{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
795 visninger | Oprettet:

spørgsmål ang. 2 hunkatte {{forumTopicSubject}}

Overvejer at adoptere en hunkat fra et internat, så min nuværende hunkat kan få sig noget selvskab, da hun er opvokset med andre katte..

Har i mellemtiden ladet mig fortælle at det kan give problemer, hvis den ene kan er steriliseret og den anden ikke er... min nuværende kat er ikke steriliseret, men det er den fra internatet... er der noget om snakken, at det kan give problemer, at holde de to sammen ?

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål ang. 2 hunkatte
  • #1   16. mar 2013 Ja helt afgjort smiley men det er jo nemt at løse, og løsningen giver mange fordele, nemlig at få din hunkat neutraliseret, så bliver den nye og gamle nemmere venner, og din 1set kat får ikke alle de problemer som følger med at være fertil.
    Der er kun en grund til ikke at neutralisere, og det er hvis en kat skal indgå i avlsprogram smiley
    Jeg er sikker på du kan finde en god ven til din missepige på internatet.


  • #2   16. mar 2013 Hvorfor er din nuværende kat ikke neutraliseret? smiley

  • #4   17. mar 2013 det har jeg nu aldrig hørt el set.... jeg har da begge dele og der er ikk problemer... meeen vil som de andre sige få den gamle neutraliseret så du har 2 harmoniske
    katte


  • #5   17. mar 2013 Jeg havde problemer da jeg havde en fertil hun kat for mange år siden sammen med en hun kat der ikke var steriliseret. De var søskende.
    Min ene hun kat fik så et kuld killinger hvilket medførte at den anden hun kat så næsten ikke ville være i hjemmet i den periode. Også selv om de var flyttet til den ene del af huset . Så jeg vil tro du også kan risikere det, hvis det er fordi du vil ha killinger med den der er fertil.


Kommentér på:
spørgsmål ang. 2 hunkatte

Annonce