Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  p.piller eller sterilisation- priser derpå
  • #1   8. apr 2013 Ring til dem.

• #2   8. apr 2013 Hvorfor skal du bruge prisen på begge dele? smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #3   8. apr 2013 Hej Charlotte R

Jeg har lige google rødekro dyreklinik og fik deres tlf nr. smiley

Hærvejen 49 6230 Rødekro
    74 66 29 29

• #4   8. apr 2013 ringede til dem, og fik oplyst at pris for sterilisation er 1500......p.piller har jeg droppet pga sundhedsrisikoen for kræft, så har bestemt det skal være sterilisation...
    vil bare høre- er det billigere nogen andre steder??

nedenunder er min mille der skal måske steriliseres

profilbillede
  • #5   8. apr 2013 Måske skal steriliseres? Hvorfor kun måske?
    Godt at du har valgt P-pillerne fra, det er den dummeste løsning, da der er så mange bivirkninger. 1500 lyder som en helt fair pris, du skal gå efter dyrlægens kvalitet, ikke billige priser...

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #6   8. apr 2013 Husk også øremærkning og vaccination, nu når din misser er i narkose. smiley

• #7   8. apr 2013 Enig med Janne.
    Desuden får man som regel en hvis rabat, når man får lavet det hele på en gang. smiley

• #8   8. apr 2013 Kan også kun anbefale sterilisation. Min var på p- piller en overgang og udviklede sig til en sand djævel, der hvæsede og spruttende af alt og alle. Da hun var blevet steriliseret, havde jeg pludselig den blideste og mest rolige kat man kan ønske sig:-)

• #9   8. apr 2013 Jeg syntes 1500 kr lyder som en ret rimelig billig pris på en sterilisering..

Og vil sige som Janne, husk nu vaccine og øretatoo eller chip når nu katten er afsted og under narkose alligevel..

Hvorfor er det du skriver måske sterilisation???

• #10   8. apr 2013 hvorfor ikk bare tage turen over grænsen når nu du er så tæt på, det gjor jeg da jeg boet i rødekro..

• #12   9. apr 2013 det har jeg altså ikk været udsat for ej heller andre som tager over grænsen da de jo får det gjort på killing hos dyrlægen..

• #14   9. apr 2013 hvis den er med ejer blir den max sat i karantæne i x antal dage på ejers regning. hvis ikke du kan eller vil betale blir den aflivet.

• #16   9. apr 2013 grunden til jeg skrev måske, er at hun er indekat, og det jo ike er tvingende nødvendigt, da hun ik kommer i kontakt med hankatte, hun går i snor med mig og ude i haven....men ja- prisen på 1500 er fin OG deri er også øremærkning og vaccination inkluderet- så kan det jo ik være bedre:-) tak til alle i søde mennesker med svar.
    mvh charlotte rothmeier og de 3 katte

• #17   9. apr 2013 Charlotte R
    Går ud fra at du er nybegynder i katteverden? Er ikke ude på at dømme. smiley

MEN, synes lige du skal læse lidt på nettet om fertile hunkatte! Kattens værn skriver sågar at hvis man ikke får neutraliseret katten, kan det anses som en mild form for dyrmishandling, da katten altså mere eller mindre lider under løbetiden. Tro mig, det er ikke spor sjov for den - og det bliver det heller ikke for dig.

Men er glad for at høre at det blev dit endelige valg, da p-piller efter min mening slet slet ikke burde være opfundet til katte. smiley

• #18   9. apr 2013 men da jeg talte med egen dyrelægen nævnte han ikke det som du skrev, han sagde den ike led under det, så man skal åbenbart ikke tro på alt hvad dyrelægen siger? tak for info;-) og nej, er ik nybegynder- har haft katte i 20 år;-)

• #19   9. apr 2013 Jeg vil give TR ret en hunkat har ikke godt af at gå fertil rundt med gentagne løbetider uden parring, for hver løbetid øges risikoen for livmoder betændelse og livmoder kræft samt brystkræft.
    Ud over det så kan hunkatten risikere at gå i konstant løbetid og blive urenlig..
    Den bliver hormonforstyrret og kan blive aggressiv og ikke let at omgås, derud over vil den jo kalde på hankattene og det i 5-8 dage hver 20. dag cirka..

Og så er det jo lige den risiko at din kat af uforudsete grunde slipper ud af sit trygge hus, og dermed går un og bliver gravid..

Og så tænker du nix min kat slipper ikke ud, hvad hvis en gæst kommer til at glemme at lukke døren, der er indbrud i dit hjem, indbrudstyven lukker ikke døre og vinduer efter sig, din hjem bryder i brand, så vil din kat måske flygte i panik, ovenstående er også grunde til at få sin indekat mærket enten med chip eller øremærke..

Men det lyder til at du vil neutralisere katten så det håber jeg for kattens skyld at du beslutter dig for..

• #20   9. apr 2013 Charlotte R
    Har du ikke suppleret din viden op på nettet og i bøgerne?
    Ellers så kan varmt anbefale det. Desværre fortæller nogle dyrlæger ikke alt, men meget af det kan du som sagt selv læse dig frem til.

• #21   10. apr 2013 tak til alle for jeres info:-)

• #22   11. sep 2014 hun blev steriliseret, vac, chippet og øremærket.....så skulle der være mulighed for at finde hende igen hvis hun skulle smutte ud ved et uheld...og er i oprettet i katteregistret...endnu engang tak for jeres info søde mennesker

• #23   11. sep 2014 Hvor er det godt at høre, jeg er sikker på at i længden vil du være glad for den beslutning.. smiley

Kommentér på:
p.piller eller sterilisation- priser derpå

Annonce