1.697 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Erfaringer med PetPorte Smart Flap kattelem? Erfaringer med PetPorte Smart Flap kattelem?

Hej,

Er der nogen af Jer herinde, som har erfaringer med PetPorte kattelem?
Jeg har nemlig kig på den og så SureFlap - Hælder nemlig lidt til PetPorte, da den er med ledning, og der er et "sikkerhedsbatteri" på den i tilfælde af strømsvigt.

Den skal monteres i en mur.

Er der nogen som vil dele ud af Jeres erfaringer, vil jeg blive meget glad smiley Så jeg hurtigst muligt kan få den bestilt smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med PetPorte Smart Flap kattelem?
  • #1   29. mar 2013 Slet ikke nogen som har erfaringer med dem?

• #2   29. mar 2013 Nej desværre. Vores er en SureFlap, og den er jeg nu fuldt tilfreds med. Vores kører på batteri, og det fungerer rigtig godt smiley

• #5   30. mar 2013 Hej Jeg har sureflap der hjemme og har brugt dem i 2 år nu smiley

Ingen klager her fra! Jeg synes at sureflap er dejlig! jeg har skiftet batterien 1 gang siden jeg fik den.

Det er så rart at vide at kun MINE katte kan komme ind.
    Da jeg flyttede i ny lejlighed kom jeg til at installere katteflappen i en dør med metal det forstyrrede sensoren i kattelemmen, men så købte jeg deres glasmonterings addapter(stor ekstra rundt skive) så kunne jeg skær en ekstra 2 cm af rundt i kanten. De fiksede problemet med det samme. Nu har det virket i 4 måneder upåklageligt siden jeg fiksede det lille metal problem. (det står i deres manual at man skal passe på med at metal kan forstyrre sensoren, jeg havde bare lige overset det... min fejl ^^)

• #6   30. mar 2013 Tak for Jeres svar smiley
    De fleste har den jo placeret i en dør, og der ville jeg også have valgt sureflap, men da den skal sidde i en mur, så tænker jeg lidt den anden smiley
    Det er netop til at holde fremmede katte ude smiley

• #7   30. mar 2013 Hvordan mener du at den du har fundet er bedre ifht at sætte den i en mur? smiley

• #8   30. mar 2013 Jeg tænker ikke som sådan at den er bedre, men tænker lidt at jeg ikke behøver at tænke på, om jeg nu har checket batterier og sådan smiley og en ledning er ikke i vejen i en mur, i forhold til hvis den skulle sidde i en dør smiley

Var lige inde og lure dine katte, og nøj de der Europé er flotte smiley smiley

• #9   30. mar 2013 Her er lige et link til den anden:
    http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattenet_kattelemme/kattelem_kattedoer/mikrochip_kattelem/182813

• #10   31. mar 2013 Nej, det er selvfølgelig rigtig mht ledning. Jeg vil dog sige at batteriet rækker rigtig langt, før det skal skiftes.. smiley

Og mange tak for komplimenten til mine européer smiley

• #11   31. mar 2013 Tænke tænke smiley vil have bestilt en i aften nemlig smiley

Kommentér på:
Erfaringer med PetPorte Smart Flap kattelem?

Annonce