Kattepension Kattepension
hej.
Er der nogen der kender et godt kattepension i holstebro området? jeg skal flytte for mig selv nu her til maj måned, og da min far skal flytte til udlandet så mister jeg ham til at passe mine katte når jeg skal hjem til mine bedsteforældre eller andet hvor jeg ikke kan have dem med pga hund der ikk kan lide kat. Så derfor søger jeg et godt sted til mine katte til fx jul og sådan så de ikke skal være alene de dage.
Jeg skal flytte ud til vind som ligger lidt udenfor holstebro, så det må gerne være i det område, men gerne et sted man kan komme ud til med bus da jeg ingen bil har. Ellers har jeg ikk de store krav andet end at de passer godt på mine katte og at de kan få det foder som de plejer.
håber der er nogen der kan hjælpe
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Så hellere høre naboer, venner og hvem der ellers er tæt på om de ikke vil fodre katten de dage man er væk, så den kam blive passet i eget hjem
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 41 Svar: 508
Og det er ikk ment som kritik af dit svar, slet ikk. fortæller bare at jeg ikk har den mulighed desværre, for ellers havde jeg også taget den.
Louise, ja det er lidt for langt væk, holstebro ligger jo i midtjylland, og min familie bor i hvide sande, så skal være helst være mellem holstebro og ringkøbing så jeg måske kan aflevere og hente dem på vejen. Det er nemlig rigtig svært at finde nogen folk som kan passe dem, så vil hellere sikre at de får det godt et sted i stedet for at de skal være alene hjemme
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
http://www.ulfborg-hunde-kattepension.dk/
(link fjernet)
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
så er der en hjemmeside der hedder tendera der kan folk som gerne vil hjælpe med at passe andres dyr skrive sig op. Der er somregel afregnet via timeløn
http://www.tendea.dk/dyrepasser/Holstebro/7500/25
Jeg fandt kattepension Catmilla der skulle være rimelig tæt på holstebro men har ikke selv nogen erfaring med dem.
(link fjernet)
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 41 Svar: 508
Sasha det vil jeg da lige kigge på. tak
Kattepension