1.052 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

jaqueline M
jaqueline M
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Hvad er der med min kat !!! :( Hvad er der med min kat !!! :(

Jeg har en kat der hedder Mille Hun er 10 mdr gammel, har haft hende i omkring 3-4 måneder nu.. men nu er hun begyndt og gå og kalde meget og hænger lidt med hovedet, hun er vaccineret og har ormekur, så hun er ikke syg... prøver og anskaffe mig en legekammerat til hende for det kan hjælpe, for ved ikke hvad der ellers kunne være galt... smiley

PLESSSSS hjælp mig for jeg elsker hende virklig meget højt! smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er der med min kat !!! :(
  • #1   29. jan 2013 Steriliseret?

• #2   29. jan 2013 Min nye kat gør det samme. Ud fra hvad jeg har læst mig til, er hun muligvis i brunst, og jeg starter hende på p-piller fra i morgen af. Derefter skal hun en tur til dyrlægen på Mandag til sterilisering.

Jeg vil anbefale dig det samme, eller ihvertfald tag en snak med en dyrlæge, men de vil nok sige det samme.

• #4   29. jan 2013 Hvis hun ikke er steriliseret så er det fordi hun er i løbetid, så jeg vil anbefale dig sterilisering..

Noollab, først hedder det ikke brunst til katte, men løbetid, dernæst hvis din kat allerede er i løbetid, så er det en meget dårlig ide at starte på p-piller, man må ikke give p-piller til en kat der allerede er påbegyndt sin løbetid, man skal vente til løbetiden er overstået, så hvis du skal have din kat steriliseret på mandag, så lad være med at give hende noget..

• #6   29. jan 2013 Der er ved at være forår og dermed løber kattenes hormoner løbsk. Det lyder til at hun er i løbetid, så for din kats skyld, så få hende steriliseret. Så får du en meget mere harmonisk kat. Det er utroligt stressende for en kat at være i løbetid. Det kan sætte sig til både fysisk og psykisk sygdom.

• jaqueline M
    jaqueline M Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #8   29. jan 2013 okey tak for rådene smiley

• #9   29. jan 2013 For det første, så jo, det hedder også brunst for katte. Jvf. jeres dyrlæge og fx. http://www.danske-dyreinternater.dk/loebetid-hos-katte

Løbetid er et lægmandsterm.

For det andet, så er det per min dyrlæges anvisning jeg giver hende p-piller for netop at afbryde hendes brunstcyklus, da de ikke vil sterilisere hende mens hun er i brunst.

Så jeg beder jer lige tjekke jeres kilder før I kommer med "gode råd" og anvisninger.

• #10   29. jan 2013 Nu er det heller ikke alle dyrlæger der er lige skarpe. Men det er korrekt at man ikke bør sterilisere en hunkat i løbetid, da der er risiko for øget blødning. Men at give p-piller i så kort tid er direkte dumt. Men så tjente han da lidt på det.

• #14   22. jun 2013 http://www.kattegalleri.dk/marked/Avl/29400-hun-kat-i-loebetid

Da jeg ikke vil spamme din annonce så vælger jeg at skrive her i tråden..

Du oprettede i tidens morgen en tråd hvor du skrev at du ikke havde råd til at neutraliser, nu opretter du en annonce for at få din kat parret, men hankatten må ikke koste så meget, for i er studerende..
    Undskyld men har du overhovedet overvejet hvor meget det koster at have killinger??
    Det er altså ikke billigt skulle jeg hilse og sige, syntes du skal kigge lidt på dette link: http://www.kattehandel.dk/pris.htm
    Det giver et meget godt billede af hvad det koster at have killinger..

De er ikke fordi jeg siger du ikke skal få killinger, men hvis du ikke har råd til neutralisering og hankatten ikke må koste for meget pga økonomi hvordan har du så økonomi til killinger??

• #15   22. jun 2013 Jaqueline: hva sker der lige for dig!!!
    Du laver denne tråd, hvor du ikke ved hvad der er galt med din kat!!!
    Velvidende at den er i løbetid, da du jo søger en "ikke for dyr" hankat til at parre hende!!!
    Det er helt til grin og spildl af folks tid!

• #16   22. jun 2013 Dybt SUK! smiley

• #17   22. jun 2013 Felis:
    Hamrende god beskrivelse af en liderlig hunkat :D.

Jaqueline:
    Drop killingeprojektet og få katten steriliseret - i næste uge! Kviklån kan bruges til mange ting - selvom jeg normalt fraråder dem på det kraftigste smiley

Mht. P-piller:
    Både min søster og min mor har stået en juleaften med en liderlig hunkat - dyrlægen anbefalede en p-pille og sterilisation straks efter nytår smiley

• #18   22. jun 2013 Vær lige OBS på at denne tråd er fra januar...
    Jeg hev den blot frem for ikke at skrive i hendes annonce...

• #19   22. jun 2013 Nå for pokker......

• #20   22. jun 2013 Nå jamen så er løbet jo kørt smiley
    Og UPS...det havde jeg overset smiley

Kommentér på:
Hvad er der med min kat !!! :(

Annonce