2.400 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Kattepension Kattepension

hej.
Er der nogen der kender et godt kattepension i holstebro området? jeg skal flytte for mig selv nu her til maj måned, og da min far skal flytte til udlandet så mister jeg ham til at passe mine katte når jeg skal hjem til mine bedsteforældre eller andet hvor jeg ikke kan have dem med pga hund der ikk kan lide kat. Så derfor søger jeg et godt sted til mine katte til fx jul og sådan så de ikke skal være alene de dage.
Jeg skal flytte ud til vind som ligger lidt udenfor holstebro, så det må gerne være i det område, men gerne et sted man kan komme ud til med bus da jeg ingen bil har. Ellers har jeg ikk de store krav andet end at de passer godt på mine katte og at de kan få det foder som de plejer.
håber der er nogen der kan hjælpe

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattepension
  • #1   20. mar 2013 Personligt skulle jeg skubbes langt ud før jeg sender mine katte i pension. I hvert fald mew kan ikke tåle at blive flyttet medmindre det er vigtigt.

Så hellere høre naboer, venner og hvem der ellers er tæt på om de ikke vil fodre katten de dage man er væk, så den kam blive passet i eget hjem

• #2   20. mar 2013 Heidi det kan godt ske, men når man ikke har andre muligheder, og mine katte er vant til at blive flyttet rundt på, ihvertfald den store, har altid haft ham med på ferie hos min far inden jeg flyttede ned til ham, og jeg vil ikk være afhængige af naboer, for hvad så hvis de glemmer det eller de lige pludselig i sidste øjeblik ikk kan alligevel så står jeg i et problem, og jeg vil ikk lade mine katte være alene hjemme i 3-4 dage selvom at jeg godt kunne give mig til det, men tør jeg ikk, for hvad så hvis der er en af dem der bliver syg eller kommer til skade, ville aldrig kunne tilgive mig selv så hvis jeg ikk havde nogen til at passe på dem. Og da jeg flytter ud i en meget lille by og ikk kender nogen så vil jeg ikk til at spørge naboer, og da jeg ingen venner har i nærheden så er det ikk en mulighed og min far er den eneste som har kunne passe dem, alt min familie på min mors side hader katte og hundene er opdraget til at hade katte, så derfor er pension min eneste mulighed, og det at man vil ofre det beløb som det koster at sikre sine katte en god ferie er også med til at man tænker på sine katte.
    Og det er ikk ment som kritik af dit svar, slet ikk. fortæller bare at jeg ikk har den mulighed desværre, for ellers havde jeg også taget den.

Louise, ja det er lidt for langt væk, holstebro ligger jo i midtjylland, og min familie bor i hvide sande, så skal være helst være mellem holstebro og ringkøbing så jeg måske kan aflevere og hente dem på vejen. Det er nemlig rigtig svært at finde nogen folk som kan passe dem, så vil hellere sikre at de får det godt et sted i stedet for at de skal være alene hjemme

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #3   20. mar 2013 Her har jeg google til et par kattepensioner, håber du kan bruge èn af dem, men en god ide lige at tjekke pensionerne først. smiley

http://www.ulfborg-hunde-kattepension.dk/

(link fjernet)

• #4   20. mar 2013 Hvis du hellere vil have at dine katte bliver passet i dit hjem(foretrækker selv den løsning selvom mine katte har nemt ved at flytte uden for meget stress)
    så er der en hjemmeside der hedder tendera der kan folk som gerne vil hjælpe med at passe andres dyr skrive sig op. Der er somregel afregnet via timeløn
    http://www.tendea.dk/dyrepasser/Holstebro/7500/25

Jeg fandt kattepension Catmilla der skulle være rimelig tæt på holstebro men har ikke selv nogen erfaring med dem.
    (link fjernet)

• #5   20. mar 2013 Tak for hjælpen.
    Sasha det vil jeg da lige kigge på. tak

Kommentér på:
Kattepension

Annonce