Misser kom til mig Misser kom til mig
Jeg har en skøn 18 mdr gammel kastrat, han er udekat og kommer hjem mange gange i løbet af dagen og hilser på og er inde i de mørke timer. Han er også kælen, altså hvis jeg kommer til ham i hans stol. Problemet er nemlig at han aldrig kommer til os for at kæle, og vi kan kun en sjælden gang i mellem løfte ham over i sofaen hvor han så ligger og nusser i 10 minutter før han vender tilbage til sin stol. Han er heller ikke meget for at blive båret. Jeg savner en rigtig nussekat som vil ligge i ske og nusse. Kan jeg på nogen måde træne/opmuntre ham til mere kærlighed? Har forsøgt lidt med godbidder, men han går når de er spist. Nogen gode råd eller erfaringer?
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 92 Svar: 1.036
- Vi har en her hjemme, han er heller ikke det store nusse dyr, han ligger som regel på ryglænet af sofaen, men nogen gang får han et flip hvor han bare skal have alt vores opmærksomhed, og så har vi den anden kat, han elsker og blive snakket med, han spinder lige så snart du bare kigger på ham.
Men det er meget forskelligt, jeg ville ikke mene man skal tvinge katten til at ville snakkes med.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.155
maj 2012
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
maj 2012
feb 2011
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 2 Svar: 3
Misser kom til mig