2.907 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

"Taste of the wild" - erfaringer? "Taste of the wild" - erfaringer?

Hej smiley

Jeg har tidligere fodret med Orijen, da jeg vil fodre med kornfrit foder - gerne så økologisk som muligt. Imidlertid var katterene mere vilde med at spise Royal Canin foderet jeg havde i forvejen, så jeg tænkte, at jeg ville kigge lidt på alternativer nu hvor det var tid til indkøb igen. Så faldt jeg over mærket "Taste of the wild" - har ikke set eller hørt om det før, så hvad er jeres erfaringer?

Evt. gerne sammeligninger ml. Taste of the wild, Orijen og applaws tørfoder, hvis I har prøvet lidt af hvert smiley

Julie

( http://www.godttildyr.dk/product.php?id_product=3690 - eksempel på produkt af taste of the wild)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Taste of the wild" - erfaringer?
  • #1   11. jan 2013 Jeg fodre med taste of the wild og på mine katte mærker jeg ikke forskel på om det er den eller om det er applaws, som de også har fået.
    Mine katte fik også Orijen en overgang og det gik fint nok, men synes deres pels er bedre nu og de trives lige en smule bedre med det taste of the wild og applaws.

Så jeg er glad for foderet smiley

• #2   11. jan 2013 Vil blot gøre opmærksom på at TOTW indeholder uhørt høje mængder af magnesium (0,12 %).

• #3   11. jan 2013 Vi bruger det til vores hund og der er det godt foder. Hun er sluppet af med hendes kløe og fedtede pels. Jeg skal nemlig også snart købe foder til kattene igen så jeg overvejede også at prøve det til kattene. Lige nu får de acana og applaws. Hvad betyder det at der er høje mængder af magnesium i ?

• #4   11. jan 2013 Æv - det med magnesium havde jeg overset, fordi det eneste sted det står, er på zooplus smiley
    For højt magnesiumindhold kan give nyresten og urinvejsproblemer generelt, især kombineret med et højt kulhydratindhold - sådan som jeg har forstået det. Især kastrerede/neutraliserede katte er udsat.

Det skal helst ligge under max. 0,1% smiley

Jeg kigger lidt på acana og applaws nu i stedet så. Acana har jeg hørt så meget godt om gennem tiden smiley

• #6   11. jan 2013 Jeg er både-og enig, da jeg oplever katte rent faktisk spiser mange slags grønt helt naturligt smiley Korn derimod er et no-go for mig!

Hvad fodrer du med i stedet? smiley

• #8   11. jan 2013 Ja, den var rettet til dig smiley Har selv været glad for netop deres maine coon foder i en årrække, men jeg er ikke glad for kornindholdet smiley

• #10   11. jan 2013 Det er endnu ikke lykkes mig at finde indholdet af magnesium i Applaws foder.

• #11   11. jan 2013 Nej, det gik jeg så også igang med at lede efter bagefter uden held. Kunne være man skulle skrive til dem smiley

• #12   11. jan 2013 Jeg fodrer også med TOFT og er glad for det. Mine fælder ikke nær så meget efter jeg gik over til det. Ved ikke om der er en sammenhæng eller om det er et tilfælde. Har prøvet både RC og Hills, men var ikke tilfreds med nogen af dem.

• #13   12. jan 2013 Der skal jo være en form for stivelse i foderet, og om det er korn eller kartofler er for mig ligegyldigt.
    Så længe de får rigeligt med vådfoder og råt ved siden af.

Kommentér på:
"Taste of the wild" - erfaringer?

Annonce