{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.131 visninger | Oprettet:

Slave??? {{forumTopicSubject}}

Det har ofte undret mig at der kan stå i en salgs anonce, at katten søger nye slaver...
Men i denne vinter har jeg forstået det til fulde....Jeg bestiller ikke andet, synes jeg, end at varte mine 4 katte op...Jeg er sååå træt af dem at det er lige før de ryger ud alle sammen...Så skal de ha mad, mælk ud og ind af døren, så skal de ligge der hvor jeg skal sidde....
Grrr. Og så 4 schæferhunde ved siden af...Dem er der dog heldigvis mere pli over...Når jeg sætter mig ned, ja så ligger de sig...Men kattene nej da...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slave???
  • #3   28. jan 2013 smiley prøv med 13 styks Kirch L. Især når man vågner forvredet og finder ud af at der ligger 4-5 kræ i sengen. Men jeg elsker dem alligevel.

• #4   28. jan 2013 Hehehehe smiley
    Ja katte er utroligt gode til at opdrage på os mennesker, de gør det på en sådan finurlig måde som gør at vi tror det er os der opdrager dem, men nææhhh nej, sådan forholder det sig nemlig ikke, vi adlyder deres mindste vink, og først bagefter opdager vi hvad det var katten fik os til smiley

Men ja det kan da godt en gang imellem være sådan at man tænker "nej nu må du fan.." men jeg vil samtidig sige at det nok lige præsis er derfor jeg elsker katte så forbandet højt, jeg elsker at de er så egenrådige og selvstændige, de er ikke pleasere ligesom hunde, hunde hopper og springer ved det mindste vink de får, katten sætter sig ned og kigger på sin ejer med et blik der siger " vil du lige forklare mig det en gang til, okay så - næhh det gider jeg faktisk ikke - eller måske vil jeg når det passer mig".

Jeg kan godt lide hunde og særligt schæferen har en stor plads i mit hjerte, men må sige jeg er udpræget kattemenneske, og tror aldrig jeg vil kunne tænke mig at have hund, de kræver så meget mere syntes jeg smiley eller også er det bare nogle andre krav de har smiley

• #5   28. jan 2013 Jeg må være heldig for jeg syntes faktisk ikke, at mine 2 piger er slemme til at svinge pisken smiley
    Jeg sætter stor pris på når de kommer og vil putte eller kæles med, og det får mig til at smile og le når de tager nogle vilde legeture smiley
    Det imponere at de forstår at kommunikere til mig hvis de er sultne (sker dog sjældent)
    Men ja, nu må vi se om jeg er lige så heldig med nummer 3 kat som jeg er på udkig efter smiley

• #6   29. jan 2013 Jeg må sige, at jeg efterhånden heller ikke er så plaget af slaveri:)
    De er begyndt at passe mere sig selv, men selvfølgelig er jeg ved at falde over dem når jeg kommer ind ad døren. Meeeenn jeg elsker dem sgu alligevel.

13 styks???
    Så tror jeg altså nok at jeg fik pip:D

• #7   29. jan 2013 Jeg kan bestemt ikke lide udtrykket "slave" og betragter mig heller ikke som en.

"Personale" passer bedre, for jeg bliver skam rigeligt betalt af både mine katte og hunde for mit arbejde, ikke i kroner og øre, men noget, der ikke kan købes for penge.

At en af "cheferne" så er meget krævende og kommanderer med mig det meste af dagen med en høj, vrængende stemme, har jeg vænnet mig til. Hun inspicerer jævnligt samtlige mad- og vandskåle, og er en af dem tom, standser hun op foran den og glor ondt på mig, mens hun vrænger. Når jeg så lydigt har fyldt skålen, går hun bare videre.
    Vandhanen i køkkenet SKAL løbe svagt og der SKAL være mælk i hendes egen, lille skål.

Men hun er tilgivet, når jeg om aftenen falder i søvn med hendes sagte spinden i mit øre.

• #8   29. jan 2013 Jeg har for mange år siden fravalgt lemmen, fordi jeg har opdræt af schæfer ved siden af...Jeg kan kige forestille mig hvordan de ville komme til at sidde fast...

• #9   29. jan 2013 Kirch, det er da bare et spørgsmål om at vælge den rigtige lem.
    Jeg har denne her, bare i str. Medium, som både mine hunde og katte kan benytte, og der er ingen risiko for, at de kommer i klemme.
    http://www.petdreams.dk/staywell-640-660-hundelem-til-storre-hunde-i-kraftig-alu.html#

• #10   30. jan 2013 Mega..Tak for link...

Kommentér på:
Slave???

Annonce