522 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

når det er ved at være slut ; ( når det er ved at være slut ; (

Hej alle.
Min kære simba, har bøvlet med allergi nogle år nu, som viser sig ved at han får knopper/ sår på maven, han har været fast på prednisolon/medrol i 1 år nu, og er nu begyndt at få grimme sår i nakken og småsår rundt omkring på kroppen. Han har fået antibiotika i 10 dage nu med kun lille effekt, nu køre vi en 10 dages kur igen, og virker det ikke, må vi sige godnat for allersidste gang.
Så har jeg brug for at høre jeres erfaringer, jeg ved nemlig ikke hvordan jeg kan gøre det bedst hvis vi når dertil, vi har en kat mere og en hund, hunden og simba er meget tæt knyttet.
Så tænker meget på om det er bedst at gøre det hjemme så de to andre dyr kan se at han er død? Eller om man skal gøre det på klinikken og evt tage hunden med derop? Eller om man bare skal tage ham med og gøre det på klinikken uden de andre dyr?
Hader at skulle tage denne beslutning, men han skal os herfra med sin værdighed i behold, og mens han stadig er bare lidt sig selv.
Simba har gjort noget ved os, som ingen andre nogensinde kommer til.
Vi fik en skræmt kat hjem, som har været kastebold og internatkat 3 gange i sit liv. Han sprang for livet hver gang han så et menneske og nu ligger han og putter i sengen mellem os og kommer selv på skødet for at nusse. Mors og fars guldklump. ;'(

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  når det er ved at være slut ; (
  • jan b
    jan b Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Svar: 76
    #1   28. feb 2013 Er han helt vild med at køre bil og komme til dyrlægen? Så tag ham derop.

Ligner han mine katte - så få dyrlægen til at komme hjem, jeg nænner i hvert fald ikke at mine dyr som det sidste i denne verden skal opleve stress og angst. En sprøjte herhjemme mens de sidder på skødet af en, i yndlingssstolen, og når det er overstået plejer jeg at lægge den afdøde i en kurv et par timer, indtil de andre har været en tur forbi, det tager dem kun et par sekunder at opdage, at den døde er død, hvorefter de går igen - på denne måde har jeg aldrig oplevet det store savn - det har jeg derimod hvis de ikke har set den døde..

• #2   28. feb 2013 Jeg syntes du skal kigge lidt i denne tråd, der er nogle der skriver deres erfaringer og måde at sige farvel på, måske det kan hjælpe dig lidt..

http://www.kattegalleri.dk/forum/generel-diskussion/103721-naar_det_er_tid_at_sige_farvel__

• #3   28. feb 2013 Han har ikke noget mod at køre bil elsker sin kasse, og springer i armene på min dyrlæge, ..
    Tak vil prøve at kigge ind i den tråd, og se om den kan hjælpe mig lidt.

Kommentér på:
når det er ved at være slut ; (

Annonce