{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

opdate på Asti's 'slankekur' {{forumTopicSubject}}

Jeg fik en masse råd omkring at fodre tøsen med råt kød , og efter aftale med dyrlægen , skulle jeg begynde at give mere vådfoder oven i hatten .
Jeg fodre hende med råt kød dagligt , i starten var hun ikke just begejstret, hun kiggede noget mistroisk på mig, men ned røg det , så helt skidt har det nok ikke været smiley
Jeg var til kontrol med hende hos dyrlægen, som jeg så fik en go' snak med , rådende fra ham lød på at jeg i stedet for kun en gang dagligt skulle fodre med vådfoder to gange , morgen og aften (det er afprøvet før, men hun har aldrig ville spise om morgenen) men jeg prøvede det af igen, stille og roligt en smule af gange om morgen, og har trappet stille op . Det har virkelig hjulpet! Hun nipper stadig til hende tørfoder , men slet ikke meget , og hun er blevet helt vild når jeg skal ud og lave aftensmad, for hun vil ha kød! :b desuden er hendes kattebakke også blevet go! Hun tisser en del, eftersom hun får en masse vand i vådfoderet , men tissen lugter ikke grimt, og pøllerne , hvordan skal man sige det ? Er blevet meget bedre i konsistensen smiley
Tak for råd KG smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opdate på Asti's 'slankekur'
Kommentér på:
opdate på Asti's 'slankekur'

Annonce