589 visninger
|
Oprettet:
28. dec 2011 Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 92 Svar: 533
Tiggende kat... {{forumTopicSubject}}
Min kat vil meget gerne tæt på, når jeg spiser... Normalt skubber jeg den ned...
Min kæreste syntes en dag, at det var sjovt at se, hvor langt min hunkat Pusser ville gå med hensyn til at være nærgående, når der er mad i nærheden...
Vil lige dele billedet med jer....
- Og det er min til dels min egen skyld, da jeg nogen gange har givet hende en lille smule, når jeg har spist... Men hun er meget madglad... Hankatten Ymer kommer ikke en gang i nærheden af mig, når jeg spiser. Høflig kat... hi hi..
dec 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 92 Svar: 533
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
Hvis Ikke det var fordi min katte VED jeg ikke tillader at de tager mad hos os så var de da også oppe i hovedet på os hver gang vi spiser. Selvom de ved det så kan de godt være lidt nærgående alligevel. De må kun hvis jeg sætte tallerkenen på gulvet.
Jeg boede midlertidigt hos mine forældre og imens jeg boede der så lærte min far kattene at de godt måtte lægge sig rundt om hans madtallerken. Det kæmper jeg stadig med.
Hvis vi spiser ved middags bordet ved kattene 100% at de ikke må men derfor forsøger de da alligevel at teste vores regler. De ligger altid i vindues karmen når vi spise også forsøger de at snige sig lidt nærmere indtil vi siger nej. når de ved at vi er opmærksomme på dem så ignorere de os resten af måltidet.
Men når vi nogle gange spise ved sofa bordet så er de forvirret fordi de er så lavt at de kan stjæle mad selvom de står på gulvet. En aften da ville skulle have kylling(som de ELSKER) så havde jeg pludselig en kat i nakken der var meget ivrig efter at få fat i kyllingen på min tallerken XD
Men men men.. siden jeg skiftede foder som inkluderede råt kød har de været mere afslappede og tigger mindre.
dec 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 92 Svar: 533
sep 2012
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 454
De tigger hvis de får noget undervejs i måltidet, men de har også efterhånden fundet ud af at det ikke nytter, så de er ikke særlig vedholdende.. De er dog altid i nærheden.. HVIS NU..
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 454
sep 2012
Derfor fik de kogt kylling på deres fødselsdag igår ^^
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Her fedter Tøsen for at få en bid
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Så jeg giver dig helt ret Felis..
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Med andet mad er de begge nysgerrige, men med rejer, kan mew ikke styre sig
Også selvom at madskålen er fyldt og jeg aldrig har tilladt tiggeri eller mad fra bordet (Felis!)
Tiggende kat...