1.642 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 60 Svar

jeg er bange.... jeg er bange....

sidder bare har og stirrer ud i luften med tårene ned af kinderne.

i morges da vi stod op synes jeg balder var lidt stille. vi snakkede lidt, og jeg kørte så min datter mathilde i skole.
dajeg var tilbage ti min senere var der en ulidelig stilhed i huset. jeg stod lidt afventende i gangen og gik så ind.
balder sidder i døren og kigger på mig. jeg sætter mig på gulvet og kalder på ham. men han kommer ikke...jeg går hen og tager ham op. han virker bare.....mærkelig på en ubeskrivelig måde... da jeg sætter ham vender han hovedet og miaver 2 gange til mig. måden han gjorde det på og hans blik gjorde mig så bange...ringede med det samme til en dyrlæge lidt her fra. jeg skulle komme kl 9. kl var8.20....ud i bilen og afsted. vi havde kørt et minut og jeg vidste bare at jeg ikke vil byde ham det. så jeg tog dyrlægen kort herfra. gik ind, sagde som det var...at han miavede i en anden tone og havde et mærkeligt bedende blik.
ingen tvivl om, at de synes jeg var dybt mærkelig...
men nu sidder jeg her.....alene uden balder/bøllemus....de beholdte ham til blodprøver, røngten, ekg....alt skal tjekkes.
alle der kender mig ved, at han er min soulmate. jeg er intet uden min røde bamse.....

jeg er så bange....
skulle bare have luft. undskyld.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeg er bange....
Kommentér på:
jeg er bange....

Annonce