{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattegalleri
  • #2   12. feb 2013 Hvad skulle jeg ellers skrive?

• #4   12. feb 2013 Ej, hold nu op. Ikke en til af de der evindelige klage-tråde.

• #5   12. feb 2013 Jesper: Jeg taler ikke direkte om det jeg mener sådan genrelt

• #6   12. feb 2013 Hvis du ikke kan klare at få et svar, så lad være med at oprette et emne

• #9   12. feb 2013 Bazooms gallerier er sådan opbygget:

1 - Lad være med at spørge om noget, som du allerede har dannet en holdning til. Du vil ikke kunne tåle svarene.

2 - Har du oprettet en tråd der opfylder krav 1, så skal du ikke undre dig over at folk herinde måske ikke bruger det fineste sprog overfor dig.

3 - Jo mere du selv diskuterer i en tråd, jo mindre får du ud af det. Tag imod råd, fra mennesker som ved bedre end du selv gør.

4 - Tag ikke alting personligt.

5 - Dyreejere elsker deres dyr, og de fleste af dem (heldigvis) skaffer sig indsigt i kæledyrets verden. I takt med dette opbygges normer og værdier, som man selv har i forhold til ens dyr. Medmindre det skader dyret, så lad være med at kommentere dette. Alle børn opdrages jo heller ikke på samme måde?

6 - Lad være med at diskutere med en dyreejer af ovennævnte slags. Det fører til intet godt.

Ha' en god aften smiley

• #11   12. feb 2013 Lotte: Ja men jeg taler om kritik

selvfølgelig er konstruktivt godt

• #12   12. feb 2013 Kailie - Konstruktiv kritik er ikke nødvendigvis god kritik. Konstruktiv kritik er betegnelsen på kritik der ikke er ment ondt, men som skal forbedre det man har gang i.

Konstruktiv kritik i dit tilfælde, ville være hvis jeg sagde til dig, at det ikke er en god idé at give din kat tøj på, fordi det ikke er kattens natur, og den ikke føler sig godt tilpas. Ingen katte kan lide det, men der er nogle dyr som resignerer - som finder sig i det, fordi de intet andet valg har.

Kritik ville lyde således:Du skal ikke proppe din kat i en kjole fordi så er du dyreplager og bør ikke have kat.

Begge afsnit fortæller nogenlunde det samme... men konstruktiv kritik er ikke "selvfølgeligt" godt.

• #13   12. feb 2013 Okay jeg fik det formuleret forkert

Konstruktivt er for det meste noget godt

• #15   12. feb 2013 Lotte: Tja det giver mening

jeg mener bare det er sjælendt at jeg høre konstruktivt som noget skidt

• #16   12. feb 2013 Du er nød til at lære hurtigt, du har altså kastet dig ind i en voksen verden, hvor der ikke altid kan tages hensyn, altså til andet end kattene smiley du må læse rigtig mange tråde og se her er det kattene der er nr et, her er mange der gerne giver viden og erfaring videre, og at give en kat tøj på, er altså som en rød klud for en tyr,, vi bliver harme over det, og vil stoppe det hvis vi kan.

• #17   12. feb 2013 Jette: Det er jeg godt klar over men regnede da med at det stadig var hyggeligt

men jeg forstår ikke hvorfor folk bliver ved med at sige at det er dumt når jeg siger jeg ALDRIG gør det igen

• #18   12. feb 2013 Det kan måske synes overvældende at få det at vide så mange gange, men ser du i andre tråde, så er det ganske normalt, for vi er mange som skriver og siger det lidt forskelligt, og altså ikke for at dunke dig i hovedet 10 gange smiley bare en stor gang så håber og tror vi du har lært det smiley

• #19   12. feb 2013 Jette: Ja det er ret overvældene

jeg respektere dem der siger det en gang fordi det er så vigtig

men bliver sur/ked af dem der siger det 1000 gange

• #20   12. feb 2013 Fordi der er andre end dig der læser trådene og fordi du får svar fra mange, med den samme mening.

• #21   12. feb 2013 Ps. Det sker jo også tit der er kommet 3 eller 5 indlæg medens man skriver, så er det smart med at sitere,, smiley det har jeg så ikke helt styr på endnu, jeg har meget at lære når det gælder iPad .

• #23   13. feb 2013 C C D: vis du læser mit forum kan du finde ud af at jeg er imod det er lang tid siden jeg fortryder det

• #25   13. feb 2013 C C D: Det er ligemeget er det vigtigste ikke at katten har det godt

• #27   13. feb 2013 Årh, er den ged da ikke snart barberet? Sket er sket. Og herregud det var dog bare en engangsforestilling med en kjole.

Jeg ville blive noget knotten, hvis jeg skulle blive ved med at revses for de fejl, jeg har begået, lært af, og selvfølgelig ikke gentager.

• #29   13. feb 2013 Selvfølgelig må du undre dig. Jeg undrer mig bare over, at Kailie skal blive ved med at høre for det, når hun HAR skrevet, at hun har fortrudt og ALDRIG vil gøre det igen.

• #32   13. feb 2013 Jeg er uenig! Og nej, synes ikke der er flere ting i det. Man kan sagtens skrive sin holdning til emnet uden at skulle blive ved med at pukke på Kailie.

Når en bruger har skrevet om en dumhed, hun har begået, og flere gange selv skriver at hun IKKE GØR DET MERE, så synes jeg simpelthen det er mangel på respekt at blive ved med at kværne rundt i det.

• #34   13. feb 2013 Hov du, lad være med at tolke på mine indlæg også. Jeg har sågu ikke skrevet nogen steder, at jeg synes, ** det er helt i orden, at en trettenårig pige overhovedet får den idé at sætte sin KAT (Vi er enige om, at der er tale om et dyr her, ikke?) i en kjole**, eller hvor gammel hun var ved den formastelige episode.

Det, jeg synes, er i orden, og faktisk rigtig godt, er, at hun har tænkt over andres holdning til det, og aldrig vil gentage det stunt med den skide kjole.

• #35   13. feb 2013 Nu er der så frit slag for at pukke på mig, for tænk - jeg ved sgu ikke hvor det kommer fra smiley - men jeg får pludselig sådan en lyst til at se mine katte med slips og butterfly ....

smiley

• #37   13. feb 2013 Jeg giver da gerne mange likes smiley når en anden formulere netop det jeg syntes, og ikke vil gentage, ærger mig så stadig over, at man ikke kan se hvem der giver likes.

• #38   13. feb 2013 Jeg synes faktisk ikke det er slemt på HG.. Det er værre herinde, men tror også det drejer sig om at lære folk at kende så man ved at de mener tingene godt.. Lige da jeg startede som bruger her følte jeg ikke at man var velkommen som nybegynder, men jeg synes det bliver bedre når man åbner sig lidt for hvad folk mener i stedet for hvordan de skriver..

• #39   13. feb 2013 Tinka: Jeg har kun givet en lav ellers har det været en fejl men til den ene har jeg også skrevet i kommentar hvorfor jeg syntes det er en lav

• #41   13. feb 2013 Øv, jeg er helt skuffet over, at der ikke er en billedmanipuleringshaj, der har sørget for at give Bjarne og Bruno slips og butterfly på. smiley

Kailie - jeg har altså ingen steder påtalt, at du har givet lav. Jeg går slet ikke op i den slags. :-).

• #42   13. feb 2013 Det gør jeg heller ikke smiley havde jeg vidst man kunne skrive, at man ikke vil have bedømmelse, så havde jeg gjort det smiley men får at vide, at hvis jeg springer fra det, forsvinder det jeg har givet til andre, det vil jeg ikke gøre, udfordringer er da bare for sjovt, har kun udfordret en gang, smiley min datters smukke mis og tabte stort smiley

• #43   13. feb 2013 Jeg har fravalgt bedømmelser fra start, (for ville da blive eddersur, hvis mine præmiedrenge fik andet end extramegahøj :D)

• #44   13. feb 2013 Men som voksne har man måske også et ansvar for ikke at kvæle yngre brugere i den hårde og ligefremme tone der til tider er..

• #45   13. feb 2013 Det tager jeg ikke så tungt smiley de er det samme værd for mig.

• #46   13. feb 2013 Tinka: Undskyld det var ikke dig jeg ville have skrevet det til :-I

• #47   13. feb 2013 Helt ok, Kailie smiley Navne kan smutte i farten.

• #48   13. feb 2013 En ny tråd = nyt emne = ny begyndelse.

Glem de forrige tråde eller gem dem langt inde bagved.
    Kailie du er 13 år og ligger på grænsen mellem at være barn og voksen.
    Det kan godt føles lidt hårdt når 5 voksne siger det samme på 5 forskellige måder.
    Jeg har ikke mødt ondskab på KG - jeg er blevet svinet til, men jeg har også en ret markant mening og jeg har en tendens til at holde fast i den.
    SÅ skal man nok få tæsk! Men fælles for alle herinde er, at vi eeeelsker katte og mange af os har set SÅ mange billige undskyldninger for at slippe af med sn kat - det præger os også! Mange af os har et helt livs erfaringer med katte og har måske gjort nogle erfaringer - gode som dårlige undervejs som vi kan give videre.
    Men når du er på et forum hvor hovedparten er voksne, må du indstille dig på at der bliver talt i en voksentone og måske ikke lige som dine forældre taler til dig fordi du ikke er ældre.
    Så slap du bare af, vi er slet ikke så slemme herinde - vi kan bare godt lide at diskutere:)

• #49   13. feb 2013 smiley

profilbillede
  • #50   13. feb 2013 Lotte:
    Venter der en gallafest forude:D?

• #51   13. feb 2013 Det er jo Tinka's katte smiley

• #52   13. feb 2013 Jamen Tinka skrev jo:
    <i>Øv, jeg er helt skuffet over, at der ikke er en billedmanipuleringshaj, der har sørget for at give Bjarne og Bruno slips og butterfly på. smiley </i>

Det er hermed gjort smiley

• #53   13. feb 2013 Nemlig smiley godt arbejde Lotte

• #55   13. feb 2013 smiley

• #56   13. feb 2013 Næehhhhh FANTASTISK, så fine, fine, nydelige misseherrer smiley . TAK Lotte! Jeg sidder og klukker af grin smiley

(men det skulle være Bjarne med slips og Bruno med butterfly ... så vist du skulle få lyst til mere billedleg såååååå værsgo'! smiley

Åhgud jeg griner endnu :D. Jeg var da aldrig selv kommet på et gul-og-lilla.stribet slips, haha smiley

• #57   13. feb 2013 Hahahaha Lotte hvor er Tinkas misser fine smiley

• #58   13. feb 2013 Det klæder sgu egentlig Bruno ret godt med det slips smiley

• #59   14. feb 2013 Måden de sidder på gjorde bare at det passede bedst med den placering smiley

• #60   14. feb 2013 Ja. Lotte, jeg kan godt se, at det vil blive bøvlet at give Bjarne slips på.

Kommentér på:
Kattegalleri

Annonce