459 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Fødsels problemer? Fødsels problemer?

Ja hej KG smiley

Jeg har min dejlige huskat, som er i gang med fødsels og jeg er bare så nervøs! Det startede i går, da hun begyndte at få veer og bløde bag i. Så tidligere i dag omkring klokken 13. Kom vandblæreren ud, det gik meget fint og hun lader til at have det helt okay. Og vi har fået af vide af dyrelægen at så længe hun spinder og er glad, så er der intet i vejen. Men, hun er helt lukket og har ingen veer? Jeg har aet hende på maven og gjort alt muligt forskellige, men der sker bare ingen ting! Er der ikke nogen der har haft killinger før der måske kan prøve at forklarer mig hvad der foregår?

Tak på forhånd.

Hilsen
Emilie

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fødsels problemer?
  • #2   3. apr 2013 Hun startede med at få veer i går aftes. :I
    - Dyrelægen sagde bare til os at så længe hun spandt og var glad og virkede okay, der der intet. Også sagde hun også at hun nok skulle vise tegn på hvis der var noget galt. smiley

• #4   3. apr 2013 Okay, jeg er super glad for svar! Vi ringer til en anden dyrelæge nu.
    - Jeg synes også selv det virker unaturligt at en kat har veer i så lang tid uden der sker det mindste!

• #6   3. apr 2013 Vi er lige ved at ringe rundt nu, til den samme dyrlæge som min bedstemor bruger til hendes hunde.

• #7   3. apr 2013 Man siger at der kan gå op til 12 timer fra veerne er startet. Går der længere end det bør man kontakte dyrlæge.
    Hvis hun skal have kejsersnit kan det ikke vente da det kan slå hende ihjel

• #8   3. apr 2013 Der må helst ikke gå mere end en halv time fra presseveerne starter til den første killing er på vej ud. Der kan sidde en fast og når vandet er gået, så kan der sidde en killing, hvor fostervæsken nu er væk og tørre ud. Jeg var taget til dyrlæge for længst.. Håber du får fat i en kompetent dyrlæge i en fart ;/

• #9   4. apr 2013 Vi kunne overhovedet ikke få fat på en dyrelæge, så vi stod tidligt op i dag for at ringe til en! Også kiggede vi lige til Cassiopeia og der lå 3 raske og velskabte killinger og drak mælk ved hende!!!

• #10   4. apr 2013 Pyha, det var i vidst heldige og slap med skrækken

• #11   4. apr 2013 Husk at tæl (hvis hun ikke har spist dem) moderkagerne og hold øje med om hun får feber. Tillykke med dem smiley

Kommentér på:
Fødsels problemer?

Annonce