Makker til siameser? {{forumTopicSubject}}
Som det er pt. har jeg to missere der fungere nogenlunde sammen, men da Diva/Fifi snart skal til sit rigtige hjem (Hos min moder og lillebror) går jeg lidt og overvejer at anskaffe mig en kat til da Sahko ellers kommer til at være alene.
Jeg ville jo allerhelst foretrække at få en orientalsk kat ind i hjemmet, de er jo sociale og fungere som oftest godt sammen.
Men som økonomien ser ud så syntes jeg ikke lige jeg har 4-5000 at kaste afsted for en kat til, og for god ordens skyld så vil jeg lige påpege at jeg har penge til at passe min kat for, han er passet med alle vacciner, ormekur, loppekur, god og nærende mad, dvs. han mangler absolut INTET.
Så derfor påtænker jeg lidt om der evt. skulle være nogle derude der har kendskab til andre racer med samme sociale behov?
Og ja jeg er godt klar over det ikke altid lykkedes og jeg har bestemt også tænk mig at være kræsen omkring det så vi får det bedste forhold i hjemmet.
Det er heller ikke noget der skal ske nu og her, men om en 4-6 måneders tid, det er noget jeg har tænkt længe og grundigt over, ergo jeg har ikk tænkt mig bare at hoppe ud og købe hvilken som helst kat.
Men gode forslag til sociale racer der fungere godt indendørs vil jeg sige mange tak for
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 18 Svar: 1.347
apr 2012
Katte: 3 Emner: 19 Svar: 306
Fandt dog en enkelt siameser dreng på DBA jeg tror vil passe godt ind i familien, han er dog ikke kastreret, men han er på lurelisten og håber han ikke er væk til den tid
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 18 Svar: 1.347
feb 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 4 Emner: 14 Svar: 353
feb 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 4 Emner: 14 Svar: 353
apr 2012
DBA, G&G og herinde kiggede jeg også lidt på, men sortere i dem da der er mange blandinger, siamesere uden tavle osv.
Den eneste jeg fandt var føromtalte dreng desværre
Christina B - Super mange tak jeg vil lige lure også tage kontakt til hende
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.083
Prøv at kigge på Berits hjemmeside: diablos.dk
apr 2012
apr 2012
Der er bestemt tid til at spare op, men størstedelen af mine penge pt. går til Sahkos opsparing, opsparing til indskud og bøger (er studerende -.-)
Der er fordele og ulemper ved det hele, har dog ikke helt fundet ud af om det skal være killing, Sahko kommer fra et hjem hvor han gik med en orientaler som han desværre ikke kom godt ud af det med, han var undertrykt, det gør at han nu er meget teenager og meget gerne vil hoppe og danse, det har en killing self. energien til, men en større kat ville have bedre mulighed for at sige fra.
Men det er bestemt heller ikke fastlagt endnu
Sahko købte jeg igennem dyrlæge og skulle derfor kun af med sølle 1250 kr for at få ham hjem, så det kan da lade sig gøre. Men venter skam også gerne på den rigtige kat
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.083
Jeg har dog på ingen måde fortrudt mit valg.
apr 2012
Langsomt vandt vi hendes tillid ved fodre på hende og tjekke garagen, og bum pludselig havde vi en skødekat. Hun var virkelig smuk.
Vi sørgede dog for hun blev steriliseret og vaccineret osv. (Bare lige så de strikse ikke hugger ud efter mig :P)
Den dag idag bor hun hos en gammel dame som jeg fra tid til anden får mails med billeder og opdateringer fra
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
Men ellers er det også hvad jeg vil anbefale dig..
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 431
Makker til siameser?