Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Extreme classic
  • #1   23. mar 2013 Ca 1 gang i måneden, smides alt grus ud smiley

• #2   23. mar 2013 OK, kan nemlig ikke huske hvornår jeg gjorde det sidst, men tror jeg skal have indført en fast dag hvor det bliver gjort så jeg ikke glemmer det. Så ville lige høre, hvad der var normalt smiley

• #3   23. mar 2013 Ved godt det ikke har med emnet at gøre, håber ikke det gør noget. Men bruger i det med duft/babypudder eller neutralt ? Plejer at bruge ever clean, men har hørt så meget godt om exstreme classic, så nu skal det prøves smiley

• #4   23. mar 2013 Jeg bruger noget som er tilsat lavendel duft, men man kan også få det uden smiley

• #5   23. mar 2013 Jeg smider det hele ud hver 14.dag. Jeg bruger det med duft. Tit køber jeg tigerino i stedet for extreme det er også rigtig godt.

• #6   23. mar 2013 Kan det duft ikke være skadeligt for katten? Jeg købte uden fordi jeg var lidt bange for at sådan en omgang parfume ville genere hans luftveje.

• #7   23. mar 2013 vores reagerer ikke på det og de bruger altid bakken uden problemer.

• #8   23. mar 2013 Jo det kan være skadeligt smiley min kat er allergisk over for pafume, så jeg bruger det uden duft, så slipper han for eksem og jeg for at nyse.
    Jeg skifter når det ikke længere dufter godt, men gør selvfølgeligt bakkerne rene hver uge, det kan dufte godt i 2 mdr hvor der bare bliver suppleret, og der kan gå en uge:( jeg syntes den kommer til at lugte af kål, hvis en af drengene har en gang dårligt, og så en der kun en ting at gøre, at skifte det hele når maven er ok igen.

• #9   23. mar 2013 Jeg kunne ikke drømme om at bruge dem med duft. Jeg synes de stinker skrækkeligt og så skal man oveni tænke på at kattens lugtesans er bedre end vores.

I forhold til at tømme helt, så er det forskelligt, Det er lidt på må og få, som nu kassen ser ud. Jeg gør det nok ikke så tit, som andre, men det hænger måske sammen med at jeg har mange kasser og de så ikke bliver så grisset og grumset, som hvis man har få.

• #10   23. mar 2013 Vi bruger altid grus uden duft.

Sidst vi havde grus var det Premiere Sensitiv fra Maxi Zoo, men denne gang købte vi EC, da det var på bud. Men nøj hvor det støver sammenlignet med Premieren. Kan det være et tilfælde ved en sæk engang i mellem? Synes ikke jeg husker at det støver sådan.

• #11   23. mar 2013 Camilla >^..^< - Holder lavendel duften kattebakken mere frisk ? smiley
    Og jeg plejer jo som sagt at bruger Ever Clean, men der tømmer vi helt hver måned, og fylder i ved behov smiley

• #12   23. mar 2013 Sommer
    Jeg synes jo det fungerer godt med lavendel duften smiley Men det er meget en smagssag, som du kan høre smiley

• #13   23. mar 2013 Så må jeg prøve mig lidt frem smiley

Kommentér på:
Extreme classic

Annonce