{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

ej hvorfor nu det.?? {{forumTopicSubject}}

Vores to hankatte som er kastereret, på et halv år har altid været renlige.. men her til morgen lå der en høm høm ved deres klatretræ.. som stå i samme rum som deres bakke, der er ikke blevet gjort noget nyt ved bakken, det samme grus samme plads. intet nyt, og der lå ikke noget i den i forvejen..

klatten som er blevet lagt, så meget normal fast ud..

kan det bare være et uheld, fra den ene.. jeg ved ikke hvem det er ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ej hvorfor nu det.??
  • #1   30. mar 2013 Hvis det kun er sket 1 gang lyder det som et uheld.

  • #2   30. mar 2013 Hvis det normale er udelukket som at kattebakken var ren/ikke lugtede dårligt(det lyder som at den var tømt da du skriver "der lå ikke noget i den i forvejen" men det fortæller i hvornår gruset var skiftet) Så vil jeg lige vente og se om det sker igen. Hvis det sker igen så vil jeg for en sikkerhedsskyld få katten tjekket for eventuel sygdom der kunne være årsag til urenlighed.

    Man kan altid starte med at tømme kattebakken og give rent grus hvis nu det er et par dage siden det blev skiftet.


  • #3   30. mar 2013 det kan være et uheld, det kan også være at bæen har siddet fast i lidt pels og så faldet af på vej op ad klatretræet. Men hvis du kun har en bakke, vil jeg anbefale dig at få 2.

  • #4   30. mar 2013 Mine drenge har før tabt en lille klat, den har siddet i pelsen, Manne stinker nu og da fordi han har en pakke i bukserne, når den tørre falder den af.
    Når jeg er hjemme og det sker, kan jeg jo fjerne den før den falder, men er jeg her ikke, så ligger den jo et eller andet sted.
    Kan det ikke være sådan noget som er sket??


  • #5   30. mar 2013 smiley Marianne du var hurtig, og vi er enige smiley

  • #6   30. mar 2013 det var ikke bare en klat som var tabt, det har set ud som om han har gjort sig helt færdig, da klatten var stor.. der lå så to små klatter et andet sted, som om den havde tabt dem..

    jeg har en bakke inde på værelset, og en anden bakke på badeværelset.. så de har to bakker, gruset blev skiftet for en uge siden i begge bakker, det er krystal grus, som de altid har brugt, og det er af samme mærke.. så intet nyt..



  • #7   30. mar 2013 Katte kan være nogle underlige fisk. Det de har været vant til er pludseligt forkert og du ikke. Fx kan grus de altid har brugt ikke bruges mere, en overdækket kattebakke kan blive et problem osv.
    Der kan også være sket noget mellem kattene, der har udløst bæen, en forskrækkelse eller duftmarkering, for at slå fast hvem af de 2 der bestemmer. Mulighederne er mange og du kan kun bruge udelukkelsesmetoden, hvis det skulle ske igen. Men jeg vil igen anbefale at have mindst 2 bakker. Det sker ofte at katte ikke vil lave nr. 1 i samme bakke, som de laver nr.2 i og det kan også være en ene der ikke vil i den samme bakke som den anden.


  • #8   30. mar 2013 Eller han måske bare har haft en hård mavse, som gjor han har valtet lidt rundt for at få det ud?

  • #10   30. mar 2013 Ligesom Winnie W har jeg oplevet en kat blive jagtet af bakken...i leg..... og så blev "kagen" lagt et andet sted... det kan altså ske smiley

  • #11   1. apr 2013 vil lige opdatere der har ikke været flere uheld, så jeg håber og tror faktisk at det var et uheld..

Kommentér på:
ej hvorfor nu det.??

Annonce