{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

Hjælp søges {{forumTopicSubject}}

Jeg har virkelig brug for lidt hjælp.
Det første jeg skal bruge hjælp til er..
Min kat er begyndt at vække os mellem kl 05:30 og 06:30. Hver morgen står han udenfor vores soveværelses dør og miaver... Det er ikke fordi han er sulten, hellere ikke fordi han vil ud, men han vil rigtig gerne nusses!!!!
Hvordan kan jeg ændre dette???
Det andet problem vi har er at vi skal flytte...
Desværre så betyder dette at vi skal bo til leje 3 mdr et sted inden vores hus står færdig. Nu har han prøvet at flytte før og det gik rigtig godt, han var indenfor i 14 dage hvoreftervi lukkede ham ud.
Men nu vil jeg ikke risiskere at lukke ham ud et sted hvor han egentlig ikke skal være.
Mine overvejelser har været at han evt. skulle i kattepension i de 3 mdr, men jeg synes også at det er rigtig lang tid for ham at være væk fra os, til gengæld så synes jeg også at 3 mdr er rigtig rigtig lang tid han skal være indenfor...

Håber at der nogen derude der kan hjælpe :0)

Venlig hilsen
Natasha



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp søges
  • #1   11. apr 2013 3 mdr i kattepension kunne godt blive meeeeeeeeeeeeeeeeget dyrt
    Jeg ville måske istedet se, om jeg kunne lave en venneaftale med en katteelsker, der har voliere.
    Hvis din kat er passet med vaccinationer og er neutraliseret, kunne det være man kunne indgå en venskabsaftale, hvor at din kat bliver passet og får adgang i et voliere. Måske for et symbolsk beløb inkl. betaling af mad ect.
    ^^ Ved ikke om det er en løsning, men kunne være en mulighed. Det er nok noget du skal søge MEGET aktivt for, men det kunne være en god og lidt billigere mulighed

    Det med at han vil nusses halv 6 om morgen.... det kan i ikke gøre så meget ved. Prøv evt at kør ham rigtig godt træt inden i skal i seng, så han forhåbentlig sover natten igennem og først vækker jer, når i skal op.... ligesom et barn, der ikke må komme for tidligt i seng, for så vågne de kl 4 om natten smiley


  • #2   11. apr 2013 Hans vækken jer om morgenen kan du kun ændre ved at ignorere ham..
    Grunden til han ændrede adfærd er nok at det er der omkring det bliver lyst og så mener han at det er nussetid..

    Med hensyn til at i skal flytte, så kan jeg godt forstå at du ikke ønsker at han skal komme ud, når det kun er for 3 mdr.
    Er det ikke muligt at tage ham ud i sele nogle gange om dagen, eller bare 1 gang hver dag, eller også få lavet en lille midlertidig volier til ham som han kan være i..

    Hvis det er nu i skal flytte, så bliver de 3 mdr jo også en del af sommerperioden, og der vil man jo gerne have døre og vinduer åbne, så det vil nok være en god ide at have sådan et midlertidigt volier.. Hvis det kan lade sig gøre..


Kommentér på:
Hjælp søges

Annonce