{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

Sammenføringen er gået godt... {{forumTopicSubject}}

For 5 - 6 uger siden fik min kæreste min X-mands kat, og vi synes bare, det er gået rigtigt godt...

De slås langt fra hver dag, og hvis de gør er det kun lidt hvæsen, eller den ene kat, der langer ud efter hinanden...

Det sker sådan set kun, hvis den ene kat skal i kattebakke, og den anden følger efter... Har I nogen ide om, hvorfor de holder øje med hinanden, når de skal på toilet??? De har 2 store kattebakker, så det er ikke fordi, de mangler noget, vil jeg mene...

De står klods op af hinanden, når de spiser, og er begyndt at snuse til hinanden næse mog næse, hvor de rammer hinanden..
De kan også godt begge ligge i sengen men i hver deres hjørne.
De ligger også tit i sofaen begge 2...

Tror I kattene kommer tættere på hinanden og måske begynder at putte med hinanden??? Tror ikke der bliver problemer, når de ikke har haft store kampe... Eller....?

De er begge kastrerede hankatte.. Den der først boede i hjemmet er 8 år, og den der er flyttet ind er 6 år..

Vi tror sels, de har glæde af hinanden, idet de ikke er ensomme, når min kæreste er på arbejde, selvom de ikke putter op ad hinanden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sammenføringen er gået godt...
  • #1   22. mar 2013 De skal nok finde ud af det. smiley
    Mine katte følger også efter hinanden, når de skal på toilet - og står og holder øje med hinanden. De putter dog ikke sammen, men kan godt spise af samme skål nu, hvilket de ikke kunne i starten.. Men det skal nok komme smiley


  • #2   22. mar 2013 Hvorfor de følger efter hinanden til kattebakken ved jeg ikke, jeg har også en ungkat der syntes det er enormt spændende når den stor kat går på bakken, hvorfor ved jeg ikke..

    Jeg tror ikke i skal sæte forhåningerne op efter at de bliver så tætte at de ligger og putter osv.
    Sansynligheden for at de bliver tættere end de er nu er ikke så stor..

    Mine 2 er heller ikke særligt tætte, men der bliver næsten ikke hvæst og knurret mere, dog en gang imellem fra den stor når den lille er på lege/ irritations-stien og hopper lige ned i hovedet på den store eller hun kommer ræsende med 140 kmt og først bremser når hun næsten er spænet ind i hovedet på den store, - jep negativ opmærksmhed er bedre end ingen smiley


  • #3   22. mar 2013 Tror I de har glæde af hinanden, selvom de ikke putter sammen?????

    Altså betyder det noget, for den gamle kat at have fået selskab? Den boede nemlig for et halvt år siden med en anden kat, der desværre måtte aflives.


  • #4   22. mar 2013 Hvis den gamle kat har været vant til selskab og pludselig får ny - skal han nok vende sig til og er sikkert glad for det! Jeg kan se at mine to har super meget glæde af hinanden selvom de ikke putter sammen

  • #5   22. mar 2013 Godt at høre Stine...

  • #6   23. mar 2013 Mine putter ikke rigtig med hinanden, men de elsker at lege! Og så tror jeg at de elsker hinanden for da hun blev fixet og de skulle være adskilt var de ved at blive sindssyge, så lige så snart hun bad om det blev de sat sammen igen og var lykkelige:-)
    og så har de været på bakken sammen, lige foran snuden på mig da jeg skulle til at tømme den. De satte sig med hovedet hver sin vej og gjorde hvad de skulle! Hvor vildt er det lige?!
    Her i starten er det helt fint, så længe de ikke slås vildt og voldsomt! De skal lige blive enige om husregler, hierarki osv så selvfølgelig tager de nogle diskussioner;-)


  • #7   23. mar 2013 Det gad jeg godt have set Ninna..

  • #8   23. mar 2013 Følger efter hinanden ud i bakken.....

    Jeg har 2 hankatte fra samme kuld og de gør det samme + plus den ene angriver den anden når han er halvt inde eller ude. meget frustrerende for det stresser ham jo at blive bagholds angrebet!. Da de kun var indekatte havde jeg flere toiletter af denne grund så de kunne smutte til det toilet der var længst væk for at undgå bagholds angreb. Nu er de udekatte så de kan gå ud i en hæk hvilket de begge foretrækker
    Men nu er han altså også begyndt at angribe sin bror når de går idn og ud af kattelemmen. Ved ikke hvad jeg skal stille op med det men da det får har været en fase håber jeg på at han holder op når sommeren kommer og han får brændt mere krudt af udenfor. Der var ingen bagholds angreb sidste sommer... eller sommeren før det... og sidste vinter boede vi hos mine forældre med mere indendørs plads så der tror jeg ikke han kedede sig så meget.
    Lige nu har han fået lidt indekulder selvom han godt bare kan gå ud smiley Så vi forsøger at aktivere ham så han ikke laver bagholds angreb.

    Så det der med at følge efter hinanden har intet med at de ikke har kendt hinanden i så langt tid smiley De er bare nysgerrige og planlægger måske bagholds angreb som leg/underholdning


  • #9   24. mar 2013 Mine laver også bagholdsangreb, heldigvis ikke i forbindelse med bakken. Til gengæld springer de gerne på hinanden når de er dybt optagede af at vaske rumpe eller lignende smiley

Kommentér på:
Sammenføringen er gået godt...

Annonce