679 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Agnete  J
Agnete J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Vil i hjælpe en hjemløs kat ? Vil i hjælpe en hjemløs kat ?

Hej alle søde mennesker ..

Vi fandt en killing i fredags som har været i vores kvarter i 1 uge og nu syntes vi det var syndt for den .

Den har været til dyrlæge tjek idag og er sund og rask . Men ingen chip desværre .

Den er utrolig kælende og skøn . og glad for hund smiley
Vi ville gerne selv beholde den, men min mor har desværre katte allergi . smiley

Er der nogle søde og dyrevenlige sjæle derude ?
sms gerne til mig 22867467

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil i hjælpe en hjemløs kat ?
  • #1   7. jan 2013 Tror det er ret relevant at nævne hvor i landet den befinder sig smiley Og hvad køn den er m.v.

• #2   7. jan 2013 hvor i landet befinder du dig??

• #3   7. jan 2013 Og så skal i fremlyse den i jeres lokal område(lokal købmand,nabo osv) , inden i kan sende den videre til et andet hjem... Det kan jo være den bare er kommet for langt væk, til at kunne finde hjem.

• Agnete  J
    Agnete J Tilmeldt:
    jan 2013

#4   7. jan 2013 Vi har ringet på i nabolaget og vi har hængt sedler op i byen . Ingen savner denne skønne killing .
    Den er i Haslev på Sjælland . smiley
    Håber sådan der er en sød familie derude som vil give den et nyt og trygt hjem.

• #5   7. jan 2013 Så må du lave en annonce med billede herinde og evt på alle de forskellige salgs sider på facebook *S*

• #6   7. jan 2013 Prøv her
    (link fjernet)

• #7   8. jan 2013 Ja, det ville jeg, men jeg må melde "alt optaget" ligesom internaterne:(

• #8   8. jan 2013 Dejligt I vil hjælpe killingen, men inden I finder nyt godt hjem til den (hvilket kan tage meget lang tid), så tjek lige efterlysninger på nettet.
    ( www.dyrenesbeskyttelse.dk og på kattens værn).
    Og spørg dyrlæger og internater, om de er blevet kontaktet vedr. denne killing.

Det giver sikkert ikke pote, men for alle tilfældes skyld....

• #9   8. jan 2013 Det er vildt dejligt at nogen har lyst til at hjælpe killingen smiley Jeg tager hatten af for dig smiley

Hvis ikke i får noget ud af at tjekke efterlysninger ville jeg smide en seddel op hos dyrlægerne i jeres område, hvor i skriver i har fundet den lille kat smiley

• Agnete  J
    Agnete J Tilmeldt:
    jan 2013

#10   8. jan 2013 Tak for alle jeres tilbage meldinger smiley
    Vi er jo blevet glade for katten . Så det er trist det ikke går .

Vi har hængt sedler op over hele byen , men desværre ingen tilbage melding endnu . Nu har jeg oprettet et indlæg i marked . Så må vi se om der er nogle skønne mennesker der vil overtage den .

• Agnete  J
    Agnete J Tilmeldt:
    jan 2013

#11   8. jan 2013 Tak for alle jeres tilbage meldinger smiley

Vi har hængt sedler op over hele byen , men desværre ingen tilbage melding endnu . Nu har jeg oprettet et indlæg i marked . Så må vi se om der er nogle skønne mennesker der vil overtage den .

profilbillede
  • Agnete  J
    Agnete J Tilmeldt:
    jan 2013

#12   8. jan 2013 Tak for alle jeres tilbage meldinger smiley

Kommentér på:
Vil i hjælpe en hjemløs kat ?

Annonce