{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

Av i mit hjerte.. {{forumTopicSubject}}

Som det ser ud nu, blir min lille søde hankat, himmel kat om nogle timer..
han kan godt mærke hvad der skal til at ske, så han prøver alt for at komme ud..
Det skær i mit hjerte.. smerten er så stor, men tanken om at han skal lide, gør endnu mere ondt..
han er jo kun en lille baby på 1år.. smiley reddet ham fra en aflivning, for under et år siden, og nu kan jeg blive nød til at gøre det selv.. hvor gør det bare ondt..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Av i mit hjerte..
  • #1   10. apr 2013 Det gør mig virkelig ondt at høre.. Risikoen for at min lille Hubert skal aflives er desværre også rimelig stor.. Jeg forstår godt hvor hårdt du har det.. Det er forfærdeligt at sige farvel..
    Jeg sender gode tanker herfra..

• #2   10. apr 2013 Åh, hvor er det trist smiley Hvorfor skal han i kattehimlen?

• #3   10. apr 2013 Britt N
    Var der slet ikke hjælp at hente?
    Det gør nemlig super ondt, og det er så uretfærdigt. smiley

• #4   10. apr 2013 TR - det er uhumant at holde ham i live. han har skidt 2 gange og det er tyndt og med mere blod i for hver gang.. så der er ingen tvivl om hvad der skal ske.

M S: Karlo har sart mave, og nu har han skidt 3 gange siden igår, hvor det har været tyndt og med blod..
    I december var jeg igennem samme tur, bare mildere.. det var kun 1 gang og så til dyrlæge.. og der var ikke samme mængde blod i.. og personligt har jeg ikke råd til at skulle til dyrlæge med ham 2-3 gange om året, fordi han skider blod.. smiley

• #5   10. apr 2013 Line, Jeg har faktisk også en sort og hvid kat, der hedder Hubert.. men hvad fejler din Hubert?

• #6   10. apr 2013 Jeg har svaret i en anden tråd, og ellers er du velkommen til at se mine gamle tråde. Har også haft problemer med at mine katte har haft blodtilblandet afføring on/off, og det kunne kurreres med den rette behandling. smiley Så måske er alt håb ikke ude.

• #7   10. apr 2013 Hubert blev påkørt for halvanden måned siden og operationen har ikke hjulpet.. - Jeg har faktisk lige skrevet et indlæg her inde, hvor jeg forklare hvad der skete og stiller enkelte spørgsmål..

Sort og hvide katte er smukke smiley

• anne H
    anne H Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #8   10. apr 2013 kære Britt. Har selv måttet aflive min kat, og det er frygteligt at se den lide. Jeg gik hos en tysk dyrlæge, som har en anden mentalitet end en dansk, dvs. de forsøger ALT muligt, selvom de ved, den ikke kan leve. Frygteligt, det ved jeg så nu....
    mit råd til dig vil også være, få den aflivet , giv din søde kat fred, det er frygteligt at have en sådan sygdom.
    Med problemer i maven må den under ingen omstændigheder få våd foder medmindre det er I/D, altså virkelig special foder til sart mave.
    Håber det bedste for Jer. kh Anne

• #9   10. apr 2013 Karlo LEVER!!! smiley Dyrlægen har foretaget en masse prøver, som jeg får svar på... - lige deromkring smiley
    men han sagde fordi at han ikke havde feber, spiste og drak samt legede.. så ville det være synd at aflive ham.. for han led ikke udover, når hans mave gik i "sort"..

Line og Hubert.
    jeg har faktisk aldrig været til sorte og hvide katte.. men da Hubert sad i sit bur og så herre sur ud, måtte jeg bare ind til ham.. Jeg havde inden da fået fortalt og det var MEGET få person han brød sig om.. de havde flere ansatte, som han hvæste af.. men jeg gik direkte ind til ham.. og så spandt han.. det havde de aldrig set før.. så han kom med mig hjem.. smiley

Stakkels Hubert "jr" hvor er det øv, at det ikke blir bedre.. sender nogle healende missetanker til ham.. smiley

• #10   10. apr 2013 Sikke da noget pjat Anne H, Alle katte har godt af vådfoder, hvis bare det er det rigtige - det uden korn - til gængæld har katte ikke godt af tørfoder, da det indeholder for lidt væske - katte er ikke gode til at få nok at drikke. Har selv en kat med tarmproblemer, hvor jeg altid af dyrelæger har fået det du siger at vide og rettet mig efter det - indtil jeg læste om præcis det modsatte og skiftede kost til 3 x vådfoder dgl. Min kats tarmproblemer er nu i bedring. Men det skal gradvis sættes op ellers slår det maven istykker, som så meget andet fremmed mad.

• #11   11. apr 2013 Hvor er det dejligt at høre at det ikke blev til en aflivning .. Jeg håber hans mave kan blive helt fin og han kan få et herligt katte-liv smiley

Kommentér på:
Av i mit hjerte..

Annonce