefter en om ugen.

• A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326
    #5   31. dec 2012 Hvis ikke din kat skal bruges til avl, så få hende steriliseret! Det er overstået én gang for alle, hun risikerer ikke at få kræft på grund af p-pillerne og du risikerer ikke pludselig at stå med et kuld killinger, fordi katten måske har kastet op og dermed ikke fået den p-pille, du lige har givet hende. Der er desværre alt for mange herreløse katte, og næsten alle kommer fra hunkatte, der fik p-piller i en periode indtil et eller andet gik galt. Killinger, der fødes trods p-piller får undertiden misdannelser - især er rygmarvsfejl alvorlige.
    Hunkatte kan komme i løbetid fra de er 3-4 måneder gamle og også om vinteren, især hvis det er en vinter med mange lyse timer (altså større risiko for løbetid i vinterperioder med klart vejr)
    Katte kan steriliseres hele året uanset om de er i løbetid eller ej og uanset om de har parret sig eller ej.

• #6   1. jan 2013 Ja giv hende en pille hver dag i 5 dage, så stopper det. Derefter 1 hver uge

• #7   7. jan 2013 Tak for jeres svar smiley

Kommentér på:
Løbetid/p-pille

Annonce