Erfaringer med PetPorte Smart Flap kattelem? Erfaringer med PetPorte Smart Flap kattelem?
Hej,
Er der nogen af Jer herinde, som har erfaringer med PetPorte kattelem?
Jeg har nemlig kig på den og så SureFlap - Hælder nemlig lidt til PetPorte, da den er med ledning, og der er et "sikkerhedsbatteri" på den i tilfælde af strømsvigt.
Den skal monteres i en mur.
Er der nogen som vil dele ud af Jeres erfaringer, vil jeg blive meget glad Så jeg hurtigst muligt kan få den bestilt
nov 2011
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 12
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
Ingen klager her fra! Jeg synes at sureflap er dejlig! jeg har skiftet batterien 1 gang siden jeg fik den.
Det er så rart at vide at kun MINE katte kan komme ind.
Da jeg flyttede i ny lejlighed kom jeg til at installere katteflappen i en dør med metal det forstyrrede sensoren i kattelemmen, men så købte jeg deres glasmonterings addapter(stor ekstra rundt skive) så kunne jeg skær en ekstra 2 cm af rundt i kanten. De fiksede problemet med det samme. Nu har det virket i 4 måneder upåklageligt siden jeg fiksede det lille metal problem. (det står i deres manual at man skal passe på med at metal kan forstyrre sensoren, jeg havde bare lige overset det... min fejl ^^)
nov 2011
De fleste har den jo placeret i en dør, og der ville jeg også have valgt sureflap, men da den skal sidde i en mur, så tænker jeg lidt den anden
Det er netop til at holde fremmede katte ude
jun 2006
nov 2011
Var lige inde og lure dine katte, og nøj de der Europé er flotte
nov 2011
http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattenet_kattelemme/kattelem_kattedoer/mikrochip_kattelem/182813
jun 2006
Og mange tak for komplimenten til mine européer
nov 2011
Erfaringer med PetPorte Smart Flap kattelem?